globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kritika Aspiritu vs italská motorka
No, on když někdo je nasranej na servis, tak se o tom velice rád podělí. Když je se servisem spokojený, tak je obvykle zticha.
Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.

Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.

Takže za mě Aspirit

Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14

Blokovaní uživatelé: Janek

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 08:27 | Nahoru | #1
Seikos když už jsi tady načnul tuto story nemůžeš sem hodit fotky co je to za konektor a jak to servis vyřešil v reálu. Zanechte emocí. Mimochodem bylo skoro lepší si to pokusit vyřešit sám. Zkoušel jsi najít závadu? ono jet bez dobíjení x km se dá tak kousek. předpokládám že Ti přestal jít otáčkoměr, musel jsi vypnout světla - jestli to teda na steviu jde. Můžeš nám to trochu popsat víc. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 08:47 | Nahoru | #2
Vladimir> Osobně bych se do elektriky na motorce v záruce nepouštěl.Pokud přestala dobíjet,tak to byl nejspíš svazek od alternátoru,případně od/k regulátoru.Pokud to byl ten od alternátoru,je taková oprava dočasná.Jestli pomohlo prostříknutí a vyhnat vlhkost,tak to mohla být klidně jen kontrolka dobíjení
Mám mašinu cca 25 let starou,ale na dobíjení jsem nemusel šáhnout nikdy.A to ani na těch dalších co jsem měl.Moc by mě zajímalo proč přestane dobíjet zánovní mašina v záruce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:23 | Nahoru | #3

Vladimir píše: Seikos když už jsi tady načnul tuto story nemůžeš sem hodit fotky co je to za konektor a jak to servis vyřešil v reálu. Zanechte emocí. Mimochodem bylo skoro lepší si to pokusit vyřešit sám. Zkoušel jsi najít závadu? ono jet bez dobíjení x km se dá tak kousek. předpokládám že Ti přestal jít otáčkoměr, musel jsi vypnout světla - jestli to teda na steviu jde. Můžeš nám to trochu popsat víc. Dík



Ono toho na tý motorce moc nezjistíš. Zkoušel jsem se podívat do hlášení poruch ECU, vymazat chyby (které tam nebyly) a pak už zbývá jen rozborka.
Propátral jsem nějaké zahraniční diskuse o možném problému a usoudil jsem že se do toho nebudu hraba. Proč taky, když je motorka v záruce.
Projevilo se to tak že přestaly svítit přední světla. Světla zřejmě řídí ECU a rozsvítí je pouze pokud detekuje šťávu od alternátoru.
Postupně jsem sledoval jak mi za jízdy klesá palubní napětí, pod 9V mi zhaslo Gipro. Pod 8V mi zhaslo podsvícení palubky, pod 7,5V začala motorka cukat za jízdy a při 7,2V chcípla. To už jsem byl samozřejmě na cestě domů a chcípla mi 500m od baráku

Konektor fotit nebudu. Je pod nádrží, tzn sundat boční kapotáže, odpojit palivový management a zvednout nádrž. A na to jsem kvůli jedné fotce přespříliš pohodlný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist