Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.
Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.
Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.
Takže za mě Aspirit
Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14
2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka
Mám mašinu cca 25 let starou,ale na dobíjení jsem nemusel šáhnout nikdy.A to ani na těch dalších co jsem měl.Moc by mě zajímalo proč přestane dobíjet zánovní mašina v záruce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka
Vladimir píše: Seikos když už jsi tady načnul tuto story nemůžeš sem hodit fotky co je to za konektor a jak to servis vyřešil v reálu. Zanechte emocí. Mimochodem bylo skoro lepší si to pokusit vyřešit sám. Zkoušel jsi najít závadu? ono jet bez dobíjení x km se dá tak kousek. předpokládám že Ti přestal jít otáčkoměr, musel jsi vypnout světla - jestli to teda na steviu jde. Můžeš nám to trochu popsat víc. Dík
Ono toho na tý motorce moc nezjistíš. Zkoušel jsem se podívat do hlášení poruch ECU, vymazat chyby (které tam nebyly) a pak už zbývá jen rozborka.
Propátral jsem nějaké zahraniční diskuse o možném problému a usoudil jsem že se do toho nebudu hraba. Proč taky, když je motorka v záruce.
Projevilo se to tak že přestaly svítit přední světla. Světla zřejmě řídí ECU a rozsvítí je pouze pokud detekuje šťávu od alternátoru.
Postupně jsem sledoval jak mi za jízdy klesá palubní napětí, pod 9V mi zhaslo Gipro. Pod 8V mi zhaslo podsvícení palubky, pod 7,5V začala motorka cukat za jízdy a při 7,2V chcípla. To už jsem byl samozřejmě na cestě domů a chcípla mi 500m od baráku
Konektor fotit nebudu. Je pod nádrží, tzn sundat boční kapotáže, odpojit palivový management a zvednout nádrž. A na to jsem kvůli jedné fotce přespříliš pohodlný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 838 | 3.4.2024 v 07:12 pkKun |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | 20monk20 | 2 | 13.5.2021 v 08:24 20monk20 |
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Podas | 8 | 18.1.2021 v 18:55 dzonnek |