bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kritika Aspiritu vs italská motorka
No, on když někdo je nasranej na servis, tak se o tom velice rád podělí. Když je se servisem spokojený, tak je obvykle zticha.
Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.

Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.

Takže za mě Aspirit

Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14

Blokovaní uživatelé: Janek
Předchozí
1 2 3
Následující

Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 19:42 | Nahoru | #1
Tak je to spravne tak to ma byt !

Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 20:09 | Nahoru | #2
.... necvrnknul sis ?

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 20:30 | Nahoru | #3
Cena? Opravili v záruce?

Kritika Aspiritu vs italská motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #4
seikos> mam podobne zkusenosti ... Jeste jsou schopni udelat servis ten den, abych si ji mohl hned odvest... Nejake mouchy maji, ale v celku jsem tam se servisem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 20:47 | Nahoru | #5

Muňos píše: Cena? Opravili v záruce?



V záruce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 21:02 | Nahoru | #6

seikos píše: Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost (motorku jsem v Rumunsku malinko brodil, tak zřejmě proto) a všechno je ok.


To je jako v té pohádce "za sedmero horama, za sedmero řekama, ..." Takže vlastně o závadě víš kulový, což mě osobně by štvalo. Dál by mě štvalo slovo "zaizolovali", protože pokud konektor nebude sám o sobě vodotěsný, izolačka to nezachrání a při další příležitosti se "to" projeví znovu, nota bene nemáš vůbec jistotu, že je to následek brodění. Obávám se, že ten brod nebyl nijak hluboký, a svým způsobem, kdybys jel delší dobu ve větším dešti, vody by bylo minimálně stejně.
No nic, hlavně že jsi spokojený, odstranil se jen následek, nikoliv příčina. Já bych takový servis pochválil jen za přístup a rychlost, ale za provedení nikoliv . Jako zákazník bych si snad ani takovou opravu nepřevzal, protože bude možná i v rozporu s technologickým postupem opravy. To není nic o prudění, ale o tom, že "pořadek musi byť"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 21:21 | Nahoru | #7

Janek píše: To je jako v té pohádce "za sedmero horama, za sedmero řekama, ..." Takže vlastně o závadě víš kulový, což mě osobně by štvalo. Dál by mě štvalo slovo "zaizolovali", protože pokud konektor nebude sám o sobě vodotěsný, izolačka to nezachrání a při další příležitosti se "to" projeví znovu, nota bene nemáš vůbec jistotu, že je to následek brodění. Obávám se, že ten brod nebyl nijak hluboký, a svým způsobem, kdybys jel delší dobu ve větším dešti, vody by bylo minimálně stejně.
No nic, hlavně že jsi spokojený, odstranil se jen následek, nikoliv příčina. Já bych takový servis pochválil jen za přístup a rychlost, ale za provedení nikoliv . Jako zákazník bych si snad ani takovou opravu nepřevzal, protože bude možná i v rozporu s technologickým postupem opravy. To není nic o prudění, ale o tom, že "pořadek musi byť"



No, tak někdo je spokojený, někdo jiný má potřebu plácat nesmysly

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 21:34 | Nahoru | #8

seikos píše: No, tak někdo je spokojený, někdo jiný má potřebu plácat nesmysly


Když hold stačí někomu ke spokojenosti tak málo, tak není co řešit. Co se týče nesmyslů, tak ty ti naplácaly v Aspiritu. Jak ti ten konektor zaizolovali? Omotali izolačkou, zaplácali silokonem, co to bylo vůbec za konektor?..... asi víš kulový, viď. Hlavně, že seš spokojený .
Asi na rozdíl od tebe jsem záruční opravy jako technik řešil na os. autech a dodávkách.

Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 22:24 | Nahoru | #9
to nevyvazi cenu prezuti 1000kc na motorku

Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 22:58 | Nahoru | #10
Janek> a jakpak by jsi to resil ty?

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 23:12 | Nahoru | #11
no uplně stejně : WD40 + izolačka... jenom by fabrice naúčtoval reklamační opravu na repase kabelovýho svazku a výměnu alternátoru

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

21.9.2012 v 23:53 | Nahoru | #12
ja se spiritem taky nemam problem,jen jednou chteli abych uhořel,nedotahli šroub od benzinovy hadice,ale co jsme lidi, stane se jeto chyba jednotlivce ne celku

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 00:25 | Nahoru | #13
Milosek.m> No nevim, pokud neco delam, tak poradne. Ja jsem ridic kamionu, pukud svou praci udelam jen na pul, tak muzou zemrit nevini lide. To same, kdyz tobe nejaky nouma nepritahnul sroub od benzinove hadice. Mysli si co chces, ale to byla chyba jako prase a muselo se to projevit pri zkousce motorky, pokud neco vubec zkouseli. Spis nakopli, jo jede to, scipni to, dalsi.

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 08:09 | Nahoru | #14
Zvláštní že v dnešní době musí bejt člověk vděčnej i za to, že firma udělá co má.

Včera mi v Lidlu prodali rohlík ! Za mě Lidl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 08:28 | Nahoru | #15

Michal1011 píše: Zvláštní že v dnešní době musí bejt člověk vděčnej i za to, že firma udělá co má.

Včera mi v Lidlu prodali rohlík ! Za mě Lidl


Lídl chválí sám sebe tím, že ti reklamou v TV vymejvá mozek. Aspirit nikoliv. Srovnáváš nesrovnatelné

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 09:35 | Nahoru | #16
mno nevim nevim
takže konektor byl vadný a dostala se do něj voda? pak by v rámci záruky měli konektor vyměnit ne???
Opravu izolačkou bych pochopil když už moto nebude v záruce, nebo se to stane tobě někde na cestě atd...

PS: taky dělám v jednom servisu a mám silný tušení že tohle by neprošlo

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 10:31 | Nahoru | #17
šiš tak se do seikose neserte... asi jediný spokojený zákazník aspiritu, měli bychom si ho vážit...

Na mojí motorce taky napáchali víc škody než užitku... Ale to je dávno, prej je tam novej personál... tak kdo ví

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 10:47 | Nahoru | #18


Výcuc servisního manuálu MG

Naposledy editováno 22.09.2012 10:48:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 11:22 | Nahoru | #19

jiřin... píše: no uplně stejně : WD40 + izolačka... jenom by fabrice naúčtoval reklamační opravu na repase kabelovýho svazku a výměnu alternátoru


WD40? to řekni před auto/moto elektrikářem

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 11:33 | Nahoru | #20
Delta> no právě!

Naposledy editováno 22.09.2012 11:33:20

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 12:32 | Nahoru | #21

Begy píše: ...PS: taky dělám v jednom servisu a mám silný tušení že tohle by neprošlo


V Aspiritu no problemos a ještě za to tákazník tleská .
Pokud to vezmu od administrativy, tak se musí sepsat reklamační zakázkový list, kde mmj. je uvedený i předběžný datum dokončení opravy/předání moto. Potom máš jistě další interní/firemní nařízení, jak máš postupovat - kdo může opravu provést, jestli je nutná diagnostika vč. protokolu atd.
Při předání zákazníkovi je nutný předat prokazatelně/písemně informaci, zda se jednalo skutečně o opravu v rámci reklamace (uznaná záruka) nebo ne, co se vlasně stalo. Vše se podepisuje. Představoval bych si to asi takto - konektor A v místě B se posral z důvodu C a my jsme to opravili způsobem D podle pokynů výrobce a v souladu s technologickým postupem.
A já jakožto zákazník bych se mmj. ještě zeptal, jak jsou proti vniknutí vlhkosti a nečistot zajištěný ostatní konektory a že jich tam bude.
Vysvětlení, "že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost" je jako "nechat se opít rohlíkem". No schválně, má Seikos nějaký protokol k zakázce s popisem závady, že byla provedena záruční oprava, je to např. zapsaný v servisní knížce nebo se to udělalo jenom na "hubu" . Ví vůbec to, že ke záruční době se připočítává i doba, pro kterou moto stálo v servisu kvůli provedení záručních oprav, že když se vymění nějaký díl v rámci záruky třeba v poslední den záruční doby, má nárok na dvouletou záruku (pokud je to podle obč. zák.)?
V elektrice nejsem vůbec kovaný, ale pochybuju, že by altík přestal dobíjet jen proto, že by do nějakýho konektoru pod sedlem dostala vlhkost při brodění. S Kawou jsem skončil 2x kompletně pod vodou, projel nesčetně louží a sraček, ...., to samý dělají i ostatní kluci a nepamatuju si, že by někomu přestala motorka dobíjet. Buď to zdechne komplet a po vyschnutí je to OK (většinou voda do svíce), nebo odejde třeba zkratem nějaká součástka.
My jsme měli dokonce s garančníma opravama takovou "buzeraci", že jsme byli diagnostikou připojení online tak, aby v centru pro zpracování rekl. věděli, co se na tom konkrétním voze děje, o všem se odesílaly relace, tiskly se tech. postupy opravy podle kterých mechanik opravu dělal, další papíry, zaznamenávaly se časy, kdy se oprava začala, přerušila, dokončila a zpracování jedný takový píčoviny zabralo administrativně mimálně hodinu. Pokud to byla větší oprava, tak to bylo i na víc jak půl dne. A vím jistě, že kdybychom takhle zpracovali opravu, co popisuje Seikos, nejen, že by ji výrobce neproplatil, ale ještě by za to byl minimálně pojeb při kontrole a asi i pokuta.
Z pohledu zákazníka, protože o tom vím svý, bych prostě nemohl být vůbec spokojený, protože jak jsem psal, neodstranila se příčina, ale jen následek a osobně pochybuju, že vůbec řekli o závadě pravdu.
Když to vezmu od začátku "Motorka jela, jen přestala dobíjet." je docela nesmysl. Jak dlouho by vydržela kapacita aku, kdyby se nedobíjela???? To nebudu dál rozvádět.
Ve skutečnosti se třeba jedná o triviální problém, který zbytečně nafukuju, ale jde mi spíš o princip.
Hazky to napsal Michal1011: "Zvláštní že v dnešní době musí bejt člověk vděčnej i za to, že firma udělá co má."
Od takovýho prodejce bych si třeba jako automatickou věc představoval, že přivezeš motorku na reklamaci a okamžitě ti nabídnou zdarma třeba nějaký náhradní skůtr, abys měl aspoň něčem jezdit. Samozřejmě bys to nemusel přijmout, ale ta nabídka by tam měla automaticky být.
Poslední, jak psal autor: "Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů." - ty tam stáli proto, že v Aspiritu neměli díly a budou na ně měsíc čekat

Naposledy editováno 22.09.2012 12:36:22

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 13:02 | Nahoru | #22
Prostříkávat konektor na mašině v záruce?Buď je tam konstrukční vada(což by mě sralo ale v rámci reklamace bych s tím nic nenadělal),nebo je vadný konektor a v tom případě bych požadoval minimálně jeho výměnu.
Ale pokud se seikos spokojí s prostříknutím tak je vše v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 14:17 | Nahoru | #23
tady bude veselo, je to tu samej elektrikar...

Janek> nebo ti celou administeativu daji, reknou ti hezky co jsi napsal a stejnak to jen prostriknou a jede se dal... Rozdil bude jen v tom, ze si budes pripadat spokojenejsi

B: kdo rozumi eletrice, tak tuto vec chape. Prechodovej odpor je mrcha a kdyz je to vymyslene takhle. Tak to radsi opravima aby to fungovalo a vydrzelo nez porad opakovat to same...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 14:45 | Nahoru | #24

dakarista píše: tady bude veselo, je to tu samej elektrikar...

Janek> nebo ti celou administeativu daji, reknou ti hezky co jsi napsal a stejnak to jen prostriknou a jede se dal... Rozdil bude jen v tom, ze si budes pripadat spokojenejsi

B: kdo rozumi eletrice, tak tuto vec chape. Prechodovej odpor je mrcha a kdyz je to vymyslene takhle. Tak to radsi opravima aby to fungovalo a vydrzelo nez porad opakovat to same...


A kolik času by ti zabralo, kdybys tam dal těsněný konektor nebo svorkovnici?
Kdo rozumí elektrice ...... bude to jako všude, co elektrikář, to názor a obrazně řečeno, jeden z deseti bude za něco stát a nebude jako těch 9 prasat. Viděl jsem na dělat, kromě jiných, elektrikáře od Audi - montoval na jedný akci venku před chatkama ovladač na řídítka k ovládání tripmástru na KTM. Veškerý připojení k origo el. instalaci bylo do vodotěsných svorkovnic, žádná izolačka, .... tomu já říkám pořádná práce. Prostě mi rozum nebere, jak může někdo v zázemí autorizovanýho servisu udělat takovou fušeřinu i když možná funkční.
Vše je jenom o přístupu lidí. Jednomu můžeš říct, udělej to izolačkou a on to v klidu udělá, druhýmu řenkeš to samý a pošle tě s izolačkou do řiti, protože to udělá jinak a lépe, už je třeba z pocitu profesní cti, až někdo tu sedačku sundá, uvidí to, a řekne si, kdo to asi dělal. A věř mi, že takhle dost mechaniků a elektrikářů uvažuje, alespoň tady mezi těmi, který znám a že jich znám dost.
A pořád jsme u další otázky, co ostatní konektory ? Tam asi žádný přechodový odpory vzniknout nemůžou, pokud jsou stejnýho provedení jako ten vadný?
Co jsem ještě nezmínil, ona ta celá buzerace u garančních oprav má taky za úkol, aby se co nejdřív projevila zpětná vazba, tj. výrobce na základě informací ze svý servisní sítě může v horizontu i několika málo týdnů vydat nějakou servisní informaci ve smyslu, na tohle se zaměřte při servisní prohlídce, vyměňte to a to a pokud možno ať o tom zákazník neví. Tím se vlk nažere a koza zůstane celá. Nebo se udělá svolávací akce, což už je pro fabriku dost průser z hlediska třeba následný medializace.
Ford měl něco podobnýho u svorkovnice k ventilátorům chladiče na některých modelech 1.6TDCI.
Jenže pokud se informace o třeba banální závadě typu netěsný konektor zametají pod koberec, nepíšou se zakázky atd. (třeba to v tomhle případě bylo jinak, nevím), tak to potom dopadne obrazně tak, že kvůli blbý benzínový hadičce muselo shořet pár Aprílií , aspň tedy maslím, že Majle měli nějaký takový problém.

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 15:11 | Nahoru | #25

Janek píše: A kolik času by ti zabralo, kdybys tam dal těsněný konektor nebo svorkovnici?
Kdo rozumí elektrice ...... bude to jako všude, co elektrikář, to názor a obrazně řečeno, jeden z deseti bude za něco stát a nebude jako těch 9 prasat. Viděl jsem na dělat, kromě jiných, elektrikáře od Audi - montoval na jedný akci venku před chatkama ovladač na řídítka k ovládání tripmástru na KTM. Veškerý připojení k origo el. instalaci bylo do vodotěsných svorkovnic, žádná izolačka, .... tomu já říkám pořádná práce. Prostě mi rozum nebere, jak může někdo v zázemí autorizovanýho servisu udělat takovou fušeřinu i když možná funkční.
Vše je jenom o přístupu lidí. Jednomu můžeš říct, udělej to izolačkou a on to v klidu udělá, druhýmu řenkeš to samý a pošle tě s izolačkou do řiti, protože to udělá jinak a lépe, už je třeba z pocitu profesní cti, až někdo tu sedačku sundá, uvidí to, a řekne si, kdo to asi dělal. A věř mi, že takhle dost mechaniků a elektrikářů uvažuje, alespoň tady mezi těmi, který znám a že jich znám dost.
A pořád jsme u další otázky, co ostatní konektory ? Tam asi žádný přechodový odpory vzniknout nemůžou, pokud jsou stejnýho provedení jako ten vadný?
Co jsem ještě nezmínil, ona ta celá buzerace u garančních oprav má taky za úkol, aby se co nejdřív projevila zpětná vazba, tj. výrobce na základě informací ze svý servisní sítě může v horizontu i několika málo týdnů vydat nějakou servisní informaci ve smyslu, na tohle se zaměřte při servisní prohlídce, vyměňte to a to a pokud možno ať o tom zákazník neví. Tím se vlk nažere a koza zůstane celá. Nebo se udělá svolávací akce, což už je pro fabriku dost průser z hlediska třeba následný medializace.
Ford měl něco podobnýho u svorkovnice k ventilátorům chladiče na některých modelech 1.6TDCI.
Jenže pokud se informace o třeba banální závadě typu netěsný konektor zametají pod koberec, nepíšou se zakázky atd. (třeba to v tomhle případě bylo jinak, nevím), tak to potom dopadne obrazně tak, že kvůli blbý benzínový hadičce muselo shořet pár Aprílií , aspň tedy maslím, že Majle měli nějaký takový problém.



Já zase nechápu že někdo dokáže sespsat takovej román o hovně, aniž by viděl jak je to vůbec zaizolovaný.

Bože, tady se sešlo chytrých lidí Jsem to měl dát radši na servis k vám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 15:19 | Nahoru | #26
Janek> vsechno tesneny byt nemusi. A hlavne nezapomen, ze na jedinem tomto konektoru ti bezi velke proudy. Vsude jinde jsou to jen desetiny a zlomky toho co je zde. Zkus ohmuv zakon a pochopis ...

ale je vidno, ze mas namaklou jen teorii pic... Dal je to uz marny resit, protoze je to jak hazet hrach na zem...

porad vymyslis nova reseni, ale kdyz je tam original netesneny konektor. Tak jak ho muzes menit za tesneni, kdyz je to vymyslene takhle. V tom si pak rozporujes s tvym soupisem, jak se to ma delat...

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 15:47 | Nahoru | #27
nechci ani aspirit ani d moto!kam na brnensku?nejakej dobrej tip??dikec!
jinak castecne souhlasim s jankem,neco takovyho by si v autorizovanym servisu dovolit nemeli. Pokud ma seikos jen ty informace, ktery tady napsal,je to v zaruce fakt malo. Tohle si muze dovolit Pepik Vomacka z Horni Dolni a ne aut. servis. Na druhou stranu je pravdepodobny, ze to udelali dobre navic je to stara pravda..izolacka a WD na vsechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 15:54 | Nahoru | #28

seikos píše: Lídl chválí sám sebe tím, že ti reklamou v TV vymejvá mozek. Aspirit nikoliv. Srovnáváš nesrovnatelné



Bože cestovateli, to byl jen příííklad.!

Já pořád nechápu za co je chválíš ? Za to že Ti servis opravil motorku a nevyhodili Tě ?
Nebo za to že se usmáli a byli příjemní ?

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2012 v 16:49 | Nahoru | #29
Maxim> asi jsem zaujatej. Jezdim 30tkm k Aspiritu s Tuonem a zadny stres. Vzdy vse udelali k moji spokojenosti...

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 16:50 | Nahoru | #30

dakarista píše: Janek> vsechno tesneny byt nemusi. A hlavne nezapomen, ze na jedinem tomto konektoru ti bezi velke proudy. Vsude jinde jsou to jen desetiny a zlomky toho co je zde. Zkus ohmuv zakon a pochopis ... ale je vidno, ze mas namaklou jen teorii pic...


Dobře, tak kolik tím kabelem teče proudu, když třeba jen přívodním kabelem do ovladače na světla ti poteče cca 6A. Pokud beru to, co píšeš, tak kdyby tím kabelem procházela 1/10 tak by tím hlavím kabelem šlo při 6A na světlech 60 A, tolik nebude možná ani dávat altík, natož aby to bylo potřeba pro motorku. Myslím, že 20A bude pro hlavní pojistku stačit.
A i kdyby tím kabelem šlo 100A, tak by měl být konstruován vč. spoje tak, aby nějaká vlkost od stříknutí vody nemohla dostat motocykl do poruchy . Buď je to blbě udělaný už z fabriky nebo je všechno úplně jinak, než jak Seikosovi podali.

dakarista píše: Maxim> asi jsem zaujatej. Jezdim 30tkm k Aspiritu s Tuonem a zadny stres. Vzdy vse udelali k moji spokojenosti...


No vidíš, tak to je, jeden je spokojený a druhý ne, ale s tím Aspiritem je asi opravdu něco špatně, bo těch nářků tu už na ně bylo víc než dost. Mi je to jedno, já si tam motorku opravit nikdy nedám

Naposledy editováno 22.09.2012 17:18:57
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist