globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly??
Dnes jsem se svezl na kámošové DT125X, má to stejný motor jako TDR, má to otevřené stejně jako já jen má laděný výfuk, ale jeho motorka má hoodně znatelně lepší tah po otevření přívěry, a s tím i o mnohem větší akceleraci. V čem by mohl být takový rozdíl, jen v tom výfuku?
Anketa: co jede líp?
TDR 125
14%
1
DT125X
86%
6
Předchozí
1 2
Následující

Rozdíly??

16.8.2012 v 23:11 | Nahoru | #31
A máte tedy s tim karbcem asi pravdu, ale je divný že na motoskautu píšou že má TM 26, ale vím na 100% že TZR karbec jiný má .... Taky už jsem slyšel o pár případech že to někdo zkoušel dát na DT nebo TDR

Rozdíly??

17.8.2012 v 13:41 | Nahoru | #32
Dnes jsem kukal na svíčku, byla tam vrstvička oleje, ale šlo dobře vidět že pod ním je svíčka šedá, spíš do bíla, tak jsem chtěl dát jehlu nahoru aby se to trochu obohatilo, ale jehla byla na posledním zářezu dole, takže v podstatě je jehla už úplně nahoře. Jak jinak by se to ještě dal trochu obohatit, krom té trysky? Mělo by to mít nějaký šroubek na nastavení bohatosti směsi ne?

Rozdíly??

17.8.2012 v 15:25 | Nahoru | #33
TZR má myslim Mikuni TM 34 , ale nechci kecat

Rozdíly??

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2012 v 16:10 | Nahoru | #34
Musíš zkusit na čem to máš chudý. Volnoběžnej systém tak do 1/4. Jehla 1/4 - 1/2. Tryska 1/2 - 1 polohy plynu. Takhle chvíli jed na každej režim a hned to chípni a koukni na svíčku. Udělej to na všechny 3 režimi a měl bys to poznat.

Rozdíly??

26.9.2012 v 19:29 | Nahoru | #35
Nová anketa
Včera jsem si s tím kámošem na DTčku dával sprint z křižovatky, byli jsme rozjetí oba na jedničku (aby to bylo vyvážené na start) a jeli jsme hned oba plnej plyn, ze začátku na zrychlení to bylo tak nějak vyrovnané, možná jsem byl o trooošičku rychlejší, ale s přibývající rychlostí jsem mu začínal pomalu ujíždět. Paradox je, že to má už i přetryskované a otevřené sání a říká že to jede líp (než když jsem na tom jel tenkrát já) a už předtím to mělo krásný zátah. Otázka zní: Čím bylo zapříčiněné moje vítězství?
A) DT pocitově jede líp díky kopanci při otevření přívěry a tím pádem je moje TDR s průběhem výkonu jak u 4T (táhne už poměrně odspodu) rychlejší (ikdyž jsme jeli v maximálních otáčkách)
B) Byla to náhoda, nálada motorek podle počasí
C) Rozdílné zpřevodování
D) Rozdílné řazení
E) Kapotáž u TDR
F) Něco jiného?
Co myslíte??
EDIT: Ještě bych dodal, že to mohlo být pneumatikama, ale to asi né, on má vepředu tu malou 120mm širokou a vzadu origoš 140ku, já mám ve předu větší 110ku a vzadu balón 150ku

Naposledy editováno 26.09.2012 19:34:33
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Na co si dát pozor při koupi Yamahy... Yamaha DT 125 X martin12424 4 22.1.2024 v 17:25 Kohlstein
haže jiskru jen pri malych otačkách Yamaha DT 125 X Odstranovac 8 9.11.2023 v 16:38 malypavlicek
Výměna jehly Yamaha DT 125 X Jezdec76 6 25.9.2023 v 13:12 Bugs


TOPlist