Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
jinak co se týče toho origo krytu,..tak já to musel hned hodit dolů protože jsem to měl jednou tak plné blata že sem citít jak mám přidřený řetaz od toho,..ten na obrázku je taky perfektní ale už těch doplňků od Zetá mám víc,..tak to chci hlavně skrz design,..na léto z toho chci zase leštěnku,..tedka to mám furt zajebané,..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
díky za info, tak ono i enduro pneu třeba Mitas dělají pro jeden vzorek více druhů tvrdosti podle terénu ve kterým je chceš používat, takže když kupuješ musíš ohlídat i barvu proužků na pneu. Tu Metzeler six days Extreme, jsem měl na zadku rozměr 110-80/18, větší jsem se bál aby nedřela o podblatníček, ve skutečnosti jsem naměřil šířku ještě menší - 105mm, takže jsem mohl jít do širší, nebál bych se 130-90/18. Jelikož mi přišla D606 a chtěl jsem ji mít co nejrychleji na moto, zánovní Metzelerka musela dolů, ale jezdilo se s ní dobře, parádně držela ve vyšších rychlostech jak v přímém směru tak i v náklonu, pouze výjezdy se mi zdáli nic moc,
ale guma za to nejspíš nemohla
doufám že mi s těmi výjezdy pomůže větší rozeta, gum jsem vyzkoušel už dost
Ten kryt řetězového kolečka od Zety má i ochranu karterů ?
Rider23>
flexu mám taky, ale nedokážu si představit takový tvar vyřezávat, viděl bych to na vypálení laserem, nebo něco podobného a od soustružníka udělat ty trubičky a pak svařit, to se dá domluvit ve svářecí škole...
Necháme to uzrát, třeba na něco časem přijdeme...
StropakMartin>
na to co píšeš jsou Bridgestone TW302 přesně stavěný, taky jsem na nich nejdřív jezdil, ale přijde doba kdy tě to na asfaltu přestane bavit...
a budeš chtít zdolávat cesty necesty
Naposledy editováno 11.04.2016 21:12:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8316 | Dnes v 08:56 Deadman |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |