paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.4.2016 v 21:09 | Nahoru | #1
Rischwon>
díky za info, tak ono i enduro pneu třeba Mitas dělají pro jeden vzorek více druhů tvrdosti podle terénu ve kterým je chceš používat, takže když kupuješ musíš ohlídat i barvu proužků na pneu. Tu Metzeler six days Extreme, jsem měl na zadku rozměr 110-80/18, větší jsem se bál aby nedřela o podblatníček, ve skutečnosti jsem naměřil šířku ještě menší - 105mm, takže jsem mohl jít do širší, nebál bych se 130-90/18. Jelikož mi přišla D606 a chtěl jsem ji mít co nejrychleji na moto, zánovní Metzelerka musela dolů, ale jezdilo se s ní dobře, parádně držela ve vyšších rychlostech jak v přímém směru tak i v náklonu, pouze výjezdy se mi zdáli nic moc,
ale guma za to nejspíš nemohla
doufám že mi s těmi výjezdy pomůže větší rozeta, gum jsem vyzkoušel už dost
Ten kryt řetězového kolečka od Zety má i ochranu karterů ?

Rider23>
flexu mám taky, ale nedokážu si představit takový tvar vyřezávat, viděl bych to na vypálení laserem, nebo něco podobného a od soustružníka udělat ty trubičky a pak svařit, to se dá domluvit ve svářecí škole...
Necháme to uzrát, třeba na něco časem přijdeme...

StropakMartin>
na to co píšeš jsou Bridgestone TW302 přesně stavěný, taky jsem na nich nejdřív jezdil, ale přijde doba kdy tě to na asfaltu přestane bavit...
a budeš chtít zdolávat cesty necesty

Naposledy editováno 11.04.2016 21:12:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.4.2016 v 16:27 | Nahoru | #2
WéeRKáč> myslím že ten kryt řetězového kolečka od Zeta ochranu karterů nemá. U té mitasky EF07 bych bral žlutý pruh. je to prej takový univerzál ale nemyslím tím silnice/terén. je to údajně na všechny druhy povrchu,...když už jsme u těch rozměrů tak já mám ve předu 90/90 a vzadu 120/90,..co jezdíš ve předu ty?

Rider23> pěkný design,..já to znám jak létají nálepky když člověk zvolí špatný úhel,..už párkrát se mi stalo že mi boční polep uplně odletěl a pak jsem dával tři kusy do hromady a lepil to tam zpět, zas to něco vydrželo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8333 Včera v 15:01 Mr.Dreamer
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist