globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #1
První shrnutí projížďky na AJP PR5 (základní tovární nastavení bez ostřejšího) po 3měsících oproti WR250R. Můj první názor je, že tyto dvě motorky nelze srovnávat, každá je úplně jiná. WRko je duálko- spíš pěkné polňačky a povozí se pěkně na silnici - beru v potaz originál pneu dle techničáku a ne špalky a PR5 je teréňáček-kdy se mu moc na silnici nechce, radši by cestu někam vzalo terénem. Zpřevodování je u PR5 na krátko, co je jednička u wrka, tak to zvládne dvojka u pr5, nemusí se pak tolik spojkovat na jedničku v těžších a pomalejších pasážích, nebo při sjezdech - opravdu velký rozdíl. Pak mi přišlo, že je úplně jedno co mám zařazeno, zda za 3,4 nebo 5, u wrka to tak nebylo. Váha je znatelná, stavba pěkně štíhlá, motorka se krásně vede a skládá pod jezdce. Jo a štvalo mě, jak jsem se nemohla strefit na neutrál.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.3.2015 v 21:24 | Nahoru | #2
petrasvecova> Dík za vyčerpávající info, to jsem právě u AJP-éčka předpokládal, že mu více hlína chutná, je to patrné i z jeho konstrukce

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.3.2015 v 23:06 | Nahoru | #3
petrasvecova> Velice cenné informace . Konečně člověk, který může tyto stroje objektivně porovnat, jelikož je vlastnil. Mohla by jsi třeba ještě zhodnotit rozdíly v ovládání obou motorek? Tím myslím například chod a ovládací síla spojkové páčky, chod a reakce na plyn, chování a účinnost brzd, ergonomie ostatních ovládacích prvků (blinkry atd). Případně by mě zajímalo třeba i porovnání tlumičů, spotřeby paliva a jízdního pohodlí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist