globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.2.2014 v 15:52 | Nahoru | #1
Ahoj, v sobotu jsem zkoušel ten otáčkoměr a funguje to . Za jízdy to ale moc použitelné není. Jednak je číslo na displeji docela malé takže špatně čitelné a pak je tam docela zpoždění zobrazení. Při zrychlování vidím třeba údaje: 3568 - 5861 - 8537 (ty čísla jsem si pochopitelně vymyslel . Je to prostě diagnostický otáčkoměr pro např. nastavení volnoběhu nebo přívěry... Ale další dobrá WR vychytávka, díky které jsem si ověřil, že řadím v cca. 8000ot./min, což odpovídá maximu točivého momentu

Naposledy editováno 17.02.2014 15:59:37

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.2.2014 v 09:29 | Nahoru | #2
 

danya4 píše: Ahoj, v sobotu jsem zkoušel ten otáčkoměr a funguje to


OK, to jsem rád.



danya4 píše: Za jízdy to ale moc použitelné není. Jednak je číslo na displeji docela malé, takže špatně čitelné, a pak je tam docela zpoždění zobrazení. Při zrychlování vidím třeba údaje: 3568 - 5861 - 8537 (ty čísla jsem si pochopitelně vymyslel ).


Ideální by bývala byla možnost snadného přepnutí velkých znaků z tachometru na otáčkoměr (a zpět). A to jedním tlačítkem, za chodu - podobně jako se přepínají celkové ujeté kilometry, dva denní měřiče ujeté vzdálenosti a ujeté kilometry na rezervu...
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist