bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.8.2013 v 17:14 | Nahoru | #241
 
Aktuální nabídka zdejším kolegům:

Došlo u mne poněkud ke změně situace - dělíme se o garáž se synem a když teď do garáže přibyl ještě další jeho stroj a jsme už dost natěsno, rozhodl jsem se svoji zánovní Yamahu WR 250X nabídnout do dobrých rukou případnému vážnému zájemci zde - pokud se nepodaří místo v garáži nějak uspokojivě vyřešit, což v tuto chvíli zatím nevypadá moc reálně.

Yamaha WR 250X je koupena loni (léto 2012) nová v ČR u autorizovaného prodejce Yamahy, je nyní ještě rok v záruce, má i standardní celoevropskou záruky mobility (včetně bezplatného ubytování jezdce a spolujezdce v hotelu a dopravy domů zdarma), jsem jejím prvním a jediným majitelem, aktuálně najeto 1.916 km, nikdy nejeto v terénu, velmi pečlivý záběh se střídáním jízdních režimů po citlivém postupném zahřátí motoru, spotřeba od začátku až doteď v průměru 2.76 l/100 km, moto absolutně bez vady, ani žádná kosmetická vada.
Samozřejmě všechna dokumentace, oba klíče, orig. nářadí, přidám 2 nové olejové filtry do budoucna pro příští výměny oleje, a možno i prakticky nový profi centrální enduro stojan. Lokalita Brno.







Naposledy editováno 27.08.2013 21:29:51

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

28.8.2013 v 09:45 | Nahoru | #242
 
 Aktuální stav 1.916 km





4 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

3.9.2013 v 16:48 | Nahoru | #243
Ahoj, vidím, že jsi o wr250 víš asi první poslední. Dneska jsem to tu všechno pročetl (vlákna o yamaze i o hondě), dalo to celkem zabrat Jestli jsem pochopil, tak WR250R jsi už prodal a teď prodáváš i X?
Jak je případně konverze Xka do terénu? Lákalo by mě něco spíš do lesa. Na cesty zatím mám cruisra a myslím, že 250ccm na asfalt moc není.
A mohl by jsi nastínit orientačně cenu, za kterou bys 250X pustil do světa? Díky

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.9.2013 v 11:15 | Nahoru | #244

-sun- píše: Ahoj, vidím, že o wr250 víš asi první poslední. Dneska jsem to tu všechno pročetl (vlákna o yamaze i o hondě), dalo to celkem zabrat Jestli jsem pochopil, tak WR250R jsi už prodal a teď prodáváš i X?


Ano, WR 250R jsem přímo zde v diskuzi podmíněně nabídnul letos o Velikonočním pondělí - pod vlivem intenzivní osobní masáže ze strany mého švagra a jeho ženy (mé sestry), abych si zase koupil krujzra nebo čopra, a abych dělal švárovi doprovod při jeho začátečnických jízdách (zpracovávali mě oba a nakonec i s mojí ženou už od Vánoc).

Ještě ten den se mi přes PM ozval zájemce, se kterým jsme během následujících dnů byli spolu nejprve v emailovém a pak i v telefonickém kontaktu, domluvili jsme se na mírné slevě, v neděli pak zájemce přijel, prohlídnul si WRRko, kousek okolo parkoviště si ho pak i projel a plácnuli jsme si. Druhý den jsem dle domluvy udělal na úřadě odhlášku na nového majitele a odhlášené doklady jsem mu doporučeně poslal. A až pak po několika dalších dnech jsem vypověděl svoje povinné ručení - po domluvě s novým majitelm jsem počkal, až si on v klidu sjedná svoji pojistku, aby na něho pak v budoucnu nevlítla ta ČKP s výpalným.

_____

Ohledně nyní nabídnutého WR 250X - mírně uvolněná garáž po prodaném WRRku se mezitím záhy doplnila a následně dokonce ještě víc zaplnila, když přibyly další dva stroje. Smiřuji se s názorem, že kvůli svým mnoha motorkám nemám právo omezovat syna, který na mě už pár měsíců tlačí, abych ten svůj vozový park aspoň trochu zredukoval, aby se dalo nějak slušněji v té garáži vegetovat a nějak se o to místo podělit. Takže volba rozumem, nikoli srdcem, nakonec padla na nejvíce zachovalý můj stroj, nejnovější, s nejmenším nájezdem a dosud v záruce, pouze 1 rok starý a koupený zde v ČR jako nový, jehož jsem prvním, jediným majitelem.

Je absolutně v perfektním stavu, bez sebemenšího problému, a i bez jediné kosmetické vady, samozřejmě nehavarovaný ani nepoložený, nepadený ze stojánku ani nikde neopřený apod. A jsem si prakticky jist, že nikdy nejel ani za deště, natož aby projel nějakou kaluží, i když zrovna stroji tohoto typu by to nedělalo sebemenší problém. Posolenou silnici moje WRXko taky nikdy nepoznalo - vlivem ježdění na čopru na jaře bylo WRXko poprvé vytaženo až začátkem července, cca 3 mesíce od posledního solení při letošní sněhové kalamitě začátkem dubna.

Yamaha WR 250X je po celkovém nájezdu necelých 2 tisíc km výborně zajetá, opečovávaná, přes zimu odlehčená na enduro stojanu, pod plachtou ve vytápěné garáži s teplotou cca 10 až 15 st. C. Je po nedávné výměně oleje a olejového filtru, a nejbližší kontrola a případné seřízení ventilových vůlí je u tohoto typu opravdu až za 40 tisíc km (slovy čtyřicet tisíc km).

Roční povinné ručení platím 216,- Kč (žádná rodinná nebo firemní flotila, ale normální pojistka s plným bonusem neproblematického řidiče), spotřeba oleje nulová, spotřeba paliva je skvělá, dlouhodbě 2 a 3/4 litru na sto, minimum za celou dobu 2.57 l/100km a maximum 2.96 l/100km. Mašina je to hmotnostně lehká a přitom velmi robustní, rychlá, silná, úsporná, trvanlivá, se skvělým motorem a vynikajícím předimenzovaným podvozkem. Od endura WR 250R se liší pouze kolama a silnější (účinnější) přední brzdou u WR 250X, jinak motoricky i podvozkem, pružinama, tlumičema, velkou světlou výškou atd. jsou WR 250X a WR 250R konstrukčně identické stroje.


Ještě s tím prodejem nejsem vnitřně smířen, byl to ode mne spíš jen okamžitý nápad, jak vyřešit garážovou ponorkovou nemoc se synem - zvláště teď, co přibyly zase další 2 šedo-stříbrné stroje.













Už je v garáži fakt moc těsno a syn už má taky svůj samostatný motorkářský život a právo na svůj prostor.

A byla pro mne trochu snesitelnější představa, kdyby někdo tady z naší 250-kové party měl vážný zájem a věděl bych, že je to do dobrých rukou skutečnému zájemci - ne aby to nějaký mlaďoch během roku zrasoval někde s kamarádama na parkovišti.
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.9.2013 v 11:19 | Nahoru | #245

-sun- píše: Jak je případně konverze Xka do terénu? Lákalo by mě něco spíš do lesa.


Podle zkušeností lidí hlavně z USA, kteří na to běžně nasazují gumy se špuntama (viz i začátek a další stránky této diskuze), se s tím pak dá velmi dobře a za levno pustit i mimo silnice do lehčího terénu, a za sucha i do středně náročného terénu. Ostatně za mokra mají v těžším terénu problém na defaultních ošpuntovaných gumách i endura WR 250R.

Kompletní, ale finačně náročnější přestavbu, jak z WR250X na 250R, tak z WR250R na 250X, je také možno absolvovat výměnou kol, což má zase výhodu v tom, že není potřeba při střídání stylů zouvat a nasazovat gumy, ale dle potřeby jednoduše už celá obutá kola.
U nás v ČR to ale naráží na legislativu - obávám že, že do TP to asi nezapíšou, takže nezbývá než pak před kontrolou na STK zase kola přehodit.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.9.2013 v 11:38 | Nahoru | #246
 

-sun- píše: Na cesty zatím mám cruisra a myslím, že 250ccm na asfalt moc není.


Na převážně dálniční přesuny to určitě nejvhodnější motorka není, přestože skutečná maximálka Yamahy WR 250X je o víc než 30 km/h vyšší než náš (ČR) dálniční rychlostní limit.

A co na jakékoliv pro něho přijatelné silnici zvládne podlitrový čoprkrujzr (jako je např. moje Honda VT 750 Shadow Spirit nebo třeba Tvůj Intruder Suzuki M 800), to stejně dobře zvládne i WR 250X. Samozřejmě ne ve dvou, ne s tolika případnýma brašnama a kuframa, a ne s kopytama dopředu

Ale WR250X je chlazeno kapalinou, má výkon motoru přes 30 koní a šestistupňovou převodovku, a na okreskách a státních silnicích není problém držet krok s ostatními motorovými vozidly, a v případě potřeby být i rychlejší. Ale na dálnici bych na enduru-motardu bez ochrany proti větru trvale víc než 130 km/k držet nechtěl, to je fakt.
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.10.2013 v 12:12 | Nahoru | #247
 

SuperSic58 (v diskuzi Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty) píše: Dovi>A ty tu X ještě máš, nebo už šla do světa?


Mám a nechávám si ji - je to výborný "komplementární" doplněk k čopru (takový jeho protipól), takže nějak to s tím zimním uskladněním vymyslím.
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.10.2013 v 12:19 | Nahoru | #248
 
Dlouhou řadu týdnů jsem teď WRko zanedbával kvůli ježdění na čoprovi.

Krásné a teplé víkendové počasí mě teď po dvou měsících přimělo zase WRko trochu provětrat:





Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

29.10.2013 v 12:30 | Nahoru | #249
 
Start byl jako vždy na brnknutí, a znovu jsem si ověřil, že WR250X je (spolu s WR250R) asi nejlépe ovladatelná motorka, jakou jsem kdy měl. Stačí se vyhoupnout do sedla a rozjet se, a člověk je hned s tím strojem srostlý jako jedno tělo.

Mašina reaguje už na jemný pohyb, podvozek je robustní a dobře vyladěný, na brzdy je možno se vždycky plně spolehnout, jsou dobře dávkovatelné a v případě potřeby i přiměřeně ostré (ale ne jedovaté), převodovka je zcela přesná a dobře odstupňovaná a motor má pro moje potřeby dostatečný přebytek síly i přes malou spotřebu paliva.







 

P.S.
Je to trochu ostuda, i když objektivně daná i tím, že nejezdím jenom na WRku - teď na konci druhé sezóny mám na Yamaze WR250X natočenu teprve druhou tisícovku kilometrů:







Naposledy editováno 30.10.2013 10:15:00

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

11.11.2013 v 11:41 | Nahoru | #250
 
Aktualizace spotřeby paliva Yamahy WR 250X:





Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.11.2013 v 09:51 | Nahoru | #251
 




1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.11.2013 v 14:10 | Nahoru | #252
Tak se hlásím do klubu, pořídil jsem si obouchané wr250r

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.11.2013 v 15:42 | Nahoru | #253
 

Honza-TA950 píše: Tak se hlásím do klubu, pořídil jsem si obouchané wr250r


Že je to obouchaný, to neva. Tento stroj je poctivě postavený, je robustní a něco vydrží.
A taky asi bylo, předpokládám, to jeho pořízení o to levnější, a hlavně Ti nebude líto ho vzít do terénu a řádně ho provětrat, ať ukáže, co v něm vězí.

Takže velká a upřímná gratulace - snad budeš spokojený!
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.11.2013 v 17:08 | Nahoru | #254
S tím jsem do toho šel, technicky v pořádku, udržované a servisované, škrábance na plastech mě nevadí, stejně bych je vyrobil sám

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.11.2013 v 23:16 | Nahoru | #255
Každopádně na převoz je to jednoduchý stojek - vejde se i do normálního osobáku

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.11.2013 v 10:34 | Nahoru | #256
Honza-TA950>
Vidět svoje moto takhle v osobáku Tak ať Ti dělá radost jako dělala mě. Já už mám jinou, ale ostrou mršku:





Naposledy editováno 13.11.2013 10:37:50

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.11.2013 v 12:37 | Nahoru | #257
Vyměnil jsi R za F

prostě se to tak sešlo tak jsem to převezl v kufru, nebyla potřeba ni dodávka ani vozík, už je zase poskládána a v celku

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.11.2013 v 10:20 | Nahoru | #258
 

Honza-TA950 píše: Každopádně na převoz je to jednoduchý stojek - vejde se i do normálního osobáku


Já takhle před lety převážel kozího decha (Jawa Stadion S11), akorát že jsem vzhledem k jeho ještě menším rozměrům nemusel demontovat kola.

Jenže jsem tenkrát nedomyslel samospád paliva do karbecu, takže z položenýho mopedu odkapával benzín a v autě to bylo pak ještě několik dalších týdnů cítit.
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

18.11.2013 v 10:56 | Nahoru | #259
 
Čerstvá listopadová fotka:





Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.11.2013 v 11:51 | Nahoru | #260
 
Ve stopách WRka...
(červenec, srpen a září 2013)

[IMG]

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

27.11.2013 v 12:48 | Nahoru | #261
 
 loňský listopad plus letošní srpen a listopad...

[IMG]

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.12.2013 v 08:36 | Nahoru | #262
 
Po stopách Shadowky...
(září, říjen a listopad 2013)

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.12.2013 v 21:01 | Nahoru | #263
srpen a listopad 2013

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

2.1.2014 v 09:41 | Nahoru | #264
 
Po stopách jedné stopy...
aneb jak šel čas.


 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.1.2014 v 11:55 | Nahoru | #265
 
Odpověď na včerejší PM žádost:


****** Včera 21:28

Ahoj,
koukám že se dost vyznáš v tom Wéerku, konkrétně Yamaha WR 250 X, měl bych na tebe pár otázek ohledně týhle mašiny. Původně jsem se pokukoval po R verzi, ale ta je pořád tak v ceně, že mě to přešlo. Motorku chci na dojíždění do práce cca 10 km místo skůtra a taky na vyblbnutí v terénu, proto jsem chtěl R verzi. A teď ta otázka - myslíš, že by šla celá kola přehodit z R verze na X verzi? Víš, že bych měl jednu sadu kol na silnici a druhou (drapáky) do terénu? Při tomhle počasí bych jezdil ještě teď. Tak když budeš mít chuť, tak mi prosím dej vědět. Dík.


Ahoj,
podmíněně je to realizovatelné, a už se to částečně řešilo v té diskuzi - mrkni se když tak na to:

- příspěvky č. 22 a 26 až 30 z 10.10.2012 13:39 a 20.10.2012 19:42 až 23.10.2012 11:13 (1. strana této diskuze)

- příspěvky č. 42, 43 a 57 z 30.11.2012 21:51, 30.11.2012 22:14 a 15.12.2012 17:40 (2. strana této diskuze)

- příspěvek č. 74 z 28.12.2012 10:51 (3. strana této diskuze)

- příspěvek č. 103 z 13.02.2013 19:36 (4. strana této diskuze)

- příspěvky č. 149 a 150 z 29.03.2013 13:08 a 29.03.2013 13:14 (5. strana této diskuze)

- příspěvky č. 198 a 199 z 13.05.2013 17:40 a 14.05.2013 09:22 (7. strana této diksuze)

- příspěvky č. 237 a 238 z 04.08.2013 11:24 a 04.08.2013 11:53 (8. strana této diskuze)

- příspěvek č. 245 z 04.09.2013 11:19 (9. strana této diskuze)


Pokud vím, tak rozdíly mezi X a R jsou v těchto věcech:
- jiná kola
- jiná přední brzda (u Xka větší-silnější)
- jiná zadní rozeta (42 vs. 43 zubů)
- jiná délka (bočního) stojánku

Další rozdíly jsem myslím nenašel, ale píšu to z hlavy, tak snad jsem na nic nezapomněl.

__

Takže v zásadě jsou dvě možnosti, jak z WR250X udělat stroj vhodný i do terénu:

1.
Prosté přezutí z hladkých gum na špunty, třeba pneu Maxxis apod. Je to jednodušší a na vyzkoušení mnohem levnější varianta, a je to u nás legální. Nikdo (STK, dopravní policie, pojišťovna atd.) nemůže u homologovaných pneumatik správného rozměru nijak prudit.

2.
Cenově náročnější vratná přestavba z Xka na Rko, čili pořízení druhé (terénní) sady kol (s příslušenstvím) a jejich prohazování za motardová dle potřeby.

Tou druhou možností si u nás ke své spokojenosti už prošel zdejší kolega r.ricci (viz i některé z výše odkazovaných příspěvků): http://www.motorkari.cz/profil/?uid=145790

... a zde jeho WR250X konvertované na WR250R:
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=63826
http://www.motorkari...mp;act=denik-motorky

http://www.motorkari...etail&ddid=29652
Konečně se mi zadařilo sehnat nové 21" přední kolo a mohl jsem si splnit to, proč jsem tu motorku kupoval. Obutí Mitas E- 09. Teď můžu mít 2 motorky v jedné. Enduro a motard. Jen přehodit kola.

http://www.motorkari...etail&ddid=29861
Od přezutí na enduro kola jsem se těšil na pořádné projetí. Před tím jsem jen vždy udělal jen několik kilometrů v okolí. Pondělí 28. listopad, slunečno, 8 st.C. Vyrazil jsem směr Tišnov a pak údolím Svratky do Borače a zpátky. Trasu jsem dobře znal z kola. Tam moc se mi to líbilo, že tu část Tišnov-Borač(asi 5km) jsem jel 4x tam a zpátky (no prostě blázen). Žádný extrémní úseky, pohodové ježdění. Polní a lesní cesty, kus jen úzká cesta pro pěší s prudším výjezdem a sjezdem. Celkem jsem za ten den ujel jen 80 km, z toho bylo 20 km po asfaltu. Ale i tak jsem se vrátil pěkně zhuntovaný. Toto na silnici člověk nezažije.
Nezdá se to, ale těch 31 koní s motorkou pěkně cvičí. Takže musím jezdit a jezdit, aby motorka poslouchla mě a ne já jí...
Věděl jsem, že to určitě přijde, "konečně" jsem moji krasavici položil. Lehké přibrzdění zadní brzdou na mokrém listí, které zakrývalo mokrý jíl, a už jsem oba leželi. Já i motorka jsme to přečkali bez jakékoli úhony. Jenom moje ego bylo maličko pošramoceno.

http://www.motorkari...etail&ddid=36060
Naivně jsem si myslel, že se mi to nemůže stát. Najednou jsem cítil, že motorka nějak nejede, a že mi nějak moc lítá zadní kolo pod zadkem. Když jsem zastavil, bylo mi hned jasné proč. Koukal na mne pořádný hřebík zaražený v pneu. Následoval 12 km dlouhý pomalý přesun po prázdném kole domů. Samozřejmě, že to plášť ani duše nevydržely. Nechal jsem si to přezout na Mitasku C-02. A to je úplně jiné ježdění v terénu!!!
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.1.2014 v 09:36 | Nahoru | #266
 
PM od ******, Dnes 01:16

Ahoj Dovi,
dík za plnohodnotnou odpověď, moc jsi mi pomohl a osvětlil můj problém. Nejlepší bude asi přehodit ty pneu.

____________________

Rádo se stalo, a kdyby Tě časem ten off-road hodně chytnul za srdce, tak máš stále otevřenou tu dražší a ještě více terénnější možnost se dvěma vyměnitelnými sadami kol. Ono to větší a užší 21" přední kolo přidá enduru na průchodnosti těžším (hodně hrbolatým) terénem. V tom případě zkus když tak zkontaktovat toho výše zmíněného kolegu r.ricciho s prosbou o radu ohledně pořízení druhé sady kol a o zkušenosti s touto konverzí. Jak jsem ho poznal, je to hodnej a ochotnej kluk a měl bys to od něho z první ruky...

Zdraví
Dovi

Naposledy editováno 08.01.2014 09:46:36

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.1.2014 v 17:33 | Nahoru | #267
No ono to nebude jen "přehodit kola", musí se přehodit i brzda nebo držák třmenu. Nevím, zda u R a X verze je totožný brzdič..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.1.2014 v 20:17 | Nahoru | #268

SuperSic58 píše: No ono to nebude jen "přehodit kola", musí se přehodit i brzda nebo držák třmenu. Nevím, zda u R a X verze je totožný brzdič..



Samozřejmě, a proto jsem taky psal, že je to prohození možné podmíněně.

A že se tedy nejedná pouze o ta samotná kola, ale že je to i včetně nutného "příslušenství".


Viz...

Dovi píše:  
podmíněně je to realizovatelné...


Dovi píše:  
rozdíly mezi X a R jsou v těchto věcech: [...] jiná přední brzda (u Xka větší-silnější) [...]


Dovi píše:  
pořízení druhé (terénní) sady kol (s příslušenstvím)

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.1.2014 v 14:47 | Nahoru | #269
Ještě jeden rozdíl je mezi verzí R a X. A to úhel hlavy řízení a tím i závlek. X - 76 mm a R - 111 mm. Když se na X-ko dá větší kolo, tak se i zvětší závlek.
A přehození kol je otázka asi 20-ti minut. Sundat kolo, odmontovat brzdový kotouč, namontovat brzdový kotouč na druhé kolo a nasadit. S brzdou se nemusí vůbec nic dělat.
Zadní kolo mám jen jedno, pouze jsem přehodil jen obutí.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2014 v 12:21 | Nahoru | #270
 

r.ricci píše: Ještě jeden rozdíl je mezi verzí R a X. A to úhel hlavy řízení a tím i závlek. X - 76 mm a R - 111 mm. Když se na X-ko dá větší kolo, tak se i zvětší závlek.
A přehození kol je otázka asi 20-ti minut. Sundat kolo, odmontovat brzdový kotouč, namontovat brzdový kotouč na druhé kolo a nasadit. S brzdou se nemusí vůbec nic dělat.
Zadní kolo mám jen jedno, pouze jsem přehodil jen obutí.


Ahoj Ricci,
díky za doplnění.


P.S.
Ještě k té konverzi - nemusels ještě něco pořešit ohledně náboje kola? Něco se mi matně vybavuje, zřejmě jsme o tom spolu už kdysi dávno v roce 2012 letmo mluvili, ale je to už delší čas a těmi detaily si proto teď už bohužel nejsem moc jistý.

Naposledy editováno 14.01.2014 12:35:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Dnes v 14:50 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist