Elektrice mo nerozumím tak nevím kde začít. Zapalování mám VAPE
Díky za rady
divný je že to dělal jenom levé blinkr aji když je samozřejmě kontrolka společná
blinkr po sepnutí neblikal, naopak to bylo jakobych vypnul zapalování a když jsem blinkr během dvou vteřin nevypnul tak to přepálilo pojistku, případně to během toho teda ještě jednou nebo dvakrát cuklo. takže jak vidíš tak cokoliv může byt čimkoliv
2 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
Mimochodem, odkdy jawaři tvrdošíjně mazající M2T montují do svých strojů VAPE?
1 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
Dík Martin
1 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechává motor
M-P9 píše: Dělalo mi to samé když byla slabší baterka a v dalším případě mi jednou nachcalo do přerušovače a chovalo se to podobně. Moc jsem nepobral, proč byl ten problém jen při blikání doleva, když je přerušovač společný, ale po vysušení OK, tak proč to řešit že. A kupodivu vzhledem k vlastní nepoučitelnosti mi nachcalo po výměně i do přerušovače z filcky a po zapnutí to jen škublo/krátce vynechalo a blinkry jen trvale svítily tentokrát P i L, po vysušení OK.
Mimochodem, odkdy jawaři tvrdošíjně mazající M2T montují do svých strojů VAPE?
S tím M2T dobrá poznámka . Já naopak tvrdošíjně odmítám VAPE ale do benzínu liju Mogul TS. Jen bohužel litr stojí už 180.- korun.
problém nakonec vyřešen ale bylo to bádání. K původnímu problému s blinkry se přidal ještě další - motorka nešla vytočit přes 4000 otáček a občas vynechávala a při vyšších otáčkách bylo na baterce napětí přes 15V. Kabely i konektory byly v pořádku ( vizuelně ), přerušovač z feldy nepomohl (ale aspoň to bliká stejnoměrně). Pomohlo vyčištění spínací skříňky která byla plná rzi a bordelu nechápu moc proč ale najednou to funguje
Přitom jsem přišel ještě na to že u alternátoru byl prohozenej kabel uzemění a a zelený s označením DF. Netušíte někdo proč? Mám zapalování Vape a někde na diskuzi jsem četl že se tam nějaké kabely prohazují ale nemůžu to nikde najít.
Martin
druhej problém: nad 3.500 - 4.000 nešla vytočit, přičítal jsem to špatnému karburátoru, tož jsem rok jezdil pijánko, na lítání mám jiné bajky ze země vycházejícího slunce. tož vypouštím benzín z nádrže, koukám spíš to z hadičky odkapává, než teče (měřím 250ml za 120 sec = 7 litrů za hodinu, okamžitá spotřeba je u nenažraného dvoutaktu při dramatickém rozjíždění mnohem víc (15-20 litrů za hodinu), koukám sítko čisté, ale guma v kohoutu měla malé dírky, asi 1.5 mm, prosekl jsem to na 3 mm
a stal se zázrak - jawka jezdí jako čert , možná moje slintání píchně někomu, komu třinda nejede a cuká
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |