Téma: Vynechává motor
13.8.2012 v 17:04
Ahoj, při vyšších otáčkách cca nad 2500ot/min se mi stává že když zapnu blinkr tak vynechá motor jakoby na půl sekundy vyplo zapalování někdy i několikrát zasebou. Pak už zase jede i když blinkr dál bliká. Při nižších otáčkách se to nestává.
Elektrice mo nerozumím tak nevím kde začít. Zapalování mám VAPE
Díky za rady
Elektrice mo nerozumím tak nevím kde začít. Zapalování mám VAPE
Díky za rady
mně zkratovaná kontrolka blinkru pálila pojistku.
divný je že to dělal jenom levé blinkr aji když je samozřejmě kontrolka společná
blinkr po sepnutí neblikal, naopak to bylo jakobych vypnul zapalování a když jsem blinkr během dvou vteřin nevypnul tak to přepálilo pojistku, případně to během toho teda ještě jednou nebo dvakrát cuklo. takže jak vidíš tak cokoliv může byt čimkoliv
divný je že to dělal jenom levé blinkr aji když je samozřejmě kontrolka společná
blinkr po sepnutí neblikal, naopak to bylo jakobych vypnul zapalování a když jsem blinkr během dvou vteřin nevypnul tak to přepálilo pojistku, případně to během toho teda ještě jednou nebo dvakrát cuklo. takže jak vidíš tak cokoliv může byt čimkoliv
2 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
Dělalo mi to samé když byla slabší baterka a v dalším případě mi jednou nachcalo do přerušovače a chovalo se to podobně. Moc jsem nepobral, proč byl ten problém jen při blikání doleva, když je přerušovač společný, ale po vysušení OK, tak proč to řešit že. A kupodivu vzhledem k vlastní nepoučitelnosti mi nachcalo po výměně i do přerušovače z filcky a po zapnutí to jen škublo/krátce vynechalo a blinkry jen trvale svítily tentokrát P i L, po vysušení OK.
Mimochodem, odkdy jawaři tvrdošíjně mazající M2T montují do svých strojů VAPE?
Mimochodem, odkdy jawaři tvrdošíjně mazající M2T montují do svých strojů VAPE?
1 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
Jo takže začnu tím že projdu dráty jestli nejsou prošoupaný, zkusím jiný přerušovač a dám vědět. Zatím díky
Sauna> Tak kabely se zdají v všechny v pořádku. všechny konektory jsem pro jistotu vyčistil kontaktolem a závada pořád trvá. Včerra jsem zkusil přerušovač na blinkry z feldy a nějak se mi nedaří ho rozchodit. Na jeden kontakt jdou dva modré kabely a na jeden hnědý. Vyzkoušel jsem všechny možné kombinace a nefunguje. Máte někdo schema? co kam jde?
Dík Martin
Dík Martin
1 reakcí na tento příspěvek Vynechává motor
Musí se navíc uzemnit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechává motor
c.j.> Aha teď bych ještě potřeboval vědět co na který kontakt patří. Dík
M-P9 píše: Dělalo mi to samé když byla slabší baterka a v dalším případě mi jednou nachcalo do přerušovače a chovalo se to podobně. Moc jsem nepobral, proč byl ten problém jen při blikání doleva, když je přerušovač společný, ale po vysušení OK, tak proč to řešit že. A kupodivu vzhledem k vlastní nepoučitelnosti mi nachcalo po výměně i do přerušovače z filcky a po zapnutí to jen škublo/krátce vynechalo a blinkry jen trvale svítily tentokrát P i L, po vysušení OK.
Mimochodem, odkdy jawaři tvrdošíjně mazající M2T montují do svých strojů VAPE?
S tím M2T dobrá poznámka . Já naopak tvrdošíjně odmítám VAPE ale do benzínu liju Mogul TS. Jen bohužel litr stojí už 180.- korun.
Ahoj,
problém nakonec vyřešen ale bylo to bádání. K původnímu problému s blinkry se přidal ještě další - motorka nešla vytočit přes 4000 otáček a občas vynechávala a při vyšších otáčkách bylo na baterce napětí přes 15V. Kabely i konektory byly v pořádku ( vizuelně ), přerušovač z feldy nepomohl (ale aspoň to bliká stejnoměrně). Pomohlo vyčištění spínací skříňky která byla plná rzi a bordelu nechápu moc proč ale najednou to funguje
Přitom jsem přišel ještě na to že u alternátoru byl prohozenej kabel uzemění a a zelený s označením DF. Netušíte někdo proč? Mám zapalování Vape a někde na diskuzi jsem četl že se tam nějaké kabely prohazují ale nemůžu to nikde najít.
Martin
problém nakonec vyřešen ale bylo to bádání. K původnímu problému s blinkry se přidal ještě další - motorka nešla vytočit přes 4000 otáček a občas vynechávala a při vyšších otáčkách bylo na baterce napětí přes 15V. Kabely i konektory byly v pořádku ( vizuelně ), přerušovač z feldy nepomohl (ale aspoň to bliká stejnoměrně). Pomohlo vyčištění spínací skříňky která byla plná rzi a bordelu nechápu moc proč ale najednou to funguje
Přitom jsem přišel ještě na to že u alternátoru byl prohozenej kabel uzemění a a zelený s označením DF. Netušíte někdo proč? Mám zapalování Vape a někde na diskuzi jsem četl že se tam nějaké kabely prohazují ale nemůžu to nikde najít.
Martin
zdar jawaři!! moje 639 po celkové GO a novém vapečku rok pořádně nechtěla jezdit, vyměnil jsem karburátor, +- to bylo stejné, když jsem před týdnem sundal hlavy o chtěl odkarbonovat, koukám při cvičném prošlapování s jednou uzeměnou svíčkou ve fajfce, že z druhého vysokonapěťového kabelu lítají 2 cm blesky k válci tož si myslím, jak se začnou po pár set km zasírat svíčky, blesk si najde cestu mezi vysokonap. kabelem a vrskem hlavy, na které leží...když jsem v tu chvíli vypnul tl. světla, motorka jela hned dál na dva válce. teď mám nové vys. kabely vsunuté do hadice jako dodatečné izolace
druhej problém: nad 3.500 - 4.000 nešla vytočit, přičítal jsem to špatnému karburátoru, tož jsem rok jezdil pijánko, na lítání mám jiné bajky ze země vycházejícího slunce. tož vypouštím benzín z nádrže, koukám spíš to z hadičky odkapává, než teče (měřím 250ml za 120 sec = 7 litrů za hodinu, okamžitá spotřeba je u nenažraného dvoutaktu při dramatickém rozjíždění mnohem víc (15-20 litrů za hodinu), koukám sítko čisté, ale guma v kohoutu měla malé dírky, asi 1.5 mm, prosekl jsem to na 3 mm
a stal se zázrak - jawka jezdí jako čert , možná moje slintání píchně někomu, komu třinda nejede a cuká
druhej problém: nad 3.500 - 4.000 nešla vytočit, přičítal jsem to špatnému karburátoru, tož jsem rok jezdil pijánko, na lítání mám jiné bajky ze země vycházejícího slunce. tož vypouštím benzín z nádrže, koukám spíš to z hadičky odkapává, než teče (měřím 250ml za 120 sec = 7 litrů za hodinu, okamžitá spotřeba je u nenažraného dvoutaktu při dramatickém rozjíždění mnohem víc (15-20 litrů za hodinu), koukám sítko čisté, ale guma v kohoutu měla malé dírky, asi 1.5 mm, prosekl jsem to na 3 mm
a stal se zázrak - jawka jezdí jako čert , možná moje slintání píchně někomu, komu třinda nejede a cuká
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |
Jawa 350/640 Jawa 350/640 | barticek88 | 11 | 24.3.2023 v 09:34 Krautkopf |
Přihlášení motorky Jawa 350/640 | martingrey | 18 | 1.2.2023 v 15:47 CRF1000 |