globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa také neumí
8.8.2012 v 12:36
nějaký takový cenově přijatelný retro bike, jaký má v nabídce Yuki z továrny Qingqi? - hele na Yuki Kuky.
Vždyť dovozce dá na nádrž jen svou nálepku, tak proč by tam nemohlo být napsáno třeba Jawa? To by se muselo výborně prodávat a Jawě by to dost pomohlo! Nápady Jawy s "exkluzivními" motorkami ála Sportard jsou přece k smíchu

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:15 | Nahoru | #91

aifel202 píše: Dobře napsáno
a je pravda že za celý život jsem viděl jen jednoho spotarda, ato na fotce
Nebuď na něho tak TVRDÝ, v jeho věku to může mít vliv na vývoj a potenci



já nechci být tvrdý, jen mě mrzí, že se opět potvrdilo, jak mocná je lidská blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:19 | Nahoru | #92
VlastíkPlamínek> já neříkám že by byly nespolehlivý, já mluvím pouze o dojmu z jízdy.
stačí si představit déchavičný géeso, nudnou er5 a vedle toho postavit sportarda tak je to jasný.
motor ve sportardovi má sice papírově stejné výkon ale je to kladivo naleděný do otáček takže když přidáš plyn a to kladivo začne pořádně mlátit, stane se charakter motoru velmi zábavným.
brzdy? přední bych řekl že běžná, nic neobvyklýho, zadní dokonalá.
jak se chová v zatáčkách? zadek naprosto jisté, předek měkší.

nic víc jsem neřekl. nejde o to jestli ty motorky jsou tady dvacet let a furt jezdí, jde o to že tahle motorka je v kategorii "jízda" určitě lepší ale furt tady jsou lidi co to viděli akorát na deseticentimetrovým obrázku a mají víc negativních dojmů než po dlouhodobým testu.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:24 | Nahoru | #93
aifel202> sportard je silniční motorka s výkonem 35kW.
srovnávám s běžně dostupnéma silničníma motorkama s výkonem 35kW.
navíc pokud někdo tvrdí že ta motorka nejede, nebrzdí a nezatáčí tak je celkem jedno co je to za přesnou kategorii když to stejně neni pravda, oponuju přece tim že motoricky je mnohem lepší a ten motor může byt v podstatě v čemkoliv

2 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:24 | Nahoru | #94
660ccm jednobuch a kladivo naladěný do otáček

no tak já snad už radši mlčím

PS: pokud to po přidání plynu začne mlátit, tak to není charakter ale to, že to nemaže.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:28 | Nahoru | #95

VlastíkPlamínek píše: 660ccm jednobuch a kladivo naladěný do otáček

no tak já snad už radši mlčím

PS: pokud to po přidání plynu začne mlátit, tak to není charakter ale to, že to nemaže.




A to přirovnání k GS nebo ER
Apropó, kůže nebo textil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:45 | Nahoru | #96

VlastíkPlamínek píše: zaprděný čecháčkovství tu předvádíš akorát ty chlapče, ale nebudu ti to tu kazit



má cenu bavit se s někym kdo tvrdí že kolečko na který se díváme je vlastně čtvereček?
do toho zaprděnýho čecháčkovství mám hódně daleko. tvářit se že co neni český tak je už z principu lepší? čim cizejší, tim víc kůl?
sám nic nedokázat ale prodlužovat si péro zvracením na úkor něčeho jinýho?
je to přesně ta čecháčkovská logika.... "proč bych ukázal že su já lepší? stačí když ukážu že ten druhé je horší!"
takže tady máme jednu světoznámou fabriku která na tom opravdu neni dobře ale snaží se.
a teď přinde nějaké vocas co řekne tohle jsou čuráci že se o cokoliv snaží, mají to bez jakékoliv snahy okamžitě zavřít, tak by to bylo lepší. co na tom že by tohle dokázal každej blbec, tim jsou podle své pseudologiky lepší než ta fabrika a péro jim vyrostlo o půl metru.
a komu tadyta debilita prospěje? české ekonomice? když veškeré průmysl beze snahy prorazit na trhu zavřeme a nebudeme podle téhle logiky dělat nic, budeme na tom snad hospodářsky líp?
pokud vím tak logika rušení průmyslu už u nás aplikovaná byla a to po revoluci.
a pokud vím tak je to jeden z faktorů kvůli kterýmu jsme se dostali do prdele jelikož právě takhle šel náš průmysl srat. zbrojovka, tatra, zetor, v podstatě veškerý zemědělství....
takže tady máme pouze nezaměstnaný a za všechno platíme do zahraničí a oni se nám smějou protože my platíme za jejich horší výrobky jim. hlavně že jsme to jako velcí páni sami vzdali....
budeme se dál tvářit že naše vlastní výrobky jsou podřadný už z toho principu že my chcem věci z toho blyštivýho zahraničí protože u souseda je vždycky tráva zelenější?
neni debilita když sami sobě hážem klacky pod nohy?

ale co je tohle za logiku? proč všem prodlužuje péro to když už z principu serou do vlastního českýho hnízda?

a pak že já su zaprděné čecháček....
já vás vidím jako ty protivný tatíky v propoceným tilku s lahváčem v ruce co se drbou v rozkroku a na všechno akorát protivně mrčí protože oni sami jsou lepší. a vlastně nejlepší, protože cokoliv kolem nich je póvl a oni když budou chtět tak si koupí tu sousedovu zelenější trávu.

připomíná mně to scenérii ze slovenska, když tam vedle sebe stojí restaurace pro turisty kdy obsluha je oblečená do národních krojů, interiér krásně stylové, jídlo honosný a meníčko stojí tři eura. vedle toho stojí rychlý občerstvení s plastovéma židličkama a připečeným malým hamburgerem rovněž za tři eura. KDE JE NÁVAL?
samozřejmě že to druhý je přece víc kůl a nikdo z těch idiotů by se přece nesnížil k tomu tuzemskýmu naštěstí tak špatně jako oni na tom nejsme, aji když podle místních výjevů o tom občas pochybuju

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:48 | Nahoru | #97


grafomanie nebo virtuální onanie?

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:50 | Nahoru | #98
VlastíkPlamínek> já vím že je to daný charakterem jednoválcovýho motoru ale oproti těm dvoum vydechlinám je to jak jiné svět.
a pokud si míníš hrát na debila tak to řekni rovnou. no, pokud jím seš, tak mě taky radši upozorni....
nečekal jsem že začnem slovíčkařit kolem pojmu "když to kladivo začne mlátit"
a pokud umíš aspoň číst, můžeš si zjistit nejen to že motor 660 od minareli je použité v několika motorkách, ale taky to že pro jawu je zvlášť naladěné, naladěné jinak než pro ostatní motorky a dokonce se můžeš dočíst aji to že je laděné do vyšších otáček než u toho zbytku. tak si prosimtě vytáhni mozek z prdele a potom teprv pokračuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:50 | Nahoru | #99
memphis.unv> napiš mi kde ty restaurace jsou, na menu za 3 ečka bych celkem zašel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:51 | Nahoru | #100

VlastíkPlamínek píše:

grafomanie nebo virtuální onanie?



a dočkám se dokonce aji protiargumentů nebo bych chtěl moc?

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:53 | Nahoru | #101
peta.mar> jo a ty začneš slovíčkařit jestli 3,20 nebo 3,50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 13:55 | Nahoru | #102

memphis.unv píše: a dočkám se dokonce aji protiargumentů nebo bych chtěl moc?



upřímně? Já nemám co bych řekl, meleš věci co jsou tak obecný že na ně reagovat ani nejde. V mezích slušnosti. Jestli ti něco doporučím, zvedni zadek a vyjeď se podívat někam ven, na dýl než na týden k moři. Ono ti to dá dost šancí na srovnání a zjistíš, že kolikrát opravdu není na co být hrdý. Byť patriotismus je krásná věc, můžu být hrdý na zemi ve které žiju nebo kde jsem se narodil, ale ruku na srdce, nemůžu být hrdý na některé lidi se kterými tu zemi musím sdílet.

takže ona národní hrdost je dost dvousečná zbraň, nemyslíš?
znova říkám, kazit ti to nebudu. Jen říkám že způsob tvého uvažování a argumenty se mi příčí a přijdou mi zcestné.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:04 | Nahoru | #103
memphis.unv> Tvé argumenty chápu, pokud tvá motorka(jsi vlastník, né že Ti kámoš pučil) je 632, tak budeš patriot a zase se budeš poohlížet po vyšší levelu Tvé značky. protože po 632 je každá jinná nejlepší na světě, a pokud si jen chvíli na spotááárdu seděl tak už tím tuplem.
Ale neporovnávej spotarda s motorkama co jsou na počátky ježdění, ale srovnej to třeba s yamahou XT!!! a jawa spotááárd je.....víš kde.
největší pranýř na kvalitu a poměr cena-užitná hodnota-spolehlivost je spotřebitel, a proto tu moc jawáckých spotardů nejezdí
Joch sa omlůfam za chyby, ale čješčjina můj kobyl

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:20 | Nahoru | #104
VlastíkPlamínek> jo, jsou to obecný věci protože to prostupuje čimkoliv v téhle zemi.
to že někdo vidí nápis "jawa" a ví o ní všechny negativa co má aji co nemá z deseticentimetrovýho obrázku už je potom jenom konkrétní projev téhle pseudologiky.
nepřeháněj, protč bych měl byt hrdé na posledního houmlesáka v zemi? myslíš že to tak je třeba v německu? samozřejmě že ne. ale proč zvracet už z principu? všichni si myslí že jsou pak oni sami lepší a prodlouží se jim péro ale serou si do vlastního hnízda.
málo konkrétní?
proč tady jsou takový výkřiky jakože jawa by to měla bez jakékoliv snahy rovnou zabalit?
proč tady jsou takový výkřiky na adresu jawy jako "rest in piss"?
proč tady jsou lidi co hodnotí jízdní vlastnosti jawy aniž by ju vůbec na živo viděli, četli o ní v nějakým testu, natož že by na ní jeli?
proč?
jawa tady je ještě pořád ale hromada světovéch výrobců z kolíbky motorek kterou je anglie už ne. nemělo by to teda znamenat že je jawa jako taková lepší než třeba ariel, bsa nebo třeba norton?
neříkám že to tak je, pouze kladu řečnickou otázku.
proč vypouštíme na adresu jawy takový výroky který s objektivitou nemůžou mít společnýho nic ani z principu a evidentně někomu utrpení jawy vyloženě dělá dobře? rest in piss? ne, na objektivitu si nehrajte, to je zaprděný čecháčkovství.
hodnocení jawy? z čeho když takovouhle motorku jawa nikdy nedělala a nedělá, jediná podobná je 650 na které je ale vyloženě vidět že to je minulé vývojové stupeň, které je te´d o tři generace dopředu?

zakončím to vzpomínkou na jednoho našeho bévalýho ministra obrany co veřejně prohlásil, že český vojenský letadla l-159 jsou nebezpečnější pro uživatele než pro protivníky. samozřejmě z toho čiší ta samá logika protože míra přehánění je jasná.
ale podstatný je to že do té doby byli zahraniční zájemci o tyhle letadla, po tomhle výroku zmizeli. tak proč to kurva dělá, když si potřebuje prodloužit péro aby něco jako nejdokonalejší a nejmoudřejší samosoudce zkritizoval, když tim nasral do vlastního hnízda a poškodil vlastní zájmy?

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:22 | Nahoru | #105
aifel, jdem na pívo, tady je marný cokoliv psát. Pokud jakýkoliv argument vidí jako urážku národní cti a apriorii nedůvěru k výrobku tak je marný cokoliv psát. Říkat bláznovi že je blázen je bláznivé neb je to blázen a nepochopí to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:34 | Nahoru | #106

VlastíkPlamínek píše: aifel, jdem na pívo, tady je marný cokoliv psát. Pokud jakýkoliv argument vidí jako urážku národní cti a apriorii nedůvěru k výrobku tak je marný cokoliv psát. Říkat bláznovi že je blázen je bláznivé neb je to blázen a nepochopí to


Jdem na pivo, bo ja už fakt nemůžu Hrdobci....jak lvové bijem o mříže.....jenž se zemí sme spjatí......
Já fakt nemůžu, díky moc, již dlouho sem sa tak upřímě nezasmál ministrobrany...L159....
Synku Ty mi dáváš sodu [lol]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:43 | Nahoru | #107

aifel202 píše: Jdem na pivo, bo ja už fakt nemůžu Hrdobci....jak lvové bijem o mříže.....jenž se zemí sme spjatí......
Já fakt nemůžu, díky moc, již dlouho sem sa tak upřímě nezasmál ministrobrany...L159....
Synku Ty mi dáváš sodu



a za neuspěch Sportardu může tak Tvrdík [lol] [lol] [lol]

Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:44 | Nahoru | #108
ježiš ten chlapec je na chocholouška...

A nejhorší je, že si myslí, že ty jeho cinty někdo čte, nebo snad i bere vážně

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:51 | Nahoru | #109

VlastíkPlamínek píše: a za neuspěch Sportardu může tak Tvrdík


a i Urban, ale ten prý nic neposral,
bo jak sme spolem byli na pivku tak mi to říkal a nemám důvod mu nevěřit

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:53 | Nahoru | #110
a ten říkal na Sportarda co?

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:57 | Nahoru | #111
a jinak zaslepeností netrpím protože třeba škodovku bych nechtěl ani za trest

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:57 | Nahoru | #112

VlastíkPlamínek píše: a ten říkal na Sportarda co?


říkal že tu na Stodolní je spousta pěkných šlapek, ale moc fetu
Pivečko mu chutnalo, kšeftík sme uzavřeli, ale sptárda prý kupovat nemůže, bo se ešče nedostal z šoku z betky

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 14:59 | Nahoru | #113

memphis.unv píše: a jinak zaslepeností netrpím protože třeba škodovku bych nechtěl ani za trest

a já třeba jo,
bo kovárna škoda plzeň krachuje a my jí kupujem,
teda prvně sme vzali paru ředitelů do Ostravy,
ti nám to připraví na prodej a my jako čekáme na nejnišží cenu

Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 15:29 | Nahoru | #114
Jawa žádnej byznys neudělá, protože o to tam nikomu nejde, není to žádná továrna, co by něco vyráběla a vlastně se nedá normálně koupit. Nikdo si nekoupí, co se nedá normálně koupit, co nemá servis a prodejce. Sportard jednoválec jako užitková i cestovní motorka naprosto dostačuje, ale nedostačuje to k tomu, aby si to lidi kupovali. No byznys - no jawa. Doporučuju skalním fanoušům přečíst příběh Triumph - je to long way. A na začátku musí být ochota hoooodně ivestovat bez jistoty. Příběhy Složíme se na jawu nebo Já vím jak na to jsou jenom legrační pokus. Debaty o tom ztráta času, kterým lehkovážně plýtváme.

(reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 20:18 | Nahoru | #115
Horten> Podle mně za to kde jawa teď je (v prdeli ale zvedá se )vděčí jen komunistům zkuste se podívat na nějaké prototypy co komunisti zatrhli.Třeba jawa boxer.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 20:28 | Nahoru | #116
[quote=memphis.unv]VlastíkPlamínek> já neříkám že by byly nespolehlivý, já mluvím pouze o dojmu z jízdy.
stačí si představit déchavičný géeso, nudnou er5 a vedle toho postavit sportarda tak je to jasný.
motor ve sportardovi má sice papírově stejné výkon ale je to kladivo naleděný do otáček takže když přidáš plyn a to kladivo začne pořádně mlátit, stane se charakter motoru velmi zábavným.
brzdy? přední bych řekl že běžná, nic neobvyklýho, zadní dokonalá.
jak se chová v zatáčkách? zadek naprosto jisté, předek měkší.

Tohle jsi napsal doufám jen jako vtip. když pominu, že sport retard vypadá uplně otřesně, palubka jako z vozů typu : Talbot, Oltcit apod....přední světla snad namaloval zhulenej dement, to je šílenost, tak jsi to nejvíc zabil s popisem motoru chlape, jel jsi někdy na kladivu? tuhle trapárnu by jsi nemohl nikdy napsat ani jako ultra Jawafanda.

Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 20:42 | Nahoru | #117
Komunistům? řekl bych spíš postkomunistům. Bohužel jawa neměla nic, čím by byla zajímavé pro BMW jako Škoda pro VW.
Každá továrna má prototypy, co se nevyrobí, to není nic zvláštního.
Vůbec, už dávno to šlo divným směrem


Naposledy editováno 12.08.2012 20:43:06

1 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 21:08 | Nahoru | #118
Jako ej fakt že s Jawou to jde prudce do kytek a muže si za to sama.Vedení zřejmě stojí za prd.Ale od tý doby co se v Lošánkách dělaj retro-modely Californian a Four to vypadá zas o něco líp.Někdo dostal dobrej nápad a zkusil ho realisovat a ono se to povedlo.Celý roky byly plný sklady Travelek 250ccm a najednou se to začíná kupovat protože se z nich dělaj nádherný retro jawy který podle měj maj dost dobrou budoucnost.Mimochodem ta Yukina nevypadá špatně jen bych se asi bál jí koupit s tim co jsem o Yuki slyšel.

Proč Jawa také neumí

12.8.2012 v 21:24 | Nahoru | #119
ty bys to doma za 29000 vyrobil? ne? tak ti dam vsechny stroje na vyrobu a uz by jsi to za 29 tisici prodával? neptam se vyrobil,ale prodaval?prece nebudes neco vyrabet aby já zakaznik mohl co nejlevneji nakupovat,ty si chces predevsim vydelat a tak stavis motorky. tak me rekni tvuj odhad,vyroba+material+rabat=cena ja si myslim,ze bys to za 29 nedelal,ikdyby ti lidi chodili do prace zadara a tys nemusel kupovat masiny.

3 reakcí na tento příspěvek Proč Jawa také neumí

13.8.2012 v 07:48 | Nahoru | #120
Ok, zkusím to bez emocí, ale zkusím :) Po dlouhé době mi to totiž zase nedá nereagovat.

Sportard se dá srovnávat s motorkama, které mají podobný motor a podobný střih. A v té konkurenci je zcela v pohodě - sám jsem na něm najel několik desítek tisíc kilometrů v rámci jízdních testů a musím zcela objektivně říct, že v porovnání třeba s Yamaha XT 660 je ta motorka dokonce lepší. Sportard je motorka dělaná pro evropské řidiče a jak spousta lidí ví, průměrná výška evropana je vyšší, než průměrná výška japonce. Takže v podobně střižených strojích se na sportardovi sedí pohodlněji, motorka je taková dospělejší a větší, než konkurence.
Navíc těží na kvalitních prvcích, to je něco, co bylo 650 vyčítáno. Defakto všechny základní prvky jsou od nás, z ČR - vyjma italského motoru. Další velká část pochází z evropy, pouze malé procento je dálný východ - čínské brzdiče - které jsou ale zcela v pohodě a budík z Taiwanu. Ano, není problém poskládat buď celou motorku českou - ale kdo za ní dá pak o dalších 100 000víc anebo celou motorku čísnkou - pak je z toho čínostroj a ten opravdu lze prodat o 100 000levněji.
Žádný evropský stroj NIKDY nebude LEVNĚJŠÍ, než japonec. Stejně jako tady již padlo - HD nebude nikdy levnější, než srovatelný stroj z Japonska - i když pozor, těch čistokrevných japonců už taky moc není. Zvláštní je, že u Yamahy nikomu nevadí, že má Italský motor a nikdo to nebere, jako devalvaci značky. Stejně jako nikomu nevadí, že má malé BMW motor z číny. - zvláštní je, že u JAWy je Italský motor zásadním prohřeškem, protože z nějakého záhadného důvodu MUSí mít JAWA motor český? - to ví každý "diskutující". To, že by pak byla motorka cenově téměř neprodatelná, už neřeší skoro nidko?
Co se týče jiných dílů - žijeme, bohužel v globálním světě. Podívejme se do automobilového průmyslu - kolik na světě existuje značek - mnoho. A kolik existuje koncernů, které tyto značky vlastní - mylsím, že bychom je spočítali na prstech. Typický příklad je VW group. Audi, Škoda, VW, Seat, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche. Valná většina z těchto značek dokonce používá stejné prvky - ba i stejné celky a vydává je jen pod jinými jmény. Viz Škoda Rapid a nový Seat Toledo. Proč málokdo řeší, že škoda vlastně není škoda, že Audi má ve svých nejvyšších řadách ovládací prvky z Fabie atp? Přitom každý bere Audi jako Audi a čech bere Škodovku jako stále českou značku, i když je to defakto montovna dílů odjinud.

Ale to jsem trochu odbočil. Sportarda si můžete přijít osedlat, minimálně můžete zavolat do Týnce a na zkušební jízdě se domluvit. A věřte, že spíš budete mile překvapeni (a to i tím často kritizovaným vzhledem), než znechuceni. Ta motorka za to nemůže....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Převod rozměru pneumatik z placů na... Jawa 125 Sport, Jawa 125 Dakar Harmi 17 3.1.2022 v 19:08 Harmi
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Zkušenosti s Jawa 125 Sport Jawa 125 Sport Asim123 2 20.8.2019 v 22:12 maspe


TOPlist