Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
italšrot píše: Hezkou teorii jste tu rozehráli není to lepší vyzkoušet?
v pondělí jedu do mostu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Stev píše: pylot> Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu.
Tady nesouhlasim. Pro zrychleni je podstatnej moment na zadnim kole, ale ne moment na motoru. To jsou radove uplne jiny hodnoty protoze moment se meni prevodama. Proto taky motorka taha na dvojku vic nez na ctyrku. Na motoru je podstatnej udaj vykon. Ten se prevodama nemeni (zanedbejme ztraty) a prevodama pouze zvysujes otacky a snizujes moment anebo snizujes otacky a zvysujes moment. Ve vysledku to vypada tak, ze sestistovka s max momentem 60 Nm a max vykonem 130 koni ujede na rovine litru s momentem 100 Nm, ale vykonem jen 100 koni.Cili zaver je takovy, ze motorka ma nejlepsi zrychleni v okoli maxima vykonu a ne v okoli maxima momentu.
Tohle plati pri sprintu kde se radi. Pokud budeme brat zrychleni jen na jeden stupen tak tam samozrejme nejvyssi okamzite zrychleni bude v oblasti max momentu.
Naposledy editováno 10.08.2012 11:48:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
pylot píše: Ve vysledku to vypada tak, ze sestistovka s max momentem 60 Nm a max vykonem 130 koni ujede na rovine litru s momentem 100 Nm, ale vykonem jen 100 koni.
Zpřevodování na kole jsem do toho nemíchal, protože vzhledem k tomu že je to jenom znásobení toho co je v motoru, není potřeba se tím zatěžovat.
K tomuto tvrzení: důležitý je napsat kdy začne ujíždět, protože když má něco 100 koní, zákonitě tomu v určitý rychlosti dojde dech. Ale stát se to může i z 0-100, záleží na zpřevodování na kole, jak jsi podotknul. Ve výsledku totiž to šestikilo může bejt zpřevodovaný tak, že na kole má větší moment než ten litr. Může si to dovolit protože má velkej rozsah otáček. Což může mít koneckonců i ten stokoňovej litr, takže záleží na konkrétních strojích.
e: už v tom děláme slušnej guláš, z půlky si přepisujeme svoje názory jinejma slovama ...
Naposledy editováno 10.08.2012 12:00:09
http://www.sportbike...fzs600-diagram-2.jpg
http://image.sportri..._r750_dyno_chart.jpg
2 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Fakt mě láka ten litrový V2, ale co čtu tak všechny výkonější typu s4r a tuono, sp1 už dost žerou. Jezdím občas s moto i po městě a tam bych se s tim asi těžko dostal na 5.5L jak s fzs Jedině koupit monstra 1000 nebo s2r tam by to nemělo být tak žíznivý, ale nevím jestli by mi časem nezačal scházet výkon(obzvláště na okruhu). Ideál jak cenou jak podvozkem jak motorem je asi tuono 1000r r.v 2003-2005 ale asi to bude těžký s tím jezdit v průměru za 6 l.
jestli to chceš na okruh tak neřeš spotřebu. Jinak moje litrová Duci jezdí v průměru za 6-7 litrů, to není nic hroznýho. A neřekl bych že to šetřím. K výkonu na silnici, jasně, výkonové manko dvouventilovýho vzducháče tam prostě je, to si nebudeme nalhávat, ale, 200+ to letí taky, hezky to zrychluje a někomu to stačí. Nejlepší rada? Svez se na tom o čem uvažuješ, to vydá za milion debat na netu
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
jinak k těm grafům...je těžké to porovnávat, pokud nebyly stejné podmínky, se mi nezdá, že by ten fazer skoro stejný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Kubát> No chtělo by to u dealeru si půjčit ty motorky najet na tom aspoň 100km a pak bych zjistit co mi bude vyhovovat a co ne.
Obávám se, že ani to by ti nedalo jasnou odpověď. Já po roce usoudil, že V2 mi v ničem nevyhovuje. Tento pocit jsem měl od začátku, ale chtěl jsem tomu dát čas abych si zvyknul. Nezvyknul a po roce a půl šla z domu, místo pohlazení na rozlučku jsem ji chtěl nakopnout jak mně zklamala. Jinak pokud danou motorku opravdu chceš... je přece jedno jestli bere 6 nebo 8 litrů, ne? Motorka není auto. U ní jde o víc než dopravu z bodu A do bodu B.
Naposledy editováno 13.08.2012 07:02:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Kubát píše: já jsem za začátku jezdil s mille kolem 6, ale pak jak jsem ji dostal do ruky a hodně tahal, tak žere kolem 7. fakt je ten, že ta motorka tak ňák poňouká k tomu, aby se to točilo a tím roste i spotřeba. třeba s K7 750 jsem jezdil hooodně svižně kolem 5 litrů kámoš s litrem K1 jezdí tak 5,5
kamoš měl zx6 a aby stačil naší "svižné" jízdě s litrama, tak měl spotřebu 10l/100km Když jsem měl TL1000S, tak jsem se pod 8l málokdy dostal
Alexandr píše: pylot> No jo no vím že je nemožný mít všechno najednou, ale zase nechci mít motorku co mi bude žrát víc jak auto
U SV 1000 S dlouhodobá spotřeba 6,3l/100km při klidném cestování 5,4l/100km ale níž už jsem to nedostal...
Nejlepší je si vybrané motorky projet, spotřeba bude +/- stejná na všech, záleží jen na tobě za kolik a jak to pojede
3 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Dolík.... píše: italšrot> no, ale proč platit víc, než musíš, proč platit zmrdom víc, než musíš a proč furt zastavovat...
Nevím no. Nedovedu si představit, že by se mi nějáká motorka líbila, dobře by se mi na ní jelo a nekoupil bych si ji jen proto, že má spotřebu o litr/dva vyšší než jiná. prostě u motorky na to nehledím i když neříkám, že je fajn, když moc nežere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Ted mě jen tak napadlo co kdybych to na fzs 600 trochu jinak zpřevodoval. Maximalku 230 nevyžívám a kdyby to jelo 190-200 a mělo o dost lepší akceleraci tak by to mohlo být fajn. Ted tam mám ve předu 15zubů a vzadu 48zubů což je gear ratio 3,2 o kolik bych musel změnit ten poměr abych už pocítil rozdíl? Jaká rozeta se většinou mění přední nebo zadní nebo je to jedno?
Musel bys to vic tocit takze by ti stoupla spotreba a navic by ses uradil k smrti. Ja zkratil prevod na SV a po roce me to zacalo spis stvat protoze jsem v podstate uz nejezdil pod 7000 otacek. Vyresila to koupe vetsi motorky. Doporucuju stejny reseni.1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Krátit převody (už tak krátké) na V2 je holý nesmysl. Měl jsem na SP ve předu o zub míň a když jsem dal posléze origo, aspoň to začalo trochu táhnout na dvojku a trojku.(předtím se to jen vytáčelo bez výraznějšího zátahu) U Ř4ce je situace úplně jiná a dost lidí co si třeba na H6ce převod zkrátili, hodně si to chválili. Já mám na blbnutí litra, když jedu s Hornetem, jezdím po prdelačkách ve středním pásmu 5-8tis do 150km/h. Nemá cenu drtit naked, když stojí v garáži litrovej sport
Když jsi tak nejistej, ponech si ještě Fazera, je to dobrej bajk.
Mě osobně 6ka vyhovuje nejvíc. Na 6ce SS bych ale moc divočil, tak jsem to vyřešil Fárošem a H6 nechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
..Roko.. píše: Měl jsem to s V2 stejně jako Italšrot. Akorát než jsem ji stihnul prodat, tak jsem si sní skočil do kopřiv.
Krátit převody (už tak krátké) na V2 je holý nesmysl. Měl jsem na SP ve předu o zub míň a když jsem dal posléze origo, aspoň to začalo trochu táhnout na dvojku a trojku.(předtím se to jen vytáčelo bez výraznějšího zátahu) U Ř4ce je situace úplně jiná a dost lidí co si třeba na H6ce převod zkrátili, hodně si to chválili. Já mám na blbnutí litra, když jedu s Hornetem, jezdím po prdelačkách ve středním pásmu 5-8tis do 150km/h. Nemá cenu drtit naked, když stojí v garáži litrovej sport
Když jsi tak nejistej, ponech si ještě Fazera, je to dobrej bajk.
Mě osobně 6ka vyhovuje nejvíc. Na 6ce SS bych ale moc divočil, tak jsem to vyřešil Fárošem a H6 nechal
No já to měl snažší... prodával jsme italskou jebku (za cenu 61tis. v době kdy se prodávaly tak stěží za padesát ), naopak SP je legenda, která si stále drží cenu.
Ono každý jsme jiný, někdo chce sportovní šestku, jiný litra, pro dalšího je i nadlitr málo a cpou tam turba atd. Ale logicky vzato na běžnou svižnou jízdu šestkovej naked bike stačí až až.
Naposledy editováno 13.08.2012 19:42:31
Naposledy editováno 13.08.2012 19:54:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |