globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
5.8.2012 v 00:08
Ahoj. Vlastním fzs 600 r.v. 2001 mám na něm najeto něco přes 10000Km, motorka mi celkově vyhově na běžný silnice výkonu dostatek, brzdy super, podvozek trošku houpavý.Po tom co jsem se ale svezl na ducati gt 1000 tak mi nějak schází výkon ve spodních otáčkách a štve mě to vytáčení a podvozek. Podvozek oproti zx-9r r.v. 2002 na který jsem jel asi 120 km je o dost horší, hlavně zadní tlumič se houpe. Mám raději naháče protože jsou praktičtější, ale u Japonců jsou litrový naháči těžký a se stejně měkkým podvozkem jak můj fazer. Přemýšlím jestli po této sezoně neobměnit fazera za gsxr 750 (K3,K4,K5). Jezdím tak 5x do sezoný do sézony Sosnovou a chtěl bych jet párkrát do roka i velký okruh, cestovatel nejsem max Sosnova a zpět)

Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

13.8.2012 v 19:40 | Nahoru | #1

..Roko.. píše: Měl jsem to s V2 stejně jako Italšrot. Akorát než jsem ji stihnul prodat, tak jsem si sní skočil do kopřiv.

Krátit převody (už tak krátké) na V2 je holý nesmysl. Měl jsem na SP ve předu o zub míň a když jsem dal posléze origo, aspoň to začalo trochu táhnout na dvojku a trojku.(předtím se to jen vytáčelo bez výraznějšího zátahu) U Ř4ce je situace úplně jiná a dost lidí co si třeba na H6ce převod zkrátili, hodně si to chválili. Já mám na blbnutí litra, když jedu s Hornetem, jezdím po prdelačkách ve středním pásmu 5-8tis do 150km/h. Nemá cenu drtit naked, když stojí v garáži litrovej sport

Když jsi tak nejistej, ponech si ještě Fazera, je to dobrej bajk.

Mě osobně 6ka vyhovuje nejvíc. Na 6ce SS bych ale moc divočil, tak jsem to vyřešil Fárošem a H6 nechal


No já to měl snažší... prodával jsme italskou jebku (za cenu 61tis. v době kdy se prodávaly tak stěží za padesát ), naopak SP je legenda, která si stále drží cenu.
Ono každý jsme jiný, někdo chce sportovní šestku, jiný litra, pro dalšího je i nadlitr málo a cpou tam turba atd. Ale logicky vzato na běžnou svižnou jízdu šestkovej naked bike stačí až až.

Naposledy editováno 13.08.2012 19:42:31

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

13.8.2012 v 20:02 | Nahoru | #2
italšrot> Jo na silnici stačí bohatě, jsem zvědavý jak se to změní až tam dám menší převod do předu. Ten pastorek stojí jen 230kč a jestli to bude lépe táhnout od spodu tak by to bylo asi to co jsem potřeboval, protože ve vrchu mi ten výkon stačí. A občasný sklouznutí na okruhu asi fazer taky přežije.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 24 Včera v 22:25 SOUSEDRH9
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist