globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
5.8.2012 v 00:08
Ahoj. Vlastním fzs 600 r.v. 2001 mám na něm najeto něco přes 10000Km, motorka mi celkově vyhově na běžný silnice výkonu dostatek, brzdy super, podvozek trošku houpavý.Po tom co jsem se ale svezl na ducati gt 1000 tak mi nějak schází výkon ve spodních otáčkách a štve mě to vytáčení a podvozek. Podvozek oproti zx-9r r.v. 2002 na který jsem jel asi 120 km je o dost horší, hlavně zadní tlumič se houpe. Mám raději naháče protože jsou praktičtější, ale u Japonců jsou litrový naháči těžký a se stejně měkkým podvozkem jak můj fazer. Přemýšlím jestli po této sezoně neobměnit fazera za gsxr 750 (K3,K4,K5). Jezdím tak 5x do sezoný do sézony Sosnovou a chtěl bych jet párkrát do roka i velký okruh, cestovatel nejsem max Sosnova a zpět)

Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.

3 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

13.8.2012 v 10:21 | Nahoru | #1
Ted mě jen tak napadlo co kdybych to na fzs 600 trochu jinak zpřevodoval. Maximalku 230 nevyžívám a kdyby to jelo 190-200 a mělo o dost lepší akceleraci tak by to mohlo být fajn. Ted tam mám ve předu 15zubů a vzadu 48zubů což je gear ratio 3,2 o kolik bych musel změnit ten poměr abych už pocítil rozdíl? Jaká rozeta se většinou mění přední nebo zadní nebo je to jedno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

13.8.2012 v 11:31 | Nahoru | #2

Alexandr píše: Ted mě jen tak napadlo co kdybych to na fzs 600 trochu jinak zpřevodoval. Maximalku 230 nevyžívám a kdyby to jelo 190-200 a mělo o dost lepší akceleraci tak by to mohlo být fajn. Ted tam mám ve předu 15zubů a vzadu 48zubů což je gear ratio 3,2 o kolik bych musel změnit ten poměr abych už pocítil rozdíl? Jaká rozeta se většinou mění přední nebo zadní nebo je to jedno?

Musel bys to vic tocit takze by ti stoupla spotreba a navic by ses uradil k smrti. Ja zkratil prevod na SV a po roce me to zacalo spis stvat protoze jsem v podstate uz nejezdil pod 7000 otacek. Vyresila to koupe vetsi motorky. Doporucuju stejny reseni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

13.8.2012 v 18:49 | Nahoru | #3
Alexandr> už si to moc nepamatuju, ale mám pocit, že fazer točí třeba už ve 100 kmh na 6ku celkem hodně... oproti třeba starému H6. toš nevím, esi by to neječelo jak praštěné...

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

15.8.2012 v 18:28 | Nahoru | #4
Alexandr> Ahoj, taky řešim řetězovku teď a jezdim na pomalej okruh. Na gearingcommander prď, tohle si spočteš dobře i na kalkulačce, pokud si nechceš prohlížet konečný převody pro všechny stupně. Mám teď na Hornetu 16/42 a objednal jsem 15/43, což znamená cca +9% krouťák na zadní kolo, spolu se zvýšením otáček motoru při stejný rychlosti dejme tomu + 10-11% v pásmu, ve kterým potřebuju a navíc by mi to mělo pomoc se dostat (případně rychleji se vymotat) nad kritický pásmo otáček, pod kterýma ten krouťák prudce padá - cca 2500-3000.

U tebe těch 14/50 místo 15/48 udělá nějakých 12%, což by mělo být znát docela dost - v podstatě je to co se týče nárůstu momentu na kole ekvivalent sladěný kominacu filtr+PWC+laufy. Stejnou měrou jako krouťák se ti zvednou i otáčky, takže budeš točit místo 6000 třeba 6700, to je imho úplně v pohodě. Změnit poměr na řetězovce je řekl bych nejjednodušší, nejlevnější a nejlepší první úprava na okruh. Sice nezískáš výkon, ale zlikviduješ nevyužitý pásmo otáček na poslední kvalt, a pomůžeš si v akceleraci z pomalejch zatáček, kde se ti nechce řadit jednička.

Sám jsem zvědav, o kolik budu mít na tom našem pidiokruhu lepší forsáž z vraceček. Jezdim na dvojku bez řazení, na jedničku se mi to už v náklonu při akceleraci zvedlo na prdel a vůbec je to pak o dost citlivější na plyn, což je pro mě při hledání správnýho náklonu a rychlosti v zatáčkách dost nežádoucí.

Dej pak vědět, jak si byl spokojenej. Měj se

Naposledy editováno 15.08.2012 18:50:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 24 Včera v 22:25 SOUSEDRH9
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist