Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
3 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: Ted mě jen tak napadlo co kdybych to na fzs 600 trochu jinak zpřevodoval. Maximalku 230 nevyžívám a kdyby to jelo 190-200 a mělo o dost lepší akceleraci tak by to mohlo být fajn. Ted tam mám ve předu 15zubů a vzadu 48zubů což je gear ratio 3,2 o kolik bych musel změnit ten poměr abych už pocítil rozdíl? Jaká rozeta se většinou mění přední nebo zadní nebo je to jedno?
Musel bys to vic tocit takze by ti stoupla spotreba a navic by ses uradil k smrti. Ja zkratil prevod na SV a po roce me to zacalo spis stvat protoze jsem v podstate uz nejezdil pod 7000 otacek. Vyresila to koupe vetsi motorky. Doporucuju stejny reseni.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
U tebe těch 14/50 místo 15/48 udělá nějakých 12%, což by mělo být znát docela dost - v podstatě je to co se týče nárůstu momentu na kole ekvivalent sladěný kominacu filtr+PWC+laufy. Stejnou měrou jako krouťák se ti zvednou i otáčky, takže budeš točit místo 6000 třeba 6700, to je imho úplně v pohodě. Změnit poměr na řetězovce je řekl bych nejjednodušší, nejlevnější a nejlepší první úprava na okruh. Sice nezískáš výkon, ale zlikviduješ nevyužitý pásmo otáček na poslední kvalt, a pomůžeš si v akceleraci z pomalejch zatáček, kde se ti nechce řadit jednička.
Sám jsem zvědav, o kolik budu mít na tom našem pidiokruhu lepší forsáž z vraceček. Jezdim na dvojku bez řazení, na jedničku se mi to už v náklonu při akceleraci zvedlo na prdel a vůbec je to pak o dost citlivější na plyn, což je pro mě při hledání správnýho náklonu a rychlosti v zatáčkách dost nežádoucí.
Dej pak vědět, jak si byl spokojenej. Měj se
Naposledy editováno 15.08.2012 18:50:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 24 | Včera v 22:25 SOUSEDRH9 |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |