globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
5.8.2012 v 00:08
Ahoj. Vlastním fzs 600 r.v. 2001 mám na něm najeto něco přes 10000Km, motorka mi celkově vyhově na běžný silnice výkonu dostatek, brzdy super, podvozek trošku houpavý.Po tom co jsem se ale svezl na ducati gt 1000 tak mi nějak schází výkon ve spodních otáčkách a štve mě to vytáčení a podvozek. Podvozek oproti zx-9r r.v. 2002 na který jsem jel asi 120 km je o dost horší, hlavně zadní tlumič se houpe. Mám raději naháče protože jsou praktičtější, ale u Japonců jsou litrový naháči těžký a se stejně měkkým podvozkem jak můj fazer. Přemýšlím jestli po této sezoně neobměnit fazera za gsxr 750 (K3,K4,K5). Jezdím tak 5x do sezoný do sézony Sosnovou a chtěl bych jet párkrát do roka i velký okruh, cestovatel nejsem max Sosnova a zpět)

Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 11:09 | Nahoru | #61
Měl jsem TL1000S, pak jsem přesedlal na GSX-R1000 K2 a o ní můžu říct že ta mašina má "spodek", byl jsem s ní velice spokojen (kromě o něco horších brzd), momentálně mám litra K6 a nemůžu si stěžovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 12:46 | Nahoru | #62

kury72 píše: To je právě ono,ty moderní R4 mají sice tabulkově silnější spodek než V2 ,ale pocitově je to právě naopak a o to práně jde.Z vlastní zkušenosti,jezdil jsem R1 04 a těch 120 tažnej koní v SV1000S je pro mě mnohem větší zábava,než těch 180 dostihovejch koní v R1

To, ze pocitove V2 jedou je hlavne kvuli zprevodovani, protoze R4 ti tahne pouzitelne v provozu mezi 2000 a podle objemu 11-16tis, ale V2 funguje tak mezi 4000 a 7000. Takze prevody jsou uplne jinde a pocity taky. Napada me postarsi srovnavaci jizda mezi mojim starym tezkym XJckem s 5q a lehkou GPZ500 s 6q. Obe maj v podstate identickou maximalku i zrychleni, R4 vypadal jako ze nejede a nuda, naopak R2 tahal za ruce "jak divej" a vysledek? R4 byl o krok na pred, byl to jen pocit. Je to uplne stejny jako srovnavat naftaka s benzinakem. Nekomu to vyhovuje, kdyz to je takovy splaseny jak V2, nekdo radsi klidnejsi motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #63

Jindra650 píše: To, ze pocitove V2 jedou je hlavne kvuli zprevodovani, protoze R4 ti tahne pouzitelne v provozu mezi 2000 a podle objemu 11-16tis, ale V2 funguje tak mezi 4000 a 7000. Takze prevody jsou uplne jinde a pocity taky. Napada me postarsi srovnavaci jizda mezi mojim starym tezkym XJckem s 5q a lehkou GPZ500 s 6q. Obe maj v podstate identickou maximalku i zrychleni, R4 vypadal jako ze nejede a nuda, naopak R2 tahal za ruce "jak divej" a vysledek? R4 byl o krok na pred, byl to jen pocit. Je to uplne stejny jako srovnavat naftaka s benzinakem. Nekomu to vyhovuje, kdyz to je takovy splaseny jak V2, nekdo radsi klidnejsi motorku.

Byl to jen pocit, ale o ten pocit preci jde.

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 14:19 | Nahoru | #64

pylot píše: Byl to jen pocit, ale o ten pocit preci jde.


Jak říkal kámoš na vojně"Ser na city,lepší jsou pocity"

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 15:00 | Nahoru | #65
zacina se to tady stacet uplne nekam jinam...Aby to nedopadlo jako vedle ve vlakne o ZX10R. stacilo 12 stranek a uz hosi doporucujou typkovi starej harmonikovej Ikarus

a jak ja rikam - lepci peknej zadecek a mensi kozy, nez cecky jak kráva, ze nevis co snima, a pritom dole vytahany hudrovadlo a prdel s celulitidou...proste lepsi je spodek nez vrsek

Naposledy editováno 07.08.2012 15:01:20

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 15:22 | Nahoru | #66
dejf: tak teďs to tu završil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 15:35 | Nahoru | #67
Alexandr> zvaž koupi Street Triple 675 od Triumphu už se dá sehnat kolem 100.000kč



nebo Daytonu 675 když chceš častejc lítat po okruhu

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 15:42 | Nahoru | #68
wario> fakt kolem 100 ? ja o nem uvazoval dost..ale prave kvuli cene tahle moznost asi pada..za 100 leda nakou jebku ne?

a daytonu? 2x rocne na okruh mi nepripada casto a do sosnovy bude daytona asi dost nevyuzita...
A na bezny jezdeni je to skoda, navic co se clovek docte tak asi nejradikalnejsi sport. sestka na trhu. Nejsporotvnejsi posez, nejtvrdsi...proste ryze okruhovy naradi...

Naposledy editováno 07.08.2012 22:18:47

O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 20:21 | Nahoru | #69
No mě to táhne od 3tis otáček až po 12tis a to i na 6tej kvalt. To je pocit jet 50sát, otočit heftem a letět s narůstajícím zátahem až do max speedu. Přesně tohle mě na Véčku chybí. I 6ka Hornet mě motorově bavil víc než V2 litr, ale na to co ti sedí přijdeš až si ty motory vyzkoušíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 22:03 | Nahoru | #70
wario> Jo ten tříval musí být taky hodně zajímavý, bohužel jsem teda nikdy nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

7.8.2012 v 22:43 | Nahoru | #71
Alexandr> Trival by si mel kazdy okusit a zapomenout na posmesky okolo Skody HTP. Je to stale jeste exotika v sedi mnoho let monopolnich 4 a 2valcu.

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

8.8.2012 v 07:20 | Nahoru | #72

Jindra650 píše: Alexandr> Trival by si mel kazdy okusit a zapomenout na posmesky okolo Skody HTP. Je to stale jeste exotika v sedi mnoho let monopolnich 4 a 2valcu.


Souhlasím, Triumph Daytona 675 je i ve většině testech před všemi rejžemi. Ten motor je prý úžasný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 16:41 | Nahoru | #73
Alexandr> Pokud mohu porovnávat, přecházel jsem z fazera na SV1000S a nevím jak podvozek u SV ale brzdy jsou rozhodně lepší jak u fazera .A ten podvozek stačí nastavit ale to většina místních recenzentů asi nedělá (ono taky proč na půjčené motorce, takže chápu [lol ] )

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 16:53 | Nahoru | #74

vitas81 píše: Alexandr> Pokud mohu porovnávat, přecházel jsem z fazera na SV1000S a nevím jak podvozek u SV ale brzdy jsou rozhodně lepší jak u fazera .A ten podvozek stačí nastavit ale to většina místních recenzentů asi nedělá (ono taky proč na půjčené motorce, takže chápu [lol ] )



no tak zrovna podvozek u SV (jak litr tak 650) není žádná sláva, tam můžeš kroutit čím chceš

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 19:19 | Nahoru | #75
třeba podvozkem , ale mě to prostě nepříjde tak hrozný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 19:38 | Nahoru | #76
vitas81> to bejva dycky jen do chvile nez zkusis neco opravdu dobryho. Ja se parkrat projel na RSV a zacal jsem bejt z SV nestastnej. Dneska uz mi RSV stoji v garazi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 20:13 | Nahoru | #77
pylot> vím a čekám kdy se ukážeš a půjčíš mi to

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 20:29 | Nahoru | #78
vitas81> ted jsem na tabore, prijedu v sobotu a v prubehu pristiho tejdne to prihlasim. pak musim prikoupit trosku oleje, trosku to nalestit, napnout retez, seridit packy a zrusit vuli na plynu a pak muzu vyrazit.

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 22:51 | Nahoru | #79
Ahoj, měl jsem K3 600, teď mám K7 750 A takhle: Mám to od kámoše, takže když jsem jezdil já na své starý, tak jediný, kde mi dokázal ujet, byla rovinka na obchvatu(bavíme se o ujeti o pár metru)...takže asi tak ;) Rozdíl v tom vidím já osobně minimální a ted se chci vrátit zpět do 6tek, kvůli zmiňovanému okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

9.8.2012 v 23:36 | Nahoru | #80
Domino69> jj šestka je na okruh ideální. Celkově těm šestkám porostl výkon. Já měl RSV 00´a fároše 97´a ani jedna něměla takový výkon a asi ani podvozek. I když RSV asi jo, tam ten podvozek byl pecka.

Naposledy editováno 09.08.2012 23:38:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 00:07 | Nahoru | #81

italšrot píše: Domino69> jj šestka je na okruh ideální. Celkově těm šestkám porostl výkon. Já měl RSV 00´a fároše 97´a ani jedna něměla takový výkon a asi ani podvozek. I když RSV asi jo, tam ten podvozek byl pecka.

Jen takovej drobnej dotazek, tys rikal ze si RSV tosil do 7500 otacek. neni to trosku malo kdyz ma ta motorka vrchol vykonu nekde za 9000 otackama?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 07:20 | Nahoru | #82
pylot> Ano, nejvyšší výkon má v 9500, ale na V2 je lepší jezdit spíš na krouťák a ten má 105 Nm při 7000 ot./min. Nejlíp mi to jelo kolem cca 8000tis. Takže osm, prásk tam další kvalt a rychle pryč. Přes 10tis. už to nemělo cenu točit. Ale od RSV nečekej od spodu žádné zázraky, naopak v těch cca osmi to jede fakt hodně dobře. S tím tvým Arrow to bude mít bomba zvukovou kulisu. Jízda na V2 -jak jistě víš- je hodně o vnímání motorky. Sám si najdeš otáčky kdy se ti bude zdát, že to RSV jede nejlíp.

Naposledy editováno 10.08.2012 08:11:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 08:32 | Nahoru | #83
italšrot> Pokud ma nejvyssi vykon v 9500 tak bych radil lehce za 9000. Neco jako jezdit na kroutak je blbost a nikdy s tim rychlej nebudes. Rozhodujici je vykon. I kdyz je pravda ze je lepsi radit spis kousek pred max vykonem nez kousek za.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 08:38 | Nahoru | #84

pylot píše: italšrot> I kdyz je pravda ze je lepsi radit spis kousek pred max vykonem nez kousek za.



řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 10:07 | Nahoru | #85

Stev píše: řadit kousek před maximálním výkonem znamená, že se na maximální výkon nikdy nedostaneš.

Tak kousek pred jsem myslel samozrejme par stovek pred. Konkretne pri max vykonu v 9500 je lepsi radit v 9000 nez v 10000. Precijen ty otacky letej nahoru dost rychle a ja osobne to neumim trefovat uplne presne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 10:18 | Nahoru | #86
pylot> a to je to co píšu, pak nevyužíváš maximální výkon, lepší je přeřadit tak, abys trefil na vyšší kvalt otáčky na půl cesty k maximálnímu výkonu a za ním. To je dejme tomu tak že jestli máš max výkon v 9.5, pak je lepší řadit v 10ti, aby ti spadly otáčky na 9 - čísla nejsou přesný, ale princip je snad jasnej.

Pak budeš v souladu se svou teorií kterou zmiňuješ výš, tedy že rozhodující je výkon.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 10:40 | Nahoru | #87
Stev> S tim tak uplne nesouhlasim. Jednak za maximem vykonova krivka klesa vetsinou strmeji nez kousek pred nim stoupa a pak cosi, co mi kdysi vysvetloval dawe02 a tusim Skalda a sice, ze potreba vykonu ke zvyseni rotacni energie stoupa kvadraticky spolecne s otackama, takze zvysit rychlost rychle rotujici kliky je obtiznejsi nez u pomaleji rotujici kliky. Ale ja pres to odbornik nejsem a nerad bych psal nesmysli, takze pokud to chces podrobneji tak se zkus zeptat dawa. Ja se na silnici zpravidla spokojim s tim kdyz se pohybuju mezi max momentem a max vykonem.

1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 10:53 | Nahoru | #88
Hezkou teorii jste tu rozehráli není to lepší vyzkoušet?

(reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 10:56 | Nahoru | #89

pylot píše: Stev>... Ja se na silnici zpravidla spokojim s tim kdyz se pohybuju mezi max momentem a max vykonem.


Jestli je max momet v 7 a max výkon v 9.5 tak těch cca 8 je to kde je ta motorka nejpružnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600

10.8.2012 v 11:25 | Nahoru | #90
pylot> no když koukám jak konkrétně vypadá dyno na rsv, tak tam točit do 10ti je asi fakt zbytečný.
Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu. Zaměnil jsem křivky točivýho momentu a výkonu, kdy moment strmě nepadá, narozdíl od výkonu jak píšeš.

Ale rsv mi podle grafu přijde že je lepší dotočit do max výkonu. A ono tam navíc do toho vstupuje zpřevodování, jestliže máš delší 3,4,6 a kratší 1,2,3, tak na první 3 stupně může platit tvoje tvrzení, a na další 3 zase moje

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 24 Včera v 22:25 SOUSEDRH9
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist