Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu. Zaměnil jsem křivky točivýho momentu a výkonu, kdy moment strmě nepadá, narozdíl od výkonu jak píšeš.
Ale rsv mi podle grafu přijde že je lepší dotočit do max výkonu. A ono tam navíc do toho vstupuje zpřevodování, jestliže máš delší 3,4,6 a kratší 1,2,3, tak na první 3 stupně může platit tvoje tvrzení, a na další 3 zase moje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Stev píše: pylot> Jinak napsal jsem pěknou kravinu, řadit se má tak abys jezdil v pásmu nejvyššího momentu, což může a nemusí vycházet na přeřazení v okamžiku nejvyššího výkonu.
Tady nesouhlasim. Pro zrychleni je podstatnej moment na zadnim kole, ale ne moment na motoru. To jsou radove uplne jiny hodnoty protoze moment se meni prevodama. Proto taky motorka taha na dvojku vic nez na ctyrku. Na motoru je podstatnej udaj vykon. Ten se prevodama nemeni (zanedbejme ztraty) a prevodama pouze zvysujes otacky a snizujes moment anebo snizujes otacky a zvysujes moment. Ve vysledku to vypada tak, ze sestistovka s max momentem 60 Nm a max vykonem 130 koni ujede na rovine litru s momentem 100 Nm, ale vykonem jen 100 koni.Cili zaver je takovy, ze motorka ma nejlepsi zrychleni v okoli maxima vykonu a ne v okoli maxima momentu.
Tohle plati pri sprintu kde se radi. Pokud budeme brat zrychleni jen na jeden stupen tak tam samozrejme nejvyssi okamzite zrychleni bude v oblasti max momentu.
Naposledy editováno 10.08.2012 11:48:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |