globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NSR otevření- problém
25.7.2012 v 11:41
Zdravím, měl jsem zavřené NSR, po kontrole jsem zjistil, že je to zavřené jen v elektronice. Max rychlost asi 110-120 tachometrových.
Sehnal jsem tedy CDI a jednotku přívěry.Vyměnil jsem nejdřív jen CDI a jel to projet. Změna tam byla- klasika nad 7000 to začalo pořádně táhnout a 110 tam bylo hned, došplhalo se to celkem rychle ke 120, ale víc ani ránu.Řekl jsem si, že to už bude přívěrou a vrátil se domů. Přesto jsem byl ale překvapený, protože jsem si to přečetl spoustu názorů, že s jen otevřeným CDI skoro nic nepoznám.
Doma jsem tedy vyměnil i jednotku přívěry a jel jsem to zase projet, ale k mému překvapení jsem nepoznal žádný rozdíl. Tah je výborný, ale prostě dojdu na 120 a dál to nejde. Všiml jsem si, že se pak nedostanu přes 10800 otáček (na nižších stupních to jde).

Čím by to mohlo být ?
Napadájí mě snad jen trysky, které jsou původní, ale dělalo by to až tak markantní rozdíl ?


NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:08 | Nahoru | #1
Jakou máš v TP uvedenou maximální rychlost? je to dovoz z německa?

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:17 | Nahoru | #2
Nemáš tam kratší převod? Při 120 mi příde 10800 už hodně.

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 14:19 | Nahoru | #3
Restrikce ve výfuku. Říznout výfuk najdeš tam podložku. Pročti si to TADY

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 16:06 | Nahoru | #4
Ja sem měl něco podobného na skutr Honda Lead 50 prostě nechtěla jít do otáček ,pak jsem chtěl vyčistit výfuck a hned na přirubě byl návarek a díra byla měnší než malíček,návarek odvrtán a jde krasně ,sice maximalka jen 40-45km/h ale to spíš mam pocit že to omezuje CDI jednotka která prostě víc otaček nepustí (motor by šel na horu a jednotka ho nepustí-nevíte jak ji odemknout nebo sehnat jinou jednotku.druhy scootřík yamaha CT50 ta zase valí jak splašena 60-70km/h )

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

25.7.2012 v 17:42 | Nahoru | #5
Marty> Je to dovoz Německa. Mám 80km/h.
Daniel cz> Tak to jsem nějak nezkoumal a že by se dával kvůli omezení o tom taky nic nevím.
Lukas512> Výfuck jsem měl rozdělaný a nikde jsem nic nenašel. Mám model 2002, takže je možné, že by ta restrikce mohla být až v tom ohybu... Já jsem žádnej svár nebo něco jak tam popisovali nenašel. Jak to jde ještě poznat bez řezání ?

(reakce na) NSR otevření- problém

25.7.2012 v 17:58 | Nahoru | #6
nunuk> 80kmh verze - restrikce v sání, ve výfuku + elektronika.

omezovač v sání: http://hondansr.xf.cz/index.php?id=sani (ten ale asi budeš mít pryč)

a ta maximálka 120kmh odpovídá výfuku, takže jak píšeš že máš model 2002 tak ta restrikce bude někde uprostřed, podobně jako u RSa: aprliatech
Před řezáním bys to mohl zjistit nějakým ocelovým drátkem (lankem) jestli ti něco bude zavazet v průchodu. Pak ti nezbyde nic jiného než to nařezat a pak svařit zpátky.

Jo a máš z výroby ty nejmenší trysky:

Hlavní tryska (M6) / Volnoběžná tryska (M5) / Power Jet (M4)

NSR - omezení 80kmh (v TP) (německá verze, restrikce v karburátoru a ve výfuku): 132 / 38 / 55
NSR - (10)11kW (pouze restrikce ve výfuku): 135-138 / 40 / 55
NSR - cca 18kW (odstraněny všechny restrikce): 138 / 45 / 60-65
NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65

Takže pokud to chceš komplet otevřít tak doporučuju přetryskovat pro správnej chod motoru. Kde ty trysky najdeš zjistíš zde: http://www.uloz.to/xUP5Xrt/nsrtips-doc

Naposledy editováno 25.07.2012 17:59:47

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #7
Márty> Díky,tu restrikci se budu snažit najít a odstranit (jestli tam teda je)
Trysky bych udělal časem, asi i s filtrem.

NSR otevření- problém

25.7.2012 v 23:31 | Nahoru | #8
proč si si kupoval nový CDI když jde zavřená verze CDI otevřít za 5min . A jinak máš nejspíš restrikci ve výfuku a nebo vložku mezi karbecem a klapkama ;)

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

26.7.2012 v 10:37 | Nahoru | #9
kdyrja> ¨Naskytlo se to za dobrou cenu a nejsem si jistý jestli bych to zvládnul (asi jo ale to je jedno )
Vložka mezi karbcem a klapkama není a ta restrikce akt nevím... Zkusím to oddělat a vzít nějaký ten drát... Protože nějaký sváry na porvchu fakt nejsou a zbytečně taky řezat nebudu.

NSR otevření- problém

26.7.2012 v 23:43 | Nahoru | #10
Nejdražší způsob je začít od věcí nejsložitějších.
Nejlepší způsob je začít od věcí nejjednoduších po nejsložitější a nejdražší.
(Karburace - trysky/restrikce vzduchu; přívěra - zdali se otvírá úplně/restrikce výfukových svodů; CDI tedy zapalování těžko, řídící jednotka)// Stav motoru (vrch)

Než se pustíš do laborace s tryskami a ekvivaletním množství vzduchu - připrav si spoustu peněz, času a nervů.
Ale k dotazu, ano je rozdíl a docela markantní a znatelný, ale laborace v tom, že pojede dole, nepojede nahoře a naopak...

Moje rada, nastav tovární nastavení a jezdi. Pokud jsi do toho zapálený - go on, hodně štěstí

E: docela dost "zavřených" nsr je jen prodejní blamáž a připomínka něčeho špatného v motoru.

Naposledy editováno 26.07.2012 23:46:24

(reakce na) NSR otevření- problém

27.7.2012 v 07:30 | Nahoru | #11
nunuk> Je to tak lehký, akorát si to CDI přesně zmeříš, vemeš nůž a vyřízneš tam díru a až uvidíš takový přemostěný železný tak to přeštípneš a hotovo ;).

Jinak zkus ten vejfuk vem si drát a strourej sním do toho vejfuku, ale pokud tam nemáš žádný viditelný sváry tak to bude asi v jelitu ;)

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 12:28 | Nahoru | #12
xBaryk- Zbývá jen ta restrikce (jestli tam vůbec je), trysky a otevřený filtr. Trysky a filtr nejsou ani tak záležitost peněz, než času, který nad tím strávíš, než to pojede podle tvých představ

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 18:13 | Nahoru | #13
Tak jsem oddělal výfuk a zkusil ten drát, zastavil se odhadem těsně před tím tlustým ohybem a dál jsem už prostě nic nedostal. Nadruhou stranu na výfucku nejsou vidět žádné bodové sváry, které popisují v návodech na otevření.
Přikládám ještě fotky, kdyby na tom někdo něco viděl (sorry za kvalitu, foťák nebyl k dispozici):





Naposledy editováno 27.07.2012 18:14:05

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 22:16 | Nahoru | #14

Márty- píše: NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65



Nefunguje, ona je jedna věc upravovat motor kterej má nalítáno xx tkm, a upravovat motor novej, každej ti pojede jinak..

Ještě mi řekni co znamená otevřenej filtr, košíček? (ztratíš podtlak) nebo filtr s lepší průchodností při zanechání airboxu ?

Tyhle trysky co si napsal mi fungovali tak, že nsro jelo od spodu znatelně hodně líp, ale vrch byl zahlcenej. S tryskama o 13/10/0 jelo daleko líp, větší tryska neznamená větší výkon.

Z fotky neporadím, nemám zkušenost, leda říznout.

Nunuk>
Do laborace bez potřebných komponentů, tj.: nakoupit sadu různých trysek od nejmenších velikostí po největší už bych v životě nešel, takže i peněz

Naposledy editováno 27.07.2012 22:19:53

NSR otevření- problém

27.7.2012 v 22:21 | Nahoru | #15
Já právě nechci řezat zbytečně, přeci jen ztratíš 1-2 mm na délce a už půjde hůř napasovat.

NSR otevření- problém

8.8.2012 v 00:40 | Nahoru | #16
tak se popereš se svařováním a dáš tam vložku no kamarád to řezal a pohoda.

Naposledy editováno 08.08.2012 00:40:46

1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

9.8.2012 v 23:44 | Nahoru | #17
Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Naposledy editováno 09.08.2012 23:50:22

NSR otevření- problém

17.8.2012 v 04:22 | Nahoru | #18
Mám uplně stejný problém, mužu se zeptat zda jsi přišel na řešení? Uplně to stejné mi to dělá to co tobě.

(reakce na) NSR otevření- problém

17.8.2012 v 07:37 | Nahoru | #19

Lukas512 píše: Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Přesnš tak ..měl jsem to stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist