Sehnal jsem tedy CDI a jednotku přívěry.Vyměnil jsem nejdřív jen CDI a jel to projet. Změna tam byla- klasika nad 7000 to začalo pořádně táhnout a 110 tam bylo hned, došplhalo se to celkem rychle ke 120, ale víc ani ránu.Řekl jsem si, že to už bude přívěrou a vrátil se domů. Přesto jsem byl ale překvapený, protože jsem si to přečetl spoustu názorů, že s jen otevřeným CDI skoro nic nepoznám.
Doma jsem tedy vyměnil i jednotku přívěry a jel jsem to zase projet, ale k mému překvapení jsem nepoznal žádný rozdíl. Tah je výborný, ale prostě dojdu na 120 a dál to nejde. Všiml jsem si, že se pak nedostanu přes 10800 otáček (na nižších stupních to jde).
Čím by to mohlo být ?
Napadájí mě snad jen trysky, které jsou původní, ale dělalo by to až tak markantní rozdíl ?
1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém
Vložka mezi karbcem a klapkama není a ta restrikce akt nevím... Zkusím to oddělat a vzít nějaký ten drát... Protože nějaký sváry na porvchu fakt nejsou a zbytečně taky řezat nebudu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | Včera v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |