paolo_novy Přidat reklamu

Téma: NSR otevření- problém
25.7.2012 v 11:41
Zdravím, měl jsem zavřené NSR, po kontrole jsem zjistil, že je to zavřené jen v elektronice. Max rychlost asi 110-120 tachometrových.
Sehnal jsem tedy CDI a jednotku přívěry.Vyměnil jsem nejdřív jen CDI a jel to projet. Změna tam byla- klasika nad 7000 to začalo pořádně táhnout a 110 tam bylo hned, došplhalo se to celkem rychle ke 120, ale víc ani ránu.Řekl jsem si, že to už bude přívěrou a vrátil se domů. Přesto jsem byl ale překvapený, protože jsem si to přečetl spoustu názorů, že s jen otevřeným CDI skoro nic nepoznám.
Doma jsem tedy vyměnil i jednotku přívěry a jel jsem to zase projet, ale k mému překvapení jsem nepoznal žádný rozdíl. Tah je výborný, ale prostě dojdu na 120 a dál to nejde. Všiml jsem si, že se pak nedostanu přes 10800 otáček (na nižších stupních to jde).

Čím by to mohlo být ?
Napadájí mě snad jen trysky, které jsou původní, ale dělalo by to až tak markantní rozdíl ?


1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém

9.8.2012 v 23:44 | Nahoru | #1
Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Naposledy editováno 09.08.2012 23:50:22

(reakce na) NSR otevření- problém

17.8.2012 v 07:37 | Nahoru | #2

Lukas512 píše: Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.

EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne


Přesnš tak ..měl jsem to stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 Včera v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist