Intake valve
0.11 0.20 mm
Exhaust valve
0.21 0.25 mm
Je to ono?
Jinak mám si dávat pozor na nějaký chytáky? Doufám, že to jde všechno udělat na mašině jen když sundám nadrž a vrchní víko jako snad všude jinde? Suza GSko, tam to byla práce na hodinku i s pivkem
Naposledy editováno 28.06.2012 13:52:59
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Ja kdyz jsem to videl, tak jsem to radsi odvezl do servisu
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
Johny_F píše: Nic zbrušovat nehodlám, nejsem prase, podložky by šly nový..
ad gs ha a .. to jsem si myslel ze tam nejsou podlozky...
Ad zbrusovani: to se normalne dela , tedy nesmis to brousit doma smirglem ale nechat to udelat tam kde jsou schopni to s uvedenou toleranci zbrousit.
gugo píše: ad gs ha a .. to jsem si myslel ze tam nejsou podlozky...
Ad zbrusovani: to se normalne dela , tedy nesmis to brousit doma smirglem ale nechat to udelat tam kde jsou schopni to s uvedenou toleranci zbrousit.
...a proč?
...proto abys je při příští kontrole vezl třeba k dalšímu odborníkovi navařit?
...jasně, jako řešení z nouze možná použitelné, přesto bych se při ceně 200 Kč/ks (někde i méně) zamyslel nad tím, proč jsou originální podložky povrchově upravené atd...
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
Johny_F píše: Jen tak čistě logicky, není to spíš tak, že vůle jsou časem větší, tímpádem je potřeba výšší podložku a tímpádem je nějaký zbrušování k ničemu?
Naopak,vůle se postupně zmenšují jak se ventily zaklepávají do sedel a tak jsou potřeba podložky nižší.Na broušení nevidím nic špatnýho.Při ceně 250 za kus je to u 16ti ventilového motoru za 4000,-.Mě je zbrousili za tři stovky.
-jen tak čistě logicky-
Naposledy editováno 28.06.2012 15:32:29
2 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Jen tak čistě logicky, není to spíš tak, že vůle jsou časem větší, tímpádem je potřeba výšší podložku a tímpádem je nějaký zbrušování k ničemu?
Spíš jen tak čistě logicky halík: časem se ty vent. vůle zmenšujou,když se ventil zaklepává do hlavy.
Jinak souhlas s gugem ohledně broušení vymezovacích podložek na profi brusce logicky zpět montovanou broušenou stranou podložky ze strany dosedacího čela dříku ventilu.
Protože, když namontuješ vymezovací podložku zbroušenou stranou kde najíždí vačka vačkového hřídele, tak styčnou plochu podložky včetně vačky vačk. hřídele přidřeš a jsi v p....i..
Když občas vidím co lidi dokážou udělat s útrobamy motoru při nějaké rádoby repase, údržbě atd., tak nějaké broušení vymezovacích podložek je docela nicotná záležitost co se týče spolehlivosti chodu motoru obecně.
Čus S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
Johny_F píše: jeník37> Tak na FZS 118 Kč jedna podložka... pokud bych tedy měnil všechny, což pochybuji, tak by to stálo 2360 Kč což není tak tragické...
No vidíš a mě to vyšlo tak blbě,že bych jich musel koupit 15.
Jinak 2360 vs. 300 za zbroušení?Radši bych to zbrousil za ty tři kila a dvojku projezdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
Naposledy editováno 28.06.2012 15:53:45
SOUSEDRH9 píše: Johny F píše:
Protože, když namontuješ vymezovací podložku zbroušenou stranou kde najíždí vačka vačkového hřídele, tak styčnou plochu podložky včetně vačky vačk. hřídele přidřeš a jsi v p....i..
nějak to asi nechápu.Tobě najíždí vačka na vymezovací podložku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Jinak ještě upozorním na jednu věc kterou tu nikdo nezmínil a to: Když budeš mít některé vůle mimo toleranci musíš měnit podložky, to je jasné, ale abys je vyměnil musíš sundat vačky, takže pak musíš nastavovat rozvody. Doporučuju řádně nastudovat v manuálu jak na to, někdy stačí vačky špatně namontovat o 2 či 3zuby oproti klice a potká se ti ventil s pístem! Takže na to dát opravdu bedlivý pozor
Ale třeba u Triumphu Thunderbird r.v. 96, tak tam jsou vymezovací podložky přímo na horní straně zdvihátka dříku ventilu a zde by byl problém časem s broušenou plochou směrem k vačce vačk. hřídele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů
jeník37 píše: Naopak,vůle se postupně zmenšují jak se ventily zaklepávají do sedel a tak jsou potřeba podložky nižší.Na broušení nevidím nic špatnýho.Při ceně 250 za kus je to u 16ti ventilového motoru za 4000,-.Mě je zbrousili za tři stovky.
-jen tak čistě logicky-
Jen tak čistě logicky, nemá FZS 1000 náhodou ventilů 20?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |