paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?
16.5.2012 v 12:05
Ahoj,

už hodně dlouho mě láká myšlenka, koupit RSV1000. Na letošní sezonu jsem si poskládal H6 horneta a nějak mě nenadchl, sezonu předtím jsem odjezdil na starém Firebladu, toho jsem musel prodat a na letošek jsem koupil velmi výhodně padlého horneta, tak jsem si ho udělal k obrazu svému. Přesto to ale není ono, jede to moc hezky, spolehlivý to rozhodně bude, ale vadí mi ten průběh čtyřválce. Už hodně dlouho pokukuju po V2 v kapotách, VTR1000SP je pro mě pořád drahá a ani ne tak lákavá, jako právě Aprilie. Takže se ptám, ideálně lidí, kteří vlastní model výše zmíněného roku nebo jemu podobný, jak je na tom motorka se spolehlivostí? Naskytla se mi možnost pořídit výměnou za horneta jeden kousek, vzhledově vypadá pěkně, má nové pneu, ale najeto na tachu už 50000km. Vím, že motor je od Rotaxu, nicméně V2 má přecejen víc vibrací než R4 motor, dvakrát tolik rozvodů, atd... Trošku z toho mám strach ale ten chtíč je asi silnější... Chci se tedy zeptat na cokoli, co Byste této motorce vytknuli (prosím pouze objektivní hodnocení - ideálně názory typu: není z japonska, tak je to shit - to prosím vynechte.. ). Rád bych věděl, jak je to u tohoto modelu s opotřebením hlavně motorových a podvozkových dílů, pokud má najety tyto kilometry? Předem dík za info, hledal jsem zde ve fóru, ale odpověďi, které tu jsou, mě jaksi neuspokojily předem děkuji.

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?

23.5.2012 v 09:56 | Nahoru | #1
ne, tak když už jsme u toho, hezky ti to objasním.. H6 rok 2001 - prodejí ceny ojetiny se hýbají v rozmezí nějakých 40 - 60tis. Modelový případ - za těch 40 koupíš motorku s nějakým tím šrámem, promáčklinou, na téměř sjetých pneu, bez předsezonního servisu. Sjetý desky, černej olej, zašlej motor..Za 50tis už koupíš H6tku s celkem pěkným obutím, nějaká ta kosmetika na tom je, ale co - je to jetá motorka. Občas má novej olej (to ti ale do inzerátu napíš každej jouda..), desky před výměnou, řětězovka taky... Za těch 60tis koupíš už model po faceliftu (2003 a vejš) - ale je to stejná pohádka jako první, mnou uvedený příklad - sjetá gumy, kosmetika- atd. Já prodal za 60 horneta 2001 bez jediného škrábance, suchý čistý motor který je absolutně v pořádku, je tam nová spojka, gumy, padáky, všechny náplně (olej, chladící kap., brzdovka), nový destičky, kotouče 4,85mm. Na tý motorce nebylo vidět ani jízdně znát, že by měla najeto 40tis. Navíc předemnou majitel dělal ventilové vůle, rozvody a synchronizaci karburátorů, což je servis za nějakých 10tis jen to hvízdne. . Takže asi tak. jak říkám, může mi být klidně 21 ale mezi motorkama se pohybuju od mala a vím, co kolik stojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?

23.5.2012 v 16:55 | Nahoru | #2
HonzaŠiška> neboj, Horneta jsem měla když ty jsi ještě ani neměl papíry na velkou mašinu

Ale jak píšeš, asi ti upadla jen ze stojánku..cituji tvůj text..

Jinak budíky, světla, zrcátka, blinkry - všechno KO, předchozí majitel ho vyslal do měkkého a tak podvozek je bohudík ok. Samozřejmě blatník pryč, nádrž do půlky promáčklá, a nemoc všech hornetů - budíky - taky na prach. Nové v hondě - 26000kč..Naštěstí na e-bay se nechali vyšťourat z Hongkongu za 130 dolarů i s poštou repliky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 - r.1999; 50tis km - zkušenosti majitelů?

26.5.2012 v 08:28 | Nahoru | #3

HonzaŠiška píše: ne, tak když už jsme u toho, hezky ti to objasním.. H6 rok 2001 - prodejí ceny ojetiny se hýbají v rozmezí nějakých 40 - 60tis. Modelový případ - za těch 40 koupíš motorku s nějakým tím šrámem, promáčklinou, na téměř sjetých pneu, bez předsezonního servisu. Sjetý desky, černej olej, zašlej motor..Za 50tis už koupíš H6tku s celkem pěkným obutím, nějaká ta kosmetika na tom je, ale co - je to jetá motorka. Občas má novej olej (to ti ale do inzerátu napíš každej jouda..), desky před výměnou, řětězovka taky... Za těch 60tis koupíš už model po faceliftu (2003 a vejš) - ale je to stejná pohádka jako první, mnou uvedený příklad - sjetá gumy, kosmetika- atd. Já prodal za 60 horneta 2001 bez jediného škrábance, suchý čistý motor který je absolutně v pořádku, je tam nová spojka, gumy, padáky, všechny náplně (olej, chladící kap., brzdovka), nový destičky, kotouče 4,85mm. Na tý motorce nebylo vidět ani jízdně znát, že by měla najeto 40tis. Navíc předemnou majitel dělal ventilové vůle, rozvody a synchronizaci karburátorů, což je servis za nějakých 10tis jen to hvízdne. . Takže asi tak. jak říkám, může mi být klidně 21 ale mezi motorkama se pohybuju od mala a vím, co kolik stojí.



Na todle jsem si nemohl odpustit reakci. rozvody(výměna),ventily(2 podložky),karbce,svíce denso,vzd.filtr,olej(castrol 10w-40) + filtr,repase vidlí(gufera+olej),a nová sada pneumatik + práce.celkem 8000kč.Motorka fzs 1000 fazer.
Vy čechačci mě ještě pořát dokážete pobavit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist