globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Zdravím..letos chci přesedlat z GS500 na jednu z těhle dvou. Obě r. 2007. Líbit se mě líbí "bohužel" obě, tzn. o to horší rozhodování. Jde mě ale hlavně o to, co se víc hodí pro člověka co má 172cm a 72kg. Co se týká ježdění tak je to jen tak kolem komínu, žádný dálky po dálnicích apod. proto volím naháče. Co víc táhne od spod nevím, papírově by mělo ale teoreticky GSR..Zas je ale těžší.
A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
Anketa: Tak co..
Suzuki GSR 600
37%
28
Honda CB600F Hornet
56%
42
Nemá to smysl:)
7%
5

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 23:56 | Nahoru | #1
Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 00:04 | Nahoru | #2

Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku



Duvod? Tahne to lepe odspoda Osobne nemam rad kdyz clovek musi motorku tocit, takze dvouvalec a litr je jasna volba Kvuli vykonu to fakt neni, napriklad moje VTR je slabsi nez ten sestkovej Hornet...

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 08:57 | Nahoru | #3
Xkremilek> Nepotřebuješ hodně koní na 1000 V2, tam jde hlavně o krouták. Monster 1100 má stejně koní jak náš fazer, ale ta jízda je naprosto o ničem jiném, jak nám to zrychluje na jedničku tak takhle to tam bude tahat na každý kvalt už od nízkých otáček a furt se to bude stavět na záda. Já nemůžu využít ani na fazeru všechny koně kolikrát protože na trojku,čtyřku než se ten motor vytočí do otáček tak to trvá chvíli a pak už to jede docela rychle tak radějí brzdím haha, ale kdybych měl výkon fakt už od nízkých otáček tak by mě to asi víc bavilo a i nemusel bych jezdit tak rychle abych si to užil.

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:59 | Nahoru | #4

Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku



je spousta těch co nevyužije na sto procent ani šestku a je jasný, že litry a víc už vůbec ne. Ale o tom to není. Jak už bylo napsáno výše, větší objemy mají obvykle lepší podvozky, větší možnosti nastavení, tužší rám ale hlavně výkon. Při předjíždění nemusíš podřaďovat, nebo jen o stupeň a motorka vypálí jak blbá a předjíždění trvá kratší dobu, což je samozřejmě bezpečnější. Když jedeš ve dvou je to taky sakra znát, jestli jedeš na šestce, kterou musíš držet v otáčkách, nebo jen zlehka lechtáš vyšší objem. To je ta hlavní výhoda vyšších objemů. mně osobně navíc přijde vyšší objem zábavnější, i když to je otázka priorit. Líbí se mi, že táhne od spodních otáček, že když otočíš plynem, táhne ti to ruky apod. a přitom mě víc baví toto, než honit maximálky při vysokých otáčkách. ale určitě někdo to má naopak, baví ho mít motorku vytočenou do maximálních otáček a honit rychlosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist