A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku
Duvod? Tahne to lepe odspoda Osobne nemam rad kdyz clovek musi motorku tocit, takze dvouvalec a litr je jasna volba Kvuli vykonu to fakt neni, napriklad moje VTR je slabsi nez ten sestkovej Hornet...
Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku
je spousta těch co nevyužije na sto procent ani šestku a je jasný, že litry a víc už vůbec ne. Ale o tom to není. Jak už bylo napsáno výše, větší objemy mají obvykle lepší podvozky, větší možnosti nastavení, tužší rám ale hlavně výkon. Při předjíždění nemusíš podřaďovat, nebo jen o stupeň a motorka vypálí jak blbá a předjíždění trvá kratší dobu, což je samozřejmě bezpečnější. Když jedeš ve dvou je to taky sakra znát, jestli jedeš na šestce, kterou musíš držet v otáčkách, nebo jen zlehka lechtáš vyšší objem. To je ta hlavní výhoda vyšších objemů. mně osobně navíc přijde vyšší objem zábavnější, i když to je otázka priorit. Líbí se mi, že táhne od spodních otáček, že když otočíš plynem, táhne ti to ruky apod. a přitom mě víc baví toto, než honit maximálky při vysokých otáčkách. ale určitě někdo to má naopak, baví ho mít motorku vytočenou do maximálních otáček a honit rychlosti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | Včera v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |