globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Zdravím..letos chci přesedlat z GS500 na jednu z těhle dvou. Obě r. 2007. Líbit se mě líbí "bohužel" obě, tzn. o to horší rozhodování. Jde mě ale hlavně o to, co se víc hodí pro člověka co má 172cm a 72kg. Co se týká ježdění tak je to jen tak kolem komínu, žádný dálky po dálnicích apod. proto volím naháče. Co víc táhne od spod nevím, papírově by mělo ale teoreticky GSR..Zas je ale těžší.
A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
Anketa: Tak co..
Suzuki GSR 600
37%
28
Honda CB600F Hornet
56%
42
Nemá to smysl:)
7%
5
Předchozí
1 2 3
Následující

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 18:28 | Nahoru | #1
jak můžeš mít v nicku desmo a rozhodovat se mezi Hondou a Suzuki prostě nepochopím

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 18:35 | Nahoru | #2
Proti gs to bude asi rozdíl hlavně v podvozku a celkovém pocitu z jizdy..
Výkon čekej až nahoře.
Jinak mám o 4cm a 9kg méně a tohle jsem nikdy neřešil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 18:46 | Nahoru | #3

VlastíkPlamínek píše: jak můžeš mít v nicku desmo a rozhodovat se mezi Hondou a Suzuki prostě nepochopím


Neboj..časem tu bude jestli Ducati 848 nebo rovnou Panigale

dva_hrnce píše: Proti gs to bude asi rozdíl hlavně v podvozku a celkovém pocitu z jizdy..
Výkon čekej až nahoře.
Jinak mám o 4cm a 9kg méně a tohle jsem nikdy neřešil..



Tak kw to má 2x tolik. Takže řekl bych že rozdíl by tam měl být. Ale kdo ví, třeba né takový jaký si představuju. No a výšku a váhu řeším docela dost no. Hold moc bych si nebyl jistej na nečem co je nepřimeřeně velký oproti mě..

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 19:28 | Nahoru | #4
Co SV 1000 N?

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 19:40 | Nahoru | #5
SirIndy> O tom jsem taky přemýšlel..resp. hlavně o SV 650 ale i o litru. A nevím no, nějak me to neoslovilo. Nový modely jsou moc drahý a ty starší se mě moc nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 19:54 | Nahoru | #6
hoj rozhodoval jsem se na jare uplne stejne...mel jsem v ocku suzuki GSR 600 pak yamahu FZ6N nebo popripade Kawasaki Z750....vsechny tri se mi líbili moc...ale nakonec jsem zustal u klasiky a vybral Suzuki GSX 750 Inazuma ...bral jsem v potaz i pohodli svoje i batuzku.A nelituji toho ze jsem vybral prave Inu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:01 | Nahoru | #7
Junior1989> Vypadá to na pěknou raketu, to jo Akorát vidím že to má sytič. To je ale věc kterou už nesnesu. Chci totiž na motorce jezdit i do práce (přes město) apod. a čekat x minut na parkovišti než se mě to zahřeje.. Teď už leda něco se vstřikováním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:14 | Nahoru | #8
desmo69> ta suza kdyz je dobre sestelovana, tak chytne na sytič hned a nez se navleces do helmy a rukavic, tak ho stáhneš na čtvrtinu a jedeš.
Ale vstřik je vstřik, to jo..
Jinak ta šestka má dvakrát takový koně, ale do nějakých 7 tis. otáček je to hodný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:21 | Nahoru | #9
dva_hrnce> Tak to potom nevím co je GSko do 7tis otáček myslím že i na neutrál to musí jet líp..

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #10
Ahoj.Taky mám GS500.Přecházet na novou motorku budu nejdřív až za dva roky ale rozhoduju se už teď.Hlavně zůstanu věrný značce.GSR 600 má přes 70 kw a proti GS to myslím musí trhat ruce.Je ale pravda,že je to 4-válec a proti GS to chce jiný styl jízdy.Stejně tak Bandit GSF 650 samozřejmě už novější model s ABS!!!Bandit je proti GSR trochu slabší.Nakonec uvažuji i o SV 1000 prostě ty dva výfuky mají něco do sebe A taky je to dvouvál a to mi sedí.Zvuk a zátah již od spodních otáček.No paráda.Ale nevím nevím,živit litra?????No a když nebude moc peněz tak přejdu na SV 650 poslední (hranatý)model.

edit-ještě doplním.Kdybych se rozhodoval rozumem,tak půjdu do Bandita GSF 650 ABS A pokud srdcem,tak SV 1000N

Naposledy editováno 10.05.2012 20:52:59

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:57 | Nahoru | #11

desmo69 píše: Junior1989> Vypadá to na pěknou raketu, to jo Akorát vidím že to má sytič. To je ale věc kterou už nesnesu. Chci totiž na motorce jezdit i do práce (přes město) apod. a čekat x minut na parkovišti než se mě to zahřeje.. Teď už leda něco se vstřikováním



hele co se tyce toho sytice, tak naprosto v pohode...nastartuji se syticem chvylku si brumla tak pro sebe a pak si zarve do okoli aby o ni kazdy slysel....hned stahuji sytic do 0 pozice a podstate hned muzu vyrazit...opatrne zadne tahani kocoura za ocas....a po nejakem tom ujeti...si to uz davam pekne do vysokych otacek....

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 20:59 | Nahoru | #12
desmo69> ale jo, ja na tom půllitru nikdy nejel..
Ale šestku jsem měl a dole je to fakt hodný..

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:03 | Nahoru | #13
Hafuša> živit litra?
Neni litr jako litr.
Bandit šestka jezdil do 6 litrů, breva jezdi taky do 6 litrů.
Ale požitek z jizdy je uplne jinde :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:08 | Nahoru | #14

Hafuša píše: Ahoj.Taky mám GS500.Přecházet na novou motorku budu nejdřív až za dva roky ale rozhoduju se už teď.Hlavně zůstanu věrný značce.GSR 600 má přes 70 kw a proti GS to myslím musí trhat ruce.Je ale pravda,že je to 4-válec a proti GS to chce jiný styl jízdy.Stejně tak Bandit GSF 650 samozřejmě už novější model s ABS!!!Bandit je proti GSR trochu slabší.Nakonec uvažuji i o SV 1000 prostě ty dva výfuky mají něco do sebe A taky je to dvouvál a to mi sedí.Zvuk a zátah již od spodních otáček.No paráda.Ale nevím nevím,živit litra?????No a když nebude moc peněz tak přejdu na SV 650 poslední (hranatý)model.



Myslim ze zrovna SV bude z litru na ziveni jeden z nejlevnejsich.

Naposledy editováno 10.05.2012 21:09:19

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:12 | Nahoru | #15
SirIndy> To je pravda.Jak jsem psal srdce mi říká SV 1000N.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:14 | Nahoru | #16
Vyber si podle toho,co se ti líbí, podle povozku..výkon nečekej, obě motorky jsou takové vysavače..
To gsr jsem zkoušel a neměl jsem z toho dobrý pocit, hrozně uhoupaná,měká motorka, divné sedlo, motor se zdál dobrý..jediné co mě nadchlo byl ukazatel zař. stupně..
Horneta jsem nejel, ale je tu o něm napsáno moc..

Taky by mě zajímalo co znamená živit litra ..to jsou na litra 2krát dražší vzduchové filtry nebo co? Protože spotřeba je stejná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:24 | Nahoru | #17
DemolitionDave> Ahoj.Litra jsem bohužel nikdy neměl.Jen vycházím z toho,co jsem si přečetl.Zkušenost s tím bohužel nemám.Určitě ale cena větších pneumatik + dražší povinné ručení + řetězovka...Možná to jsou drobnosti.Uznávám,že u vášně jako motocykl je.To nehraje velkou roli.

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:29 | Nahoru | #18

Hafuša píše: DemolitionDave> Ahoj.Litra jsem bohužel nikdy neměl.Jen vycházím z toho,co jsem si přečetl.Zkušenost s tím bohužel nemám.Určitě ale cena větších pneumatik + dražší povinné ručení + řetězovka...Možná to jsou drobnosti.Uznávám,že u vášně jako motocykl je.To nehraje velkou roli.



Povinne ruceni je stejne, gumy casto taky, retezovky se taky tolik nelisi.

Edit: Overeno, GSR i Hornet rv 2007 maj gumy klasiku 120 a 180 jako litry

Naposledy editováno 10.05.2012 21:31:54

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:36 | Nahoru | #19
Jasně, drobnosti..jen mě zaráží jak si většina lidí myslí, že litr má nějakou enormní spotřebu..nemusíš to tak točit a často se s tou spotřebou dostaneš níž než šestka..

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:46 | Nahoru | #20
DemolitionDave> No, chápu že pro borce co krotí Fireblida budou tyhle šestikila vysavače ..když si ale vezmeš že to moje GS500 má 34kw/9200ot a 40Nm/7400ot oproti např. tomu GSR 72kw/12000ot a 64.7Nm/9600ot...tak docela rozdíl Ikdyž se to musí víc točit. By mě aj zajímala křivka a průběh vykonu jen tak ze zajímavosti..

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 21:47 | Nahoru | #21
DemolitionDave> Takže jediný důvod proč nepřestoupit z 500 na 1000 je jen a pouze "respekt ze silného stroje" ??

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 22:00 | Nahoru | #22
Desmo - jasně že tam bude rozdíl, ale nečekej od toho nějaký brutální skok, jsou to hodné motorky, navíc jede to jen když to opravdu vytočíš tak se není čeho bát..
Hafuša - tam hraje spíš vyšší pořizovací cena litra..já naopak nevidím důvod proč nepřestupit na silnější mašinu. Z těchto důvodů :
-lepší podvozek
-lepší brzdy
-použitelnost motoru, zátah od spoda

A to že to má větší výkon je to poslední, vždycky záleží na tom, co máš v hlavě a jak tomu dáváš..moje zkušenost je taková, že čím máš slabší stroj, tím ho víc honíš a chceš ho ždímat a dostat z něho uplně maximum..když víš, že máš silný stroj, ten výkon tam máš pořád k dispozici tak tě to prostě neláká a když chceš jet ostře tak jedeš..

Naposledy editováno 10.05.2012 22:00:50

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 22:13 | Nahoru | #23
Já bych z půllitru do šestky nešel, radši rovnou do litra. Jeden můj známej přesedlal z CBF500 na FZ6, sice si libuje nad zátahem nahoře, ale musí taky furt točit a řadit a s hrůzou zjistil, že jezdí za 7

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 22:27 | Nahoru | #24
A co FZ8,nebo GSR750 nebo Kawu 750 a nebo Shivera ??? Šestka jede,ale není to otočením plynu jak u většího objemu

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

10.5.2012 v 22:36 | Nahoru | #25
DemolitionDave> hezky napsaný a je TO tak :)

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 08:34 | Nahoru | #26
FZ1 ....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 09:59 | Nahoru | #27
Já přecházel z CB500 právě na Horneta (i když teda ne 2007) a ten rozdíl mi osobně připadá docela velkej. Na druhou stranu... jo, je to o něco živější, ale furt je hodná, čitelná a milosrdná :) takže žádnej problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 10:51 | Nahoru | #28
ja jdu po teto sezone po GS 500 stopro do Kawy Z750 neni to sestka, neni to litr i kdyz litrovej ZED taky laka

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 11:26 | Nahoru | #29

Vasil.D píše: ja jdu po teto sezone po GS 500 stopro do Kawy Z750 neni to sestka, neni to litr i kdyz litrovej ZED taky laka


dle recenzi na netu Z750 vychazi jako nejslabsi(nemyslim vykonove) z 4 testovanych moto (Suzuki GSR 600,Yamaha FZ6N,Hornet 600,Kawa Z750) Poradi bylo nasledujici:
1.Hornet 600
2.Suzuki GSR 600
3.Kawasaki Z750 a to jen diky vykonu
4.Yamaha FZ6N
...taky jsem vybiral mezi temahle modelama(krom Hondy)...nakonec padla volba na GSX 750

Kazdopadne kazdyho vec co si vybere a kazdemu sedi proste neco jineho...

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 12:06 | Nahoru | #30
Já mám fzs 600(2001) o kterým se říká že na má mězi šestkovýma naháči,nejlepší spodek a nejlineárnější nárůst výkonu, ale po to co jsem se projel na Guzzi griso V8 a pak na ducati sport classic 1000, tak jsem si myslel že se mé motorce něco stalo jak to nejelo v nízký otáčkách haha.Jak se fazer dostane nad 7000 tak tam už je zábava, žádná mi z těch motorek neujížděla a ovládání fazeru bylo nejednoduší, sámo to zatáči, jak kolo prostě. Být tebou tak jdu bud do litrový čtyřválu, ale ten taky bude točivý a nevím jestli někdo využije naplno těch 140-150 koní co ty naháči dneska mají. Nejlíp tříválec nebo dvou vál. Já mam na motorce najeto okolo 10000km a už těd mě někdy sere jak to ze zatáčky nechce vyrazit v nízkých otáčkách. Příští motorku si asi pořídím nějakého Evropana, pokud teda japončíci nezačnou vyrábět pořádný dvouvál ve stylu TL nebo SP1.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist