globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Zdravím..letos chci přesedlat z GS500 na jednu z těhle dvou. Obě r. 2007. Líbit se mě líbí "bohužel" obě, tzn. o to horší rozhodování. Jde mě ale hlavně o to, co se víc hodí pro člověka co má 172cm a 72kg. Co se týká ježdění tak je to jen tak kolem komínu, žádný dálky po dálnicích apod. proto volím naháče. Co víc táhne od spod nevím, papírově by mělo ale teoreticky GSR..Zas je ale těžší.
A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
Anketa: Tak co..
Suzuki GSR 600
37%
28
Honda CB600F Hornet
56%
42
Nemá to smysl:)
7%
5

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 12:13 | Nahoru | #31
Jo a co se týče živení, tak to mě taky zajímal rozdíl živit fzs a nějakýho 1000V2.Fazer mi žere max 6,3 dá se jezdit i za 5 poklidnou jízdou. Dunlop Qualifier I mi vydržela zadní okolo 8000km. Co jsem četl ve foru a v testech tak třeba superduke 1000 žere okolo 10L, SP1 to samý Tuono taky minimálně 8l. 1000 čtyřválec je asi v pohodě ale starší V2 papají rádi. Ale třeba nový moster 1100 už prej taky jezdí okolo 6.5 l.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 12:18 | Nahoru | #32
Tak Breva má 86k a 85Nm, to se s tuňákem nedá moc srovnávat..
Čím víc opic, tím víc banánů
A vstřik versus karburace je taky rozdíl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

11.5.2012 v 14:19 | Nahoru | #33
dva_hrnce> To byla griso 1200 v8 105k. Papalo to pánovi okolo 7l, ale zatáčelo se s tím jak s autobusem jak to bylo dlouhý haha

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2012 v 23:56 | Nahoru | #34
Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 00:04 | Nahoru | #35

Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku



Duvod? Tahne to lepe odspoda Osobne nemam rad kdyz clovek musi motorku tocit, takze dvouvalec a litr je jasna volba Kvuli vykonu to fakt neni, napriklad moje VTR je slabsi nez ten sestkovej Hornet...

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 06:37 | Nahoru | #36
Zdravím,
hele buď v klidu něco podobného jsem řešil loni,ale s tím rozdílem,že jsem přecházel z 50 na něco většího.A nakonec to byl Hornet 900......)-(dodělal jsem si po letech řidičák na neomezeně),jo a mám skoro podobné"proporce".

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 06:53 | Nahoru | #37
Litra vyuzies zvlaste u streeta coz je cb1 fz1...zde bych se odvazil rict ze z1000 mi prijde nejhorsi jinak si myslim ze ze vsech nahych 6tek je nejlepsi volbou hornet protoze ma dobry podvozek sportovni motor s vykonem hozenym o par ot.dolu ...jako druhy bych mel rozhodovani kolem...gsr nebo fz6n ...ale porad si myslim ze honda ma navrch...kawu bych asi v tomto segmentu obesel...

A proc litra....mno motorka ma silnejsi brzdy lepe stavitelny podvozek...jede i v nissich otackach slusne...sice fz1jede podle mne slusne az od 8tis/ot ale pro nekohokdo jezdil na 5tikilu mu to prijde neskutecne...tady bych jako viteze volil CB1ktera nema sice papirove nejvic koni ale jede suprove od spoda a taky ma design ktery nema nikdo krom ducati s letme ulozenym kolem... Da se s tim jezdit na brblacku kolem3-4tis ale da se s tim litat po zadnim do 10tis na2jku .... A jeste jedna vec ....to ze to sou nahate motorky ...jsou to streety kde jde o zabavu a jsou urceny pro radost... Za me bych sel i do te FZ1 je cenove dostupna nez cb a taky si myspim ze ta 6tka te omrzi... I kdyz hornet mi prijde jako prvni street v 6tkove kategorii....

Z750bylo pro mne zklamani kdyz sem to videl a ty hnusne uzke riditka... Sory je to muj nazor..nevyjimaje ty dementni laufy... Je to jak pokemon na kolech z japofilmu

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2012 v 06:53 | Nahoru | #38
Litra vyuzies zvlaste u streeta coz je cb1 fz1...zde bych se odvazil rict ze z1000 mi prijde nejhorsi jinak si myslim ze ze vsech nahych 6tek je nejlepsi volbou hornet protoze ma dobry podvozek sportovni motor s vykonem hozenym o par ot.dolu ...jako druhy bych mel rozhodovani kolem...gsr nebo fz6n ...ale porad si myslim ze honda ma navrch...kawu bych asi v tomto segmentu obesel...

A proc litra....mno motorka ma silnejsi brzdy lepe stavitelny podvozek...jede i v nissich otackach slusne...sice fz1jede podle mne slusne az od 8tis/ot ale pro nekohokdo jezdil na 5tikilu mu to prijde neskutecne...tady bych jako viteze volil CB1ktera nema sice papirove nejvic koni ale jede suprove od spoda a taky ma design ktery nema nikdo krom ducati s letme ulozenym kolem... Da se s tim jezdit na brblacku kolem3-4tis ale da se s tim litat po zadnim do 10tis na2jku .... A jeste jedna vec ....to ze to sou nahate motorky ...jsou to streety kde jde o zabavu a jsou urceny pro radost... Za me bych sel i do te FZ1 je cenove dostupna nez cb a taky si myspim ze ta 6tka te omrzi... I kdyz hornet mi prijde jako prvni street v 6tkove kategorii....

Z750bylo pro mne zklamani kdyz sem to videl a ty hnusne uzke riditka... Sory je to muj nazor..nevyjimaje ty dementni laufy... Je to jak pokemon na kolech z japofilmu

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 07:30 | Nahoru | #39
Takže za mne: pokud už máš nějaké zkušenosti tak lépe do většího objemu a uplně v pohodě .

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 08:57 | Nahoru | #40
Xkremilek> Nepotřebuješ hodně koní na 1000 V2, tam jde hlavně o krouták. Monster 1100 má stejně koní jak náš fazer, ale ta jízda je naprosto o ničem jiném, jak nám to zrychluje na jedničku tak takhle to tam bude tahat na každý kvalt už od nízkých otáček a furt se to bude stavět na záda. Já nemůžu využít ani na fazeru všechny koně kolikrát protože na trojku,čtyřku než se ten motor vytočí do otáček tak to trvá chvíli a pak už to jede docela rychle tak radějí brzdím haha, ale kdybych měl výkon fakt už od nízkých otáček tak by mě to asi víc bavilo a i nemusel bych jezdit tak rychle abych si to užil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:17 | Nahoru | #41
desmo69> Zařadil bych ještě do tvého výběru aprilii shiver, podle mě to bude mnohem zábavnější motorka než ty šestky cenově to bude taky +- stejný. Kdyby ses náhodou ze začátku bál výkonu tak tam máš ve výběru mezi třemi výbery map nebo reakce na plyn to už nevím, takže no problem.

Naposledy editováno 12.05.2012 09:53:42

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:26 | Nahoru | #42
..tak já jsem byl prakticky vždycky zastáncem postupnýho nabírání zkušeností a tím i postupnýho zvyšování výkonu motorek atd. Začínal jsem na Simsonu šaškovat po polňačkách (ani MZ jsem nechtěl, "bál" jsem se jí)..pak přišlo GS a teď mě jako další krok připadá nějaký to šestikilo. No a časem už konečnej litr. Jen mě nakonec zaujala ta myšlenka s dvouválcama a jejíma většíma krouťákama. Monster 1100 je sakra drahej. Jsou teda nějaký jiný motorky podobnýho ražení? Pokud možno se vstřikováním a do 100tis

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:32 | Nahoru | #43
Alexandr> Tak ta vypadá hodně dobře Až na ty ceny..bohužel

Edit: předpokládám že jsi měl na mysli Aprilia Shiver 750...

Naposledy editováno 12.05.2012 09:32:38

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:52 | Nahoru | #44

desmo69 píše: ..tak já jsem byl prakticky vždycky zastáncem postupnýho nabírání zkušeností a tím i postupnýho zvyšování výkonu motorek atd. Začínal jsem na Simsonu šaškovat po polňačkách (ani MZ jsem nechtěl, "bál" jsem se jí)..pak přišlo GS a teď mě jako další krok připadá nějaký to šestikilo. No a časem už konečnej litr. Jen mě nakonec zaujala ta myšlenka s dvouválcama a jejíma většíma krouťákama. Monster 1100 je sakra drahej. Jsou teda nějaký jiný motorky podobnýho ražení? Pokud možno se vstřikováním a do 100tis



Treba jiz zminovane SV 1000 N a Shiver 750 (jeden vidim na inzerci za 99000).

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:58 | Nahoru | #45
Mrkni kolik stojí monster s2r 1000. Anebo levnější monster 1000.

Naposledy editováno 12.05.2012 10:00:43

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 09:59 | Nahoru | #46

Xkremilek píše: Mě by zajímalo kolik z vás kdo tu tak strašně vychvaluji ty litry a říkají že šetky jsou slabe, ten výkon litru opravdu využijí na těch našich cestach. Mam už 3 roky fazera 600 rok 2000 a ikdyž uznávám že ve dvou by to chtělo něco s větší silou tak si jinak nestěžuju... Nevidím důvod se hned z 500 hnat na 1000, stejne 2/3 lidí podle mě nedokáže využit ani ten výkon dnešních šestek. Jako první silniční motorku po kroskách jsem mel CB 500 a i s tim se dalo docela slušně jezdit. A když už jsi koupíte hned ty vaše litry kam potom dal postupovat? co dal...? Pro mš je osobne je litrová motorka +- taková max hranice ale spis cestovním enduru. Zabit se mužeme i na pincku



je spousta těch co nevyužije na sto procent ani šestku a je jasný, že litry a víc už vůbec ne. Ale o tom to není. Jak už bylo napsáno výše, větší objemy mají obvykle lepší podvozky, větší možnosti nastavení, tužší rám ale hlavně výkon. Při předjíždění nemusíš podřaďovat, nebo jen o stupeň a motorka vypálí jak blbá a předjíždění trvá kratší dobu, což je samozřejmě bezpečnější. Když jedeš ve dvou je to taky sakra znát, jestli jedeš na šestce, kterou musíš držet v otáčkách, nebo jen zlehka lechtáš vyšší objem. To je ta hlavní výhoda vyšších objemů. mně osobně navíc přijde vyšší objem zábavnější, i když to je otázka priorit. Líbí se mi, že táhne od spodních otáček, že když otočíš plynem, táhne ti to ruky apod. a přitom mě víc baví toto, než honit maximálky při vysokých otáčkách. ale určitě někdo to má naopak, baví ho mít motorku vytočenou do maximálních otáček a honit rychlosti.

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 13:12 | Nahoru | #47
Zdar. Mám GSR 600 06 už druhou sezónu a jsem naprosto spokojenej. Mám 171 cm - 70 kg a s tímhle tělem není co řešit. Těch 98 Šemíků je slušný stádo Do 8000 to je pohodová jízda. Od 8-10 to ujíždí pod zadkem Pokud chceš jezdit kolem komína, tak podle mě nemá smysl přemýšlet o silnější motorce, pač ten výkon ani nevyužiješ. Měl jsem dokonce možnost se proletět i na Hornetu 06 a pohodlí, ovladatelnost a hlučnost je u GSR uplně někde jinde. Motorově bych řekl tak na stejno. Každý ti ale bude vnucovat něco jiného, protože co motorkář, to názor

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 13:38 | Nahoru | #48
GSR. To je uplně někde jinde. Motor, podvozek, brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 15:43 | Nahoru | #49
Z těhle dvou určitě GSR, je nádherná a navíc Horneta má kdejakej vocas, takže se za tebou už ani nikdo nevotočí..

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 15:50 | Nahoru | #50
Jinak pravda, nechápu, kdo se může honit za vyšším výkonem, když ho neni kde využít. Na těch našich rozmrdanejch rádoby silnicích?? Kdo chce kam, pomozte mu tam

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 17:14 | Nahoru | #51
Ahoj, nechce se mi všechno číst, tak pokud se budu opakovat...sorry ) Měla jsem Suzuki GS 500, po 3 letech jsem ji vyměnila za Suzu GSR 600. Jsem spokojená, je to ale úplně jiný styl jízdy...divoch...chvíli mi trvalo, než jsme se sžily ) ale neměnila bych. Jsem holka, třeba je to u chlapů jinak, ale mi tahle kráska vyhovuje.

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 17:32 | Nahoru | #52
Presne tak, ber GSR, protoze Horneta ma fakt kazdej...Kdyz uz nic tak bych ji vzal aspon proto, ze to neni Honda. Nemam rad, ze mi kazdej cpe jak je honda super...kazda me neco

Jinak GSR jsem mel rok, najel jsem asi 13tis km, jak mesto a okolo, tak i Rumunsko a na podzim jsem si dal Wales. Najel jsem na ni i 1047km v kuse a pohoda.

Sice nemuzu srovnavat s hornetem, ale muzu jen doporucit

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

12.5.2012 v 20:52 | Nahoru | #53
Procetl jsem si pred rokem docela dost testu (hlavne zahranicnich) japonske ctyrky (Z750,GSR600,FZ6,CB600F), protoze sem prave mezi nema vybiral novou motorku a to od roku 2007.

Pokud se chces jen tak projizdet, tak je myslim jedno, co to bude, nejspis by asi bylo fajn vzit to, co se ti libi.
Pokud uz chces trosku vic jezdit, tak u Z750 byl zminovanej tragickej podvozek, u FZ6 blba predni vidla a motor fungujici vylozene nahore.

Ve srovnani tech dvou, co mas v ankete, tak GSR melo dobry hodnoceni, akorat jedna opakujici se neprijemnost - podivne reakce na plyn, predevsim pri prechodu otevreny x zavreny, kdy to reagovalo jakoby se zpozdenim. Coz muze byti dosti neprijemne pri sportovni jizde a snaze byt presny v zatackach na hrane. Me osobne to zcela odradilo.

Hornet skoncil jako jediny bez nejake vyznamne slabiny.
Jo, ma ho plno lidi, kdyz se stanes majitelem, si tak trochu jako po obleceni naky uniformy
Zalezi, proc motorku chces. Jestli vzhled, kochani se motorkou, klidna jizda, vem neco,co nema kazdej, co se tobe libi. I kdyz tyhlety nahaci sou dost rozsireni obecne.

Pokud te zajimaji jizdni vlastnosti, tak H6 porazil GSR600 v kazdym srovnavaku, co sem cet.

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 06:28 | Nahoru | #54
Kup si 6tku pokud mas strach bude to pro tebe lepsi..... Jinak si myslim ze hornet plati za stalici mezi temahle strojema a proto jich jezdi tolik a je krasa ze jich jezdi tolik ...sezenes dily ...muzes si pri koupi vybirat...a a uprimne je mi jedno kolik lidi na tom jezdi v okoli... Vzdy jde jen o muj pocit jak se motorka ridi a zda mi vyhovuje...

Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 11:22 | Nahoru | #55
Já mám GSRku od roku 2006. Záleží co od tý mašiny očekáváš. Já za sebe můžu říct, že podvozek je úžasnej, stejně jako vzhled - je to mašina která má svý charizma a vždycky bude zvláštní svým způsobem a krásná. 98 koníků je víc, než má kdekterý větší nahatý obsah. Nikdy jsem nepocítil že by té síly měla málo, spíš naopak, maximální výkon využiju jen vyjímečně a to se s ní nemažu. Hondy jsou takové tlumenější, Suza má nádherný zvuk, který mě vždy dostane, takže vzít za heft je prostě paráda a nikdy se tomu neubráním i když mám i předsevzetí, že pojedu v klídku a bez nějakých divočin. Nikdy to zkrátka nevydržím..... Já osobně bych ani po těch letech neměnil za žádnou jinou mašinu, zatím jsem na ní nenašel jediný nedostatek, který by mě přiměl uvažovat o změně - to myslím mluví za vše. Mám 170 cm a kolem 76 kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 11:41 | Nahoru | #56
vsh> ty reakce na plyn otevřený x zavřený jsou nejvíc cítit v nízkých otáčkách ,kde to docela cuká , ve vyšších už mi to přijde v pohodě. Když sem gsr koupil tak mi to docela vadilo ,ale po čase sem to vychytal , ten plyn je hodně citlivej a musí se s ním točit plynule.
Jinak hornet má vzpřímenější pozici a lepší podvozek , motor má největší výkon ve středním poli otáček.
GSR má víc váhy na řídítkách , výkon je hodně nahoře ,nejvíc na 10tis. ot. . Já sem se rozhodoval stejně , nejdřív sem chtěl horneta ,ale potom se naskytla dobrá koupě GSR a tak bylo jasno. Ani s jednou neuděláš chybu a je to spíš o tom ,která se ti víc bude líbit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 12:02 | Nahoru | #57
mensha> recenzentum neslo o ucukanej plyn, nybrz o prodlevu reakce motoru (vstrikovani) na pokyn plynove rukojeti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 12:45 | Nahoru | #58
vsh> ok , sem si to blbě přebral

(reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

13.5.2012 v 20:18 | Nahoru | #59
mensha> to je v poho, vsak to tvoje je taky relevantni pripominka k tematu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet

14.5.2012 v 11:39 | Nahoru | #60

SuperSic58 píše: Z těhle dvou určitě GSR, je nádherná a navíc Horneta má kdejakej vocas, takže se za tebou už ani nikdo nevotočí..



Mám asi výrazně delší ocas, na mě čumí (na mopeda) každej kamkoli přijedu .
-----------------
Za mě Hornet,
perfektně ovladatelný, táhne už od středních otáček, nehrne se do boku jako například SV650, brzdí to výborně a tak dále......nenašel jsem snad žádný problém. Snad jedině, každý tvrdí, že má hrozně úzký řídítka, mě to nějak nepřijde. Jinak 182cm / 70kg.
Akorát bych volil model 08+, 07 je první novej a tam se dělali nějaké úpravy v katalogu je to i jako samotný model pro náhradní díly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 3 Dnes v 20:37 Fueltank
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 Včera v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66


TOPlist