globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdění motorem
Zdravíčko,
zajímalo by mě, jak moc je Jawka náchylná k přidření při brzdění motorem např. z kopce. Jak dlouho a při jakých otáčkách to můžu mít zavřené, než se to začne přidírat. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, sem s nima Nerad bych to zkoušel na vlastní "písty"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění motorem

4.4.2012 v 17:29 | Nahoru | #1
ZombiRider> A čím by se měl jako mazat? Tím, co se přecedí přes volnoběžnou trysku? To je jako nic!
Stačí nahlédnout do "Návodu k použití" motocyklů s 2T motorem a tam bývá napsané prakticky totéž.
O jištěných neutrálech mezi posledníma kvaltama se tady už psalo.
Ano, běžný kopeček řádně seřízený, zajetý a dobrým olejem mazaný motor neohrozí. Trochu omastku tam je. Ale jet s dvoutaktem z pětikilometrového kopca furt se zavřeným plynem a s kvaltem bych opravdu nezkoušel...

(reakce na) Brzdění motorem

4.4.2012 v 17:45 | Nahoru | #2

Zdenalbenal píše: ZombiRider> A čím by se měl jako mazat? Tím, co se přecedí přes volnoběžnou trysku? To je jako nic!
Stačí nahlédnout do "Návodu k použití" motocyklů s 2T motorem a tam bývá napsané prakticky totéž.
O jištěných neutrálech mezi posledníma kvaltama se tady už psalo.
Ano, běžný kopeček řádně seřízený, zajetý a dobrým olejem mazaný motor neohrozí. Trochu omastku tam je. Ale jet s dvoutaktem z pětikilometrového kopca furt se zavřeným plynem a s kvaltem bych opravdu nezkoušel...



Takže u mzty,mam napsaný asi toto:......při jizdě z kopce jednoduše plyn zavřeme.Na volnoběžné trysce vzniká enormní sání a motor dostává díl směsi,který postačuje pro chlazení i mazání.Tato směs se nespaluje,protože ji chybý vzduch.Nespálí se tedy ani olej,který může nerušeně a optimálněmotor mazat.

Naopak jak už jsem taky zde psal: Při velice málo otevřené plynové klapce se vytváři sice hořlavá,ale extrémě chudá směš,která se spaluje při velmi vysoké teplotě.Vzniklé teplo neni píst schopen dostatečně rychle předat válci,zahřeje se roztáhne a následně zadře........a ještě by mě zajímalo kde najdu takovej kopec abych za celých pět kyláku ani na vteřinu nepřidal plyn?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění motorem

4.4.2012 v 19:29 | Nahoru | #3
Zdenalbenal> jo, jenomže to co platí pro všechny dvoutakty světa neplatí pro jawu a opačně!
zvhledem k tomu jak jikov vypadá a vzhledem k tomu že nemá ani žádný obtoky a podobný srance a když zavřeš plyn tak je to jak stakrát silnější sytič vzhledem k otáčkám a vzniklýmu podtlaku roztočenýho motoru vůči zavřenýmu šoupátku, navíc tady platí přímá úměra- čim vyšší otáčky, tim větší tah- tim víc benzínu (s olejem), že to opravdu stačí naopak na přehlcení motoru

jinak já mažu poctivě jak jsem říkal a s přidíráním jsem problémy neměl, naopak s jízdou po záběhu na plné plyn kolem maximálního výkonu a nevyřazování a bez spojky jsem po 6 tisícách jsem měl nejenom písty netknutý ale ani kroužky ještě nebyly zajetý
ať žije dostatek m2t a nevyméšléte speciality
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist