zajímalo by mě, jak moc je Jawka náchylná k přidření při brzdění motorem např. z kopce. Jak dlouho a při jakých otáčkách to můžu mít zavřené, než se to začne přidírat. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, sem s nima Nerad bych to zkoušel na vlastní "písty"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění motorem
Stačí nahlédnout do "Návodu k použití" motocyklů s 2T motorem a tam bývá napsané prakticky totéž.
O jištěných neutrálech mezi posledníma kvaltama se tady už psalo.
Ano, běžný kopeček řádně seřízený, zajetý a dobrým olejem mazaný motor neohrozí. Trochu omastku tam je. Ale jet s dvoutaktem z pětikilometrového kopca furt se zavřeným plynem a s kvaltem bych opravdu nezkoušel...
Zdenalbenal píše: ZombiRider> A čím by se měl jako mazat? Tím, co se přecedí přes volnoběžnou trysku? To je jako nic!
Stačí nahlédnout do "Návodu k použití" motocyklů s 2T motorem a tam bývá napsané prakticky totéž.
O jištěných neutrálech mezi posledníma kvaltama se tady už psalo.
Ano, běžný kopeček řádně seřízený, zajetý a dobrým olejem mazaný motor neohrozí. Trochu omastku tam je. Ale jet s dvoutaktem z pětikilometrového kopca furt se zavřeným plynem a s kvaltem bych opravdu nezkoušel...
Takže u mzty,mam napsaný asi toto:......při jizdě z kopce jednoduše plyn zavřeme.Na volnoběžné trysce vzniká enormní sání a motor dostává díl směsi,který postačuje pro chlazení i mazání.Tato směs se nespaluje,protože ji chybý vzduch.Nespálí se tedy ani olej,který může nerušeně a optimálněmotor mazat.
Naopak jak už jsem taky zde psal: Při velice málo otevřené plynové klapce se vytváři sice hořlavá,ale extrémě chudá směš,která se spaluje při velmi vysoké teplotě.Vzniklé teplo neni píst schopen dostatečně rychle předat válci,zahřeje se roztáhne a následně zadře........a ještě by mě zajímalo kde najdu takovej kopec abych za celých pět kyláku ani na vteřinu nepřidal plyn?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdění motorem
zvhledem k tomu jak jikov vypadá a vzhledem k tomu že nemá ani žádný obtoky a podobný srance a když zavřeš plyn tak je to jak stakrát silnější sytič vzhledem k otáčkám a vzniklýmu podtlaku roztočenýho motoru vůči zavřenýmu šoupátku, navíc tady platí přímá úměra- čim vyšší otáčky, tim větší tah- tim víc benzínu (s olejem), že to opravdu stačí naopak na přehlcení motoru
jinak já mažu poctivě jak jsem říkal a s přidíráním jsem problémy neměl, naopak s jízdou po záběhu na plné plyn kolem maximálního výkonu a nevyřazování a bez spojky jsem po 6 tisícách jsem měl nejenom písty netknutý ale ani kroužky ještě nebyly zajetý
ať žije dostatek m2t a nevyméšléte speciality
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |