globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:34 | Nahoru | #1
jen abys to nepřekombinoval

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:38 | Nahoru | #2
motovudu sem stahnul, nicmene mi sel jenom zvuk (byla to ta verze z ulozto.cz)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:39 | Nahoru | #3

dejf. píše: motovudu sem stahnul, nicmene mi sel jenom zvuk (byla to ta verze z ulozto.cz)


Tak to ti nespis chybi kodek.

Naposledy editováno 02.04.2012 22:39:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:40 | Nahoru | #4

sherm14 píše: jen abys to nepřekombinoval


Spis mne jde o to abych se tam moc nepletl ostatnim( rychlejsim). I kdyz pojedu pomalou skupinu.

Naposledy editováno 02.04.2012 22:41:19

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:43 | Nahoru | #5

SVSkritek píše: Spis mne jde o to abych se tam moc nepletl ostatnim( rychlejsim). I kdyz pojedu pomalou skupinu.


jeď si svoje,nic moc nevymmýšlej a ten kdo bude chtít,ten tě předjede...

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:45 | Nahoru | #6

SVSkritek píše: Spis mne jde o to abych se tam moc nepletl ostatnim( rychlejsim). I kdyz pojedu pomalou skupinu.



neboj, co vím tak pomalící v pomalý skupině třeba u Race Tracku kroužej most za nějakých dva a půl 2:00 je takovej normální čas (sám mám 2:05 na Ducně a 2:14 na Guzzi ale to jsem v převodovce neměl 4tej kvalt )

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:46 | Nahoru | #7
Přijde mi to dost ucukaný... nač ti bude držet mezi zatáčkama plnej, když to pak stejně probrzdíš a nevím jak tebe ale mě by tenhle styl dost rychle unavil... Nevim no, nejsem závodník... ale teorie mluví o plynulosti jako klíči k rychlé jízdě...

A jinak pískuju, letos chci taky na okruh

Naposledy editováno 02.04.2012 22:47:15

Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:56 | Nahoru | #8
Teoerie je dobra věc,ale ve škole.Na oruhu jse musíš vyjezdit,ale je dobrý když ti někdo dá pár dobrých rad a potom jezdit,jezdit a jezdit

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 22:59 | Nahoru | #9
Taky bych rada na okruh

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:10 | Nahoru | #10
Me neprijde ze postupny sklapeni do zatacky a pritom uvolnovani brzdy zpusobuje nejaky cuknuti pri pridani plynu.... Aspon jsem s tim teda nikdy problem nemel.
E: k tomu videu... me neprijde zeby tam mezi tema dvouma jezdcema byl nejak nazorne ukazanej rozdil techniky jako spis ze ten vnejsi jel stopu jak pica.

Naposledy editováno 02.04.2012 23:13:22

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:13 | Nahoru | #11
Styl jízdy , Jak správně na motorce sedět? Kam koukat?

Nejdříve bych tedy začal pohledem. Kam koukáš tam jedeš. takže neni dobré koukat kousek před přední kolo ale snažit se co nejdále před motorku... takže když jedeš po rovině koukat do nájezdu zatáčky, v nájezdu koukat na apex zatáčky a v apexu na výjezd a začít dávat gas a už zase koukat co nejdál to jde..



Další dúležitá věc je najít si správné brzdné body, třeba podle cedulí co jsou u tratě, nebo boudy či takového nějakého bodu co si určíš.... a při prújezdu zatáčkou mít aspoň minimálně přidanej plyn aby se zabránilo pádu na přední kolo...

A teď to dúležité jak snížit těžiště motorky a rozložit váhu mezi obě kola...

Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...

V zatáčce jde horní polovina těla též dolu, a to tak aby jsi vnější rameno měl cca v ose víčka nádrže a hlavu nacpanou co nejvíce u vnitřního řídítka.

tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...

Plinulost jízdy je dost dúležitá k rychlejm časum...

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:14 | Nahoru | #12
FiZzeR> Njn, plynulost to bych potreboval. To je fakt.

pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:15 | Nahoru | #13
SVSkritek> hele vsechno mi bezi..todle jediny nefrcelo. Je to nake take cele čudné...

edit: a jaky to je? ma cenu se za tim hledat nekde jinde na netu?

Naposledy editováno 02.04.2012 23:17:48

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:20 | Nahoru | #14
Bych to viděl tak, že volíš "kompromis" mezi rychlostí a co nejkratší možnou drahou. Prostě jezdit od pangejtu k pangejtu je požná pro pocit fajn, ale s možným dosaženým časem to nemá nic společnýho.

Kdyby to bylo blbě, tak se vám předem omlouvám

Aha, řeč je jinde, jsem mírně pod vlivem, ach

Naposledy editováno 02.04.2012 23:30:01

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:23 | Nahoru | #15

poli46 píše:
Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...


Vidis to on tam radi aby jsi sedel oproti nadzi. Ze mas lepsi oporu pri brzdeni, vysedavani. A ze lip zabranis wheeliii.

poli46 píše:
tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...


Tam radi. Ze sedat zpet mas v podstate jen na delsi rovnice. Az kdyz uz to mas skoro narovnany. Ale pokud bude dalsi zatacka stejna. A rovinka neni hodne rychla tak nesedat zpet. Pripadne presednou rovnou na druhou stranu.

Ale jinak super, diky

Naposledy editováno 02.04.2012 23:24:19

3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:23 | Nahoru | #16
SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:25 | Nahoru | #17

SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, plynulost to bych potreboval. To je fakt.

pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.

No hele abych ti pravdu rekl, tak me vzdycky prislo ze pokud jsem nebyl lajdak tak prechod z brzd na plyn byl krasne hladkej. A myslim ze musis vyzkouset jak ti to funguje. Brzdit az do apexu mi prijde tak akorat recept na rozbitou hubu. Nakonec do ty zatacky stejne vlitnes a nepremejslis co mas kdy delat. Ono to vsechno jde tak nejak samo a automaticky.

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:25 | Nahoru | #18

dejf. píše: SVSkritek> hele vsechno mi bezi..todle jediny nefrcelo. Je to nake take cele čudné...

edit: a jaky to je? ma cenu se za tim hledat nekde jinde na netu?


Jidne to tezko najdes. Jestli uz to neams tak PM. No v BsPlayer + ffdshow. Nebo jiny balik to musi jit.
Nic tak prevratneho oproti ToW tam neni. Jen tam neco par veci ToW zkousi vyvracet.

Naposledy editováno 02.04.2012 23:26:28

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:28 | Nahoru | #19

poli46 píše: SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/


To nebude problem. Ja jsem se mylne domnival, ze mi pri prezovani ty gumy nafoukali. A par dni jsem jezdil pri 15 stupnich zatacky s 2.0/2.0 {studene)

Naposledy editováno 02.04.2012 23:32:59

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:28 | Nahoru | #20
SVSkritek: jj taky když následujou vzápětí 2 stejné zatáčky nak zústanu vysedlej... hodně se tady tohle téma řešilo min rok... a dělilo se na newschool a oldschool ..

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:35 | Nahoru | #21
SVSkritek: do provozu tlaky dávám jiné... za studena 2,1 předek a 2,0 zadek ... to se mi osvetšilo asi nej , a kontroluju to před každou jízdou...
jinak taky kolikrát brzdím až na apex a je to ok... když se mrkneš na onboard kamery z motoGP tak oni taky jedou pod brzdama kolikrát až na apex a hned pak dávaj plyn...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:37 | Nahoru | #22

poli46 píše: SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/



Super konečně rady které jse hodí.
Tady jedno video jak jse ma jezdit za provozu

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:44 | Nahoru | #23
vena307> To vypada hodne inteligentne

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:46 | Nahoru | #24
No ty kraso.... nemuzou si na trenovani jizdy po zadnim vybrat lepsi misto nez krizovatku. Takovyho odbornika jsme taky kousek od nas meli.... uz nemame.

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:48 | Nahoru | #25
To jezdil sám mistr v oboru

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:49 | Nahoru | #26
vena307: já čekal na to kdy se to tu ukáže .. no byla to ale prdel ... odté doby sem zase něco potrénoval...

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:54 | Nahoru | #27

poli46 píše: vena307: já čekal na to kdy se to tu ukáže .. no byla to ale prdel ... odté doby sem zase něco potrénoval...



To jo bylo to krásný na zavěr sezony rád jse na to podívam když jse pokouším zvednout to na zadní a nejde mi to.

Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:54 | Nahoru | #28
ale učili sme se to na uzavřenejch místech bez provozu, letiště či příjezdové cesty

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

3.4.2012 v 00:01 | Nahoru | #29
vena307: tak Fazer má stejnej motor jak R1 tak by měl jít krásně na záda... jezdil jsem po zadnim i s SV650 a to je docela zdechlí oproti Fazeru...

Styl na okruhu

3.4.2012 v 01:19 | Nahoru | #30
Borci, sakra Vám to ale jede... se asi podívám co to je ten wokruh zač?
Nejsou to ty kruháče co se dávají kolínkem? a hlavně na motorkách co Kg to HP?
Asi tam zkusím dát druhý převod.stupeň, to těď čtu tady v uživatelském manuálu
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist