Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
dejf. píše: motovudu sem stahnul, nicmene mi sel jenom zvuk (byla to ta verze z ulozto.cz)
Tak to ti nespis chybi kodek.
Naposledy editováno 02.04.2012 22:39:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
sherm14 píše: jen abys to nepřekombinoval
Spis mne jde o to abych se tam moc nepletl ostatnim( rychlejsim). I kdyz pojedu pomalou skupinu.
Naposledy editováno 02.04.2012 22:41:19
SVSkritek píše: Spis mne jde o to abych se tam moc nepletl ostatnim( rychlejsim). I kdyz pojedu pomalou skupinu.
neboj, co vím tak pomalící v pomalý skupině třeba u Race Tracku kroužej most za nějakých dva a půl 2:00 je takovej normální čas (sám mám 2:05 na Ducně a 2:14 na Guzzi ale to jsem v převodovce neměl 4tej kvalt )
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
A jinak pískuju, letos chci taky na okruh
Naposledy editováno 02.04.2012 22:47:15
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
E: k tomu videu... me neprijde zeby tam mezi tema dvouma jezdcema byl nejak nazorne ukazanej rozdil techniky jako spis ze ten vnejsi jel stopu jak pica.
Naposledy editováno 02.04.2012 23:13:22
2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Nejdříve bych tedy začal pohledem. Kam koukáš tam jedeš. takže neni dobré koukat kousek před přední kolo ale snažit se co nejdále před motorku... takže když jedeš po rovině koukat do nájezdu zatáčky, v nájezdu koukat na apex zatáčky a v apexu na výjezd a začít dávat gas a už zase koukat co nejdál to jde..
Další dúležitá věc je najít si správné brzdné body, třeba podle cedulí co jsou u tratě, nebo boudy či takového nějakého bodu co si určíš.... a při prújezdu zatáčkou mít aspoň minimálně přidanej plyn aby se zabránilo pádu na přední kolo...
A teď to dúležité jak snížit těžiště motorky a rozložit váhu mezi obě kola...
Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...
V zatáčce jde horní polovina těla též dolu, a to tak aby jsi vnější rameno měl cca v ose víčka nádrže a hlavu nacpanou co nejvíce u vnitřního řídítka.
tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...
Plinulost jízdy je dost dúležitá k rychlejm časum...
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
edit: a jaky to je? ma cenu se za tim hledat nekde jinde na netu?
Naposledy editováno 02.04.2012 23:17:48
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Kdyby to bylo blbě, tak se vám předem omlouvám
Aha, řeč je jinde, jsem mírně pod vlivem, ach
Naposledy editováno 02.04.2012 23:30:01
poli46 píše:
Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...
Vidis to on tam radi aby jsi sedel oproti nadzi. Ze mas lepsi oporu pri brzdeni, vysedavani. A ze lip zabranis wheeliii.
poli46 píše:
tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...
Tam radi. Ze sedat zpet mas v podstate jen na delsi rovnice. Az kdyz uz to mas skoro narovnany. Ale pokud bude dalsi zatacka stejna. A rovinka neni hodne rychla tak nesedat zpet. Pripadne presednou rovnou na druhou stranu.
Ale jinak super, diky
Naposledy editováno 02.04.2012 23:24:19
3 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, plynulost to bych potreboval. To je fakt.
pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.
dejf. píše: SVSkritek> hele vsechno mi bezi..todle jediny nefrcelo. Je to nake take cele čudné...
edit: a jaky to je? ma cenu se za tim hledat nekde jinde na netu?
Jidne to tezko najdes. Jestli uz to neams tak PM. No v BsPlayer + ffdshow. Nebo jiny balik to musi jit.
Nic tak prevratneho oproti ToW tam neni. Jen tam neco par veci ToW zkousi vyvracet.
Naposledy editováno 02.04.2012 23:26:28
poli46 píše: SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/
To nebude problem. Ja jsem se mylne domnival, ze mi pri prezovani ty gumy nafoukali. A par dni jsem jezdil pri 15 stupnich zatacky s 2.0/2.0 {studene)
Naposledy editováno 02.04.2012 23:32:59
jinak taky kolikrát brzdím až na apex a je to ok... když se mrkneš na onboard kamery z motoGP tak oni taky jedou pod brzdama kolikrát až na apex a hned pak dávaj plyn...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
poli46 píše: SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/
Super konečně rady které jse hodí.
Tady jedno video jak jse ma jezdit za provozu