Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.
SVSkritek píše: FiZzeR> Njn, plynulost to bych potreboval. To je fakt.
pylot> Tak cuknuti mozna jen kdyz to udelam necitlive. Ale nejakou nestabilitu pri prechodu brzda - plyn. To podle mne udela. A mne se hlavne libi co nejdriv uz trochu pridat. Zpomalovat k apexu ale uz s otevrenym plynem. A pak uz to muzes rvat driv a mas lepsi vyjezd. Nez kdybys brzdil treba az apexu. Jak radej ve Spor Riding techniques.