globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

2 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:13 | Nahoru | #1
Styl jízdy , Jak správně na motorce sedět? Kam koukat?

Nejdříve bych tedy začal pohledem. Kam koukáš tam jedeš. takže neni dobré koukat kousek před přední kolo ale snažit se co nejdále před motorku... takže když jedeš po rovině koukat do nájezdu zatáčky, v nájezdu koukat na apex zatáčky a v apexu na výjezd a začít dávat gas a už zase koukat co nejdál to jde..



Další dúležitá věc je najít si správné brzdné body, třeba podle cedulí co jsou u tratě, nebo boudy či takového nějakého bodu co si určíš.... a při prújezdu zatáčkou mít aspoň minimálně přidanej plyn aby se zabránilo pádu na přední kolo...

A teď to dúležité jak snížit těžiště motorky a rozložit váhu mezi obě kola...

Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...

V zatáčce jde horní polovina těla též dolu, a to tak aby jsi vnější rameno měl cca v ose víčka nádrže a hlavu nacpanou co nejvíce u vnitřního řídítka.

tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...

Plinulost jízdy je dost dúležitá k rychlejm časum...

(reakce na) Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:23 | Nahoru | #2

poli46 píše:
Na stupačkách stát špičkama, sedět co nejvíce vzádu aby se rozdělila váha stejně na obě kola a aby se zbytečně nezatěžovalo přední kolo. Vysedávat si před zatáčkou ještě před bržděním tak aby jsi měl hranu sedla mezi púlkama...


Vidis to on tam radi aby jsi sedel oproti nadzi. Ze mas lepsi oporu pri brzdeni, vysedavani. A ze lip zabranis wheeliii.

poli46 píše:
tímto se dokáže snížit těžiště a motorku v dané rychlosti nemusíš mít v tak velkém náklonu... na výjezdu už dávat zadek zpátky na prostředek sedla a při stálém přikrčení dávat gas ...


Tam radi. Ze sedat zpet mas v podstate jen na delsi rovnice. Az kdyz uz to mas skoro narovnany. Ale pokud bude dalsi zatacka stejna. A rovinka neni hodne rychla tak nesedat zpet. Pripadne presednou rovnou na druhou stranu.

Ale jinak super, diky

Naposledy editováno 02.04.2012 23:24:19

(reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 11:55 | Nahoru | #3

poli46 píše:



Prosímtě kde všude svoje fotky nenacpeš??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist