Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu
Kdyby to bylo blbě, tak se vám předem omlouvám
Aha, řeč je jinde, jsem mírně pod vlivem, ach
Naposledy editováno 02.04.2012 23:30:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
ojojo píše: ... Prostě jezdit od pangejtu k pangejtu je požná pro pocit fajn, ale s možným dosaženým časem to nemá nic společnýho.
Nemas pravdu. Vyuzivani drahy je klicove.