globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Styl na okruhu
 
2.4.2012 v 22:26
Ted je chladneji, tak zase studuju . Koukal jsem na to MotoVudu . Co se tu objevilo, nez to smazli. A radi tam vlastne co nejvice prodluzovat rovinky. Jede takovou stopu aby dal co nejdriv na vyjezdu full gas. Pak celou rovinku jede pod plnym. A pred zatackou hnedka natvrdo na brzdy. Brzdi naplno, bez prodlevy, na vjezdu do zatacky se jeste nakloni dovnitr. Porad to drzi rovne a pak odbrzdi. Prudce to sklopi, krouhne s trochou plynu tak aby jel telem nad travou. A co nejdriv plnej.

Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.

Uff to je dlouhy



Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03

Blokovaní uživatelé: Scuber_MadJoe, ghostriderrrrrr

1 reakcí na tento příspěvek Styl na okruhu

2.4.2012 v 23:20 | Nahoru | #1
Bych to viděl tak, že volíš "kompromis" mezi rychlostí a co nejkratší možnou drahou. Prostě jezdit od pangejtu k pangejtu je požná pro pocit fajn, ale s možným dosaženým časem to nemá nic společnýho.

Kdyby to bylo blbě, tak se vám předem omlouvám

Aha, řeč je jinde, jsem mírně pod vlivem, ach

Naposledy editováno 02.04.2012 23:30:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu

3.4.2012 v 08:52 | Nahoru | #2

ojojo píše: ... Prostě jezdit od pangejtu k pangejtu je požná pro pocit fajn, ale s možným dosaženým časem to nemá nic společnýho.



Nemas pravdu. Vyuzivani drahy je klicove.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist