Mne se to takle libi, proste to odbrzdit a nez se zvedne vidlice tak to sklopit. A apex uz jet pod treba 7-10% plynu aby to jelo volne. Clovek pak na vyjezdu muze topit bez cuknuti prechodu brzda-plyn. Oproti tomu kdyby do zatacky najizdel na brzdach a postupne ji poustel. A nehrozi mu tolik lowside. Ovsem tenhle styl neni moc plynuly a predvidatelny. A prijde mi to az nebezpecne pro ostatni jezdce? Samozrejme ze kdyz se zatacka zavira tak je asi lepsi tam jet pod brzdama. Nebo zatacka v provozu kam moc nevidim.
Uff to je dlouhy
Naposledy editováno 02.04.2012 22:33:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
poli46 píše: SVSkritek: a když pojedeš na okruh tak si taky uprav tlaky v gumách ... protože ohřáté pryže mají kolem 80ti stupňú... a tlak vnich nabyde o 4 desetiny... předek foukam 2,1 a zadek 1,9 za tepla u pirelli diablo superbike ale povětšinou takovéto tlaky jezdí všichni. to máš za studena 1,7 předek a 1,5 zadek ... víc nějakejch info najdeš na mejch stránkách http://www.poliracing.estranky.cz/
Super konečně rady které jse hodí.
Tady jedno video jak jse ma jezdit za provozu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Styl na okruhu
vena307 píše: Super konečně rady které jse hodí.
Tady jedno video jak jse ma jezdit za provozu
No, a podobnyho kripla jsem málem na tomtéž místě sejmul autem, když mu to whellie při přistání ujelo do protisměru...
...jen tak dál