globalmoto_kveten





Téma: Tak sem ji komplet utopil...
 
7.6.2007 v 22:13
No koukal jenom kousek blinkru, zaskocila me necekana tůňka. Kompletni koupel v řece... Po dvou hodinach premlouvání a čištění svíčky,airboxu, a buhvi čeho už netočila baterka, tak sme ji zahakli za auto a tak po peti blocich se zarazenou rychlosti čapla. Takže moto už jezdí, všechno se zdá ok, ale co vyčistit, co pořádně vysušit, promazat, atd.? :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

7.6.2007 v 23:00 | Nahoru | #1
Carlos_XT600>ja jsem taky jednou koupal DR rece... tekla pres nej trosku voda, ale hned jsem ji zvedal a dekoval jsem prozretelnosti, ze jsem mel vzduchac poradne napusteny olejem..., jnak jsem ji nakopl a jelo se dal :D jen mi natekla voda do svetla a praskla mi zarovka :lol:

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

7.6.2007 v 23:08 | Nahoru | #2
Carlos_XT600>jinak ja casto brodim jednu mensi reku, vody v prumeru asi po motor, ale, zalezi na pocasi :P jednou me to uz chtelo odnest :lol: nevim, co by se melo nejak extra vycistit, nebo tak neco, snad bys jen mohl zkontrolovat prepakovani centralu, ale to by melo byt ok(aspon DR to ma skvele utesnene)takze spis pro klid duse...a mas nejaky odtok z airboxu? Je pruchozi? Bylo by dobre, kdyby byl *yes* ale hlavne mi uz posli ten rozmer predni pneu ;)

Tak sem ji komplet utopil...

7.6.2007 v 23:12 | Nahoru | #3
Jeste bych se pro jistotu podival, jestli do motoru nenatekla voda - treba odfukem...

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 01:52 | Nahoru | #4
A vyměň komplet olej, já když utopil, tak mi to tam nateklo výfukem a v oleji se udělala taková bílá emulze. Voda mrška se dostane všude. Jinak myslím, že pokud se neohnula ojnice nebo podobná hrůza a motor jsi hned natočil, tak by neměl být problém a pro jistotu bych znovu napustil filtr a vyměnil svíci.

Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 08:12 | Nahoru | #5
RESPECT :D *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 09:11 | Nahoru | #6
Dneska ji hodim na slunce, a necham vyschnout, tak uvidime... Jinak XTcko ma obycejnej papirovej filtr, takze voda natekla krasne do celyho airboxu, odtok z neho je, ale je zaspuntovanej, takze kdyz sem ho na brehu otevrel, tak vytek dobrej litr vody :) Jinak voda byla 100pro az ve valci, sem vyndal svicku a byla od vody...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 11:38 | Nahoru | #7
Martin Holík> prez vyfuk ani sani by se ti voda do oleje dostat nemela, to by znamenalo ze mas celkem hodne vybehany motor. vedsinou to tam natece prez nejake odvzdusneni motoru ;) . ale je fakt ze to konciva v airboxu takze v podstate prez sani a olej je opravdu trebe alespon zkontrolovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 12:09 | Nahoru | #8
Carlos_XT600>>
Jak jsi poznal, že svíčka byla od vody? To sis líznul, nebo co? Co když byla mokrá od benzínu? :shy:

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 12:49 | Nahoru | #9
LiX> Aha, to je možný, ani jsem to moc neštudoval, kudy se to tam dostalo, ale když jsem viděl ten bílej hnus na povrchu oleje, tak se ve mě všechno sevřelo....tak jsem to vyměnil a starej oil jsem ještě použil na vyprání řetězu, takže jsem jako vydělal :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 14:50 | Nahoru | #10
OldDog> Staci si cuchnout-kdyby ta svicka byla plna benzinu, tak to myslim ucejtim... Jenze ono nebylo citit nic... A to sem z ni dostal tak 3 kapky ciry tekutiny... Takze olizovat ji ani nebylo potreba :)

Zatim se motka suší na sluníčku, ale furt nemůžu dostat vodu z předního světla... asi ho budu muset celý vymontovat a nechat poradne vyschnout - neodnese mi to parabola?
Jinak taky tacháč a otáčkoměr už sou pěkně zapařený...

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 15:50 | Nahoru | #11
Parabola by asi měla vydžet, ale žárovka možná vzala za svý, přece jenom je rozpálená a najednou koupel ve vodě. Jo a pak si vezmi injekci s jehlou, WDčko a všechny bowdeny promaž.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 19:36 | Nahoru | #12
Martin Holík> Tak žárovka je mrtvá, voleje mam najednou 6cm nad rysku a uz neni cernej ale citelně našedlej? Asi je to komplet na výměnu co? :rolleyes:

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 20:25 | Nahoru | #13
Carlos_XT600>tak ten olej to ma uz za sebou...tys ji teda ale pekne vymachal, co nejdriv ten oil vymen a nech to poradne vykapat :/

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 22:45 | Nahoru | #14
Carlos_XT600> :thmubup: :thmubup: :thmubup: :thmubup: :lol: Ještě bych ten motor prohnal proplachovým olejem ! A pak teprve new oil .

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

8.6.2007 v 23:42 | Nahoru | #15
Proplachovaci olej uz se snad ani nedela a i kdyby tak bych tam nic takoveho rozhodne nelil. Proplachnuti by bylo idealni ale kdyztak nejakym obycejnym olejem urcenym do motorky. Nemusel by byt ani novy ale treba s nejake motorky co najela mezi vymenama par tisi km a je celkem nova takze z ni tece relativne cista tekutina... proste ne nejaky echt sajrajt abys vyhnal tu emulzi i z hlavy. na druhou sranu pokud to nechas poradne vykapata tak by to melo stacit, XT vydrzi fakt hodne jen je treba hlidat jestli v tom oleji zase nebude nejake mlecne svinstvo (=voda).
Jo a to ze mas vodu ve valci poznas celkem spolehlive tak ze hned po utopeni vysroubujes svicku a protocis strarterem.... to co strika ven dirou po svicce je voda :lol:

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

9.6.2007 v 03:29 | Nahoru | #16
Carlos_XT600> Jo, olej dej určitě ven, s tím proplachováním by to bylo ideální, ale mně stačilo vylejt starej, prošlapat párkrát páku a nalít novej. Pak párkrát zkontroluj, jestli se ti v tom novým nědělá bílá (šedá) emulze - často se zachytává na měrce oleje a buď v klidu, tyhle starý endura vydržej jako tank, proto jsem takový taky chtěl ;).

Edit.: Pro případy utopení vozím ve vercajku injekci s dlouhou kanylou, tu jsem vrazil do válce a všechnu vodu pěkně vyluxoval

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

9.6.2007 v 22:30 | Nahoru | #17
Carlos_XT600> Porad se nam u felicie zaparovalo zadni svetlo. Vyvrtali sme do nej malou diru a od te doby pohoda :thmubup: :)

Tak sem ji komplet utopil...

9.6.2007 v 23:38 | Nahoru | #18
s trochou emulze bych si nedělal starosti ;) stačí delší ježdění a emulze zmizí bo voda uteče....tohle se běžně děje u aut v zimě, že se v motoru utváří emulze vlivem kondenzace vody, zvláště když se jezdí jen kousíčky, ale stačí delší jízda a emulze zmizí.

Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 01:03 | Nahoru | #19
no, já skočil do Labe jedna báseň. Nic horšího v představě se už nenašlo.. ale tak co, at to maka na 100PRO!!!

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 13:23 | Nahoru | #20
LiX> To by mě zajímalo z jakého důvodu by se ten motor nemohl propláchnout . ( ten proplach. oil se fakt asi už nedělá) . No ale to nemění nic na tom , že voda v motoru je pěkmý svinstvo a že nějaký "Franto nech to vykapat" není zrovna ono. Takže podle mě ja rozhodně lepší ten motor pořadně propláchnout, než to nechat vykapat a tvrdit, že XTčko vydrží opravdu hodně.

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 13:35 | Nahoru | #21
Myslite ze radsi proplachnout? A cim,kdyz se uz normalni proplachovaci nedela? Jako vyhodit do kose petikilo jenom za olej kterym to proplachnu fakt nechci. Napadlo me akorat tam nalejt nejakej shitak, klidne M5AD nebo tak podobne(mozna klidne i nejakej obyc stolni) a dycky trosku na sucho protocit starterem a vypustit, to udelat parkrat po sobe a mohlo by to stacit,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 13:55 | Nahoru | #22
Carlos_XT600> Neblázni člověče. Tak můžeš koupit třeba M7 ads trojku. Postačí k tomuto účelu bohatě. Cena za 1 L je cca 57.- Kč. Naleješ malounko zahřeješ a vyleješ. No a pak stím můžeš natřít třeba ještě plot :D .

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 18:05 | Nahoru | #23
Pit 74>ja jsem nikde nepsal ze je neco spatneho na tom ten motor proplachnout. ja jsem psal ze je neco spatneho pouzit k tomu proplachovaci olej.... pred 40 lety to mozna bylo u aut in ale dneska bych to radsi nezkousel a v motorce uz vubec ;) Navic je otazkou jestli je to opravdu nutne proplachovat, pokud se nebude tvorit emulze tak staci pro jistotu treba o neco zkratit interval na dalsi vymenu... on ten motor neni vodotesny a vzusna vlkkost se tam dostava i normalne za provozu a odparuje se pro zahrati oleje jen tam proste nesmi te vyody byt moc ;)

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 21:13 | Nahoru | #24
S tím olejem bych byl opatrný, podle mě by do toho měl člověk lít stále stejnej olej. Mám dojem, že jsem někde četl, že oleje na různé bázi (nejsem chemik) se docela perou....takže asi alespoň stejnou specifikaci. Podle mě je lepší, nalejt normální oil a pak ho vyměnit třeba po 1000 km, než laborovat, co tam dát a pak zjistíš, že ta směs olejů pění atd.

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 21:17 | Nahoru | #25
Martin Holík> Pokud to bude olej urceny do motorky tak v tom neni problem, dneska uz jsou oleje misitelne. Ale je pravda ze to moc neprospiva vlastnostem kdyz se micha olej s jinym ale ze by to u bezne pouzivane motorky nejak ublizilo to ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 21:21 | Nahoru | #26
black-jack> Takže už sem ti konečně změřil tu přední Army Special-má na šířku 9,5cm...

Jinak olej už je vypuštěnej, komplet celej šedivej, v sítku nebyl bordel skoro žádnej, to samý ve filtru, jinak voda se mi tam podle mě dostala odvzdušněnim převodovky nebo klikovky od airboxu.Vede tam taková krásně tlustá hadice.
Tak teď se pls nějak domluvte co s tim mam provézt? Motka je z půlky rozebraná a vykapává v garáži...

Edit: Btw: Tak sem čekal, že poradí zkušený enduráci jako Autor, RadiXS, Joraell-TE nebo třeba Sqwer, ale vono kulový. To ste to nikdy neutopili?

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 21:44 | Nahoru | #27
Carlos_XT600> Treba maji motorky s lip udelanym vyrovnanim tlaku takze jen vysmrkaji vodu z motoru a jedou dal.... to vis, vsichni nejezdi na XT :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

10.6.2007 v 22:35 | Nahoru | #28
Carlos_XT600>dik za info o te pneu *yes*
ja bych to nechal co nejdele vykapat(myslim tim treba do pristiho vikendu, nez se pujdes zase projet :D )a pak bych tam normalne nalil olej, zahral zkontroloval, jestli ho tam je dost a jezdil...pak bych se kouknul, jestli je tam jeste voda a kdyby naaahodou jo, tak zas vymenil, potom uz snad neni mozne aby tam nejake H2O bylo!!! Ja si ale stejne myslim, ze ted, jak jsi ten olej "kontaminovany" vodou vylil, tak uz tam voda nebude-sam jsi psal, ze byl ojel sedy to znamena, ze to byla emulze vody a oleje, kterou jsi uz VYLIL a zbytky ted vykapavaji...proste tam uz nic nebude *yes*
v patek na nalij novy olej a jdi jezdit *yes*

jo a jestli ma XT nejaky papirovy filtr, nebo co jsi psal, tak bych zacal rychle premyslet, jestli se tam da nacpat najaky molitanovy, napustis to filtrovym oilem a pak se pres to voda nedostane-doufam, ze mas ty odvzdusnovaci hadice vyvedene az za fitrem... :puke:

(reakce na) Tak sem ji komplet utopil...

11.6.2007 v 08:48 | Nahoru | #29
black-jack> Nemáš zač, akorát mi to měření holt chvíli trvalo ;)

Jinak molitaňák se dělá-dělá to Denicol a stojí tři kila... otázkou je, jak by se na to tvářil motor...

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem ji komplet utopil...

11.6.2007 v 08:51 | Nahoru | #30
vylovení-odbahnění-vysušení- :lol:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist