Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No koukal jenom kousek blinkru, zaskocila me necekana tůňka. Kompletni koupel v řece... Po dvou hodinach premlouvání a čištění svíčky,airboxu, a buhvi čeho už netočila baterka, tak sme ji zahakli za auto a tak po peti blocich se zarazenou rychlosti čapla. Takže moto už jezdí, všechno se zdá ok, ale co vyčistit, co pořádně vysušit, promazat, atd.? :)
Proplachovaci olej uz se snad ani nedela a i kdyby tak bych tam nic takoveho rozhodne nelil. Proplachnuti by bylo idealni ale kdyztak nejakym obycejnym olejem urcenym do motorky. Nemusel by byt ani novy ale treba s nejake motorky co najela mezi vymenama par tisi km a je celkem nova takze z ni tece relativne cista tekutina... proste ne nejaky echt sajrajt abys vyhnal tu emulzi i z hlavy. na druhou sranu pokud to nechas poradne vykapata tak by to melo stacit, XT vydrzi fakt hodne jen je treba hlidat jestli v tom oleji zase nebude nejake mlecne svinstvo (=voda).
Jo a to ze mas vodu ve valci poznas celkem spolehlive tak ze hned po utopeni vysroubujes svicku a protocis strarterem.... to co strika ven dirou po svicce je voda :lol:
LiX> To by mě zajímalo z jakého důvodu by se ten motor nemohl propláchnout . ( ten proplach. oil se fakt asi už nedělá) . No ale to nemění nic na tom , že voda v motoru je pěkmý svinstvo a že nějaký "Franto nech to vykapat" není zrovna ono. Takže podle mě ja rozhodně lepší ten motor pořadně propláchnout, než to nechat vykapat a tvrdit, že XTčko vydrží opravdu hodně.