The JAWA 660 Sportard has been picked as one of the top 5 bikes of 2011 by the Bike Buyers Guide. It shares the podium with, BMW K1600 GT, Harley Davidson CVO convertible, HONDA Crossrunner, Triump Tiger 800. What an achievement for JAWA Ireland and the JAWA Factory. Well done boys.
JAWA 660 Sportard byl vybrán jako jeden z top 5 motocyklů roku 2011 podle průvodce BIKE BUYERS GUIDE. Sdílí s pódium s BMW K1600 GT, Harley-Davidson CVO Convertible, Honda Crossrunner a Triump Tiger 800. Je to velkým úspěchem JAWA Irsko a továrny JAWA. Dobrá práce kluci.
Co na to říkáte?
Naposledy editováno 10.02.2012 10:13:45
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
já myslim že mašina je trochu víc a tohle neni kritérium ale limitující faktor.
a pokud to pro někoho stěžejní kritérium je tak by se na to měl nejradši vysrat a motorku prodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
memphis.unv píše: Jindra650> a proč si lidi kupují třeba ducny když jsou dražší a údajně míň spolehlivý než hujdy?
to tady máme tolik magorů?
to je prece jednoduchy....ty ducny tem majitelum nabizej neco navic.....co japonec nema....a ted otazka za milion....co navic nabizi jawa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
nejtek píše: fatman> ano, socka je za 164 a na to bych se stydel sednout ....to co je na obrazku je znacny rozdil v penezich..lehce pres 200 ...to preci neni problem si zjistit..takze keci,keci,keci
ano jsou to neustale keci, keci, keci.....ale od tebe.....v zakladu je tam cena pod 150 pokud se nepletu...
a znovu konkretni otazka, proc by ses na to stydel sednout v zakladnim provedeni?? ty na motce nejezdis bez kufru?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
ať je jawa jakákoliv, vidíš kolik vyvolává emocí aji u lidí kteří ju nikdy neviděli blíž než na deseticentimetrovým obrázku
co to může byt dál, jedinečnost? nezaměnitelnost? láska k té týnecké jawě?
vzpomínám si když na té 660 jel jaký jsem měl dojmy z motoru. při prvním rozjezdu si říkám že od toho motoru bych teda čekal víc, že to přece nemůžou myslet vážně, že tohle nemůže dospělýho člověka bavit.... furt tupý nic jenomže když jsem překročil 4,5 tisíca tak by to bylo jak kdyby se jí utrhl řetěz na náhubku
jo, pak jsem četl že pré jí ladili výkon do vyšších otáček než u xt
nevim jaké pocit bude člověk mít na té hujdě, na jawě to byl pocit velké hromady dobře poskládanýho železa pod tebou, prostě ne drobeček, na druhou stranu se výborně ovládala a byla neskutečně pohodlná. bojím se že u té hujdy to bude plastové pocit hračky pro chudý idioty.
je mně jedno jestli bude jawa chtět šroubky přilepit, ale v hlavním čase kdy budu jezdit chcu aby mně přinášela pocity. na co mně je vědomí že na mašinu nemusím příštích pět let šáhnout když je to otrava?
memphis.unv píše: Londoner> to charisma určitě. víme jaký unylý nudný šedý myši hujdy jsou aji normálně, natož jejich rozpočtovky?
ať je jawa jakákoliv, vidíš kolik vyvolává emocí aji u lidí kteří ju nikdy neviděli blíž než na deseticentimetrovým obrázku
co to může byt dál, jedinečnost? nezaměnitelnost? láska k té týnecké jawě?
vzpomínám si když na té 660 jel jaký jsem měl dojmy z motoru. při prvním rozjezdu si říkám že od toho motoru bych teda čekal víc, že to přece nemůžou myslet vážně, že tohle nemůže dospělýho člověka bavit.... furt tupý nic jenomže když jsem překročil 4,5 tisíca tak by to bylo jak kdyby se jí utrhl řetěz na náhubku
jo, pak jsem četl že pré jí ladili výkon do vyšších otáček než u xt
nevim jaké pocit bude člověk mít na té hujdě, na jawě to byl pocit velké hromady dobře poskládanýho železa pod tebou, prostě ne drobeček, na druhou stranu se výborně ovládala a byla neskutečně pohodlná. bojím se že u té hujdy to bude plastové pocit hračky pro chudý idioty.
je mně jedno jestli bude jawa chtět šroubky přilepit, ale v hlavním čase kdy budu jezdit chcu aby mně přinášela pocity. na co mně je vědomí že na mašinu nemusím příštích pět let šáhnout když je to otrava?
Pod tu poslední větu zvlášt' se podepíšu i já.
Jindra650 píše: Kdyby mely byt tohle duvody pro to si koupit jawu, tak dekuji - nechci....jestli tohle myslis vazne, tak nejsi normalni.
Samozřejmě, měla to být sranda, odlehčení tématu,no vidím, že to není na první pohled vidět...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
Nevím, na kolika jiných motorkách jsi jel, že máš takto jednoznačné závěry srovnání Jawy 660 a japonských motocyklů.
Uvědomuješ si, že tu vlastně urážíš lidi, o kterých vůbec nic nevíš?
to je na diskusi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
a nedostaneš větší porci za míň peněz když si místo té schwarzwaldské šunky koupíš salám junior? nebudeš mít větší užitek za míň peněz když si místo motorky pořídíš fóbii 1,2 hovno -to-pojede?
povinný ručení poloviční, gumy za poloviční cenu vydrží 3-4x tolik, spotřeba pří jízdě kadla-kadla ta samá.... a ještě to budeš mít pohodlnější!
a když budeš chtět, tu helmu si v jí klidně nasadit můžeš pokud seš trpaslík
vidíš, vyšlo by tě to na daleko míň peněz při daleko větší užitné hodnotě!
anebo pokud chceš, můžeš s motorkářama jezdit na vyjižďku autobusem, to bude cena poměr/užitek ještě lepší
ježdění na motorce která je nudná a nebaví je ztráta času a zbytečný promrdávání peněz.
je možný že někomu koho sténě nebaví motorka jako taková to bude jedno protože rozdíl sténě nepozná a možná bude naopak rád že mu některý věci jako krásné zvuk "nezavazí", ale doufám že takovéchhle lidí moc neni.
vzpomínám si na jednoho svýho příbuznýho s hujdou se kterým když jsme se bavili proč má zrovna hujdu tak říkal že je to přece nejlepší motorka, proč že by se měl s motorkou prat (což po něm nikdo nechce), že si přece koupí takovou která zatočí sama aniž by o tom věděl.
ale tak pokud nepoznám že zatáčím, neucítím vibrace a projev motoru, nezaznamenám zvuk tak si můžu sednout do pohodlnýho křesla před televizu, vypnout zvuk a čumět na video ubíhající silnice. fakt zábava....
nechceš třeba místo závodů si sednout na chodník před barák?
cena nižší u normálních aut než u závodních a užitek jejich provozu vyšší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
a navíc ti asi těžko budu porovnávat dvě motorky když na jedné z nich jsem nejel, nejsu magor, nedokážu jako vy zhodnotit všechny aspekty motorky z deseticentimetrovýho obrázku ještě z blbýho úhlu
o té hujdě můžu říct jenom to že "design" (nebo spiš ten pokus o něho) je na vyblití, vypadá to jak degenerovaná šprcka s pokřivenou snahou o.... eleganci? netuším.
a můj předpoklad je ten že charisma bude taky nulový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
memphis.unv píše: Londoner> to charisma určitě. víme jaký unylý nudný šedý myši hujdy jsou aji normálně, natož jejich rozpočtovky?
ať je jawa jakákoliv, vidíš kolik vyvolává emocí aji u lidí kteří ju nikdy neviděli blíž než na deseticentimetrovým obrázku
co to může byt dál, jedinečnost? nezaměnitelnost? láska k té týnecké jawě?
vzpomínám si když na té 660 jel jaký jsem měl dojmy z motoru. při prvním rozjezdu si říkám že od toho motoru bych teda čekal víc, že to přece nemůžou myslet vážně, že tohle nemůže dospělýho člověka bavit.... furt tupý nic jenomže když jsem překročil 4,5 tisíca tak by to bylo jak kdyby se jí utrhl řetěz na náhubku
jo, pak jsem četl že pré jí ladili výkon do vyšších otáček než u xt
nevim jaké pocit bude člověk mít na té hujdě, na jawě to byl pocit velké hromady dobře poskládanýho železa pod tebou, prostě ne drobeček, na druhou stranu se výborně ovládala a byla neskutečně pohodlná. bojím se že u té hujdy to bude plastové pocit hračky pro chudý idioty.
je mně jedno jestli bude jawa chtět šroubky přilepit, ale v hlavním čase kdy budu jezdit chcu aby mně přinášela pocity. na co mně je vědomí že na mašinu nemusím příštích pět let šáhnout když je to otrava?
no jo ty pises o pocitech....podle prodeju to citi stejne hodne malo lidi....
a u ducati to zdaleka neni jen to charisma a znacka.....vaha, odpruzeni, brzdy, zvuk, vzhled - to vse nabizi lepsi oproti konkurenci (ne vse ve vsech pripadech)...nic z toho ta 660tka nenabizi
ale pokud se někdo na poměr cena/užitek odvolává u něčeho jako motorky, tak je to magor.
doufám že u tohohle příkladu to už pochopíš aji ty, tohle už je vyhnaný ad absurdum:
slečna potřebuje uspokojení takže si koupí vibrátor. on sice bude k ničemu, bude malé, slabé a já nevim co všechno, takže ju vůbec neudělá ale hlavně že nebude vůbec žrat baterky a nebude potřeba se o něho vůbec nijak starat.
tak na co je do prdele věc kterou si člověk pořídí kvůli pocitům, když pocity nepřináší, hlavně že je to ale efektivní? ne efektní, efektivní! tzn naprosto irelevantní vlastnost!
to je jak opačné příklad, pořídit si věc vytvářející požitek na místo kde potřebuješ pouze účelnost- jako třeba pořídit si želvovinové vypinač na světlo v dilně nad ponkem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
a jak jsem říkal, kompletní recenze na úrovni dlouhodobýho testu na 50 tisíc kilometrů z jedné deseticentimetrové fotky z blbýho úhlu. takovíhle odborníci nejsou nikde ve světě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
Ať se Ti daří.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
a mohlo to bejt alespoň v základu český
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
memphis.unv píše: Londoner> zaprve neříkám že je jawa lepší nebo dražší než ducati, zadruhý bohužel je kůl zvracet na jawu a tak si timhle velký množství lidí zvyšuje sebevědomí.
a jak jsem říkal, kompletní recenze na úrovni dlouhodobýho testu na 50 tisíc kilometrů z jedné deseticentimetrové fotky z blbýho úhlu. takovíhle odborníci nejsou nikde ve světě
no ja nemluvil o srovnavani ducati a jawy - to je trosku usmevne....
ja mluvil o tom co ma ducati "navic" oproti levnejsim japoncum....
jawa nema "navic" nic....proto se neprodava.....
a pokud vím tak ses téhle debaty chytl aji ty, ne?
absence přípravy na starter v karteru emise řeší vstřikování který koupíš v sadě dělaj to dneska i na 2takty další problém by byl že ten agregát by byl 2X dražší než současná yamaha660 proto je škoda že jawa nezůstala vcelku jako podnik zastřešující výrobu jak v týnci tak divišově
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
Opravdu tato debata nemá význam!
Bohužel většina lidí,se kterými jsem dnes přišel do styku(i nemotorkáři)si myslí,že design Jawy je "nějaký slátaný a moc hranatý na dnešní dobu".Při dotazu na design Hondy NC 700X odpovídají většinou(ne všichni):"To je úplně něco jinýho!Krásně celistvý a moderní!"
Říkám bohužel...Mě se Sportard líbí,ale je tam vidět ta designová křeč.Pravdou ovšem je,že je nezaměnitelný a originální...Komponenty jsou asi taky lepší,ale design,cena a renomé výrobce.To prodává!!!A budu se opět a stále opakovat:Jawa potřebuje-životně potřebuje-masově prodávat!!!
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |