globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: časté startování motoru
25.1.2012 v 16:11
Ahoj, chci se zeptat má vliv na životnost motoru časté popojíždění a startování s tím že se třeba několikrát ten motor vůbec nezahřeje? Zajímá mě to u benzínového a i naftového motoru, protože pokaždé když jdu pro něco do garáže tak musím vyjet s autem/motorku a pořád něco startuji. Nafťáky prý jsou na to horší, ale nevím co je na tom pravdy......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru

25.1.2012 v 20:40 | Nahoru | #1

SperkysSV píše: No mě se totiž strašně líbí ten zátah toho motoru v nízkých otáčkách, zatim jsem neobjevil motor v benzínu, kterej by měl spotřebu 6l a jel slušně, mám Hondu Civic 1.4 66Kw a je to totálně mrtvý auto....



Ty nafty táhnou více jen pocitově, že by to při stejné akceleraci mělo menší spotřebu je blábol. Ale u benzínu si to auto ještě můžeš pěkně vytočit, pohrát si s tím. Nafta je ideální pro lidi, kteří neumí dávkovat plyn, mají problém s rozjezdy, se spojkou, prostě polena. Pokud ti benzín chcípá, cuká, podtáčí se (ano, to všechno ti silně zvedne i spotřebu), ber nafru, pokud ne, prosím, neblázni a vem klasické benzínové auto. Ono i ten zátah a zvuk traktoru tě možná zaujme prvních pár jízd, ale pak ti zase začne řvoucí vytočený motor moc moc chybět .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) časté startování motoru

25.1.2012 v 20:47 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> pocitove to tak uplne neni, kdyz ten diesel ma trikrat tolik momentu a prevod trikrat delsi neni. Spotreba pri stejne akceleraci bude taky nizsi kvuli ucinnosti pracovniho cyklu ze ano. Kdyz vse okolo bude stejne a hmotnost navic v ramci zjednoduseni zanedbame....ona se stejne pozere s vetsim vyslednym viskoznim trenim benzinoveho agregatu....takze zadna velka chyba rict ze diesel je uspornejsi co do spotreby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist