globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: časté startování motoru
25.1.2012 v 16:11
Ahoj, chci se zeptat má vliv na životnost motoru časté popojíždění a startování s tím že se třeba několikrát ten motor vůbec nezahřeje? Zajímá mě to u benzínového a i naftového motoru, protože pokaždé když jdu pro něco do garáže tak musím vyjet s autem/motorku a pořád něco startuji. Nafťáky prý jsou na to horší, ale nevím co je na tom pravdy......

2 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 16:24 | Nahoru | #1
Hele a proc startujes motorku kdyz to jde z garaze vytlacit ?
U malyho benzinaku typu motorka nevim, asi to uplne optimalni nebude, kazdopadne baterku muzes stimhle zpousobem po roce odepsat.
Jestli mas TDIcko s comorailem, tak tomu to rozhodne dobre nedela, protoze nez se ti to vohreje, tak ceska kvalitni nafta ty vstriky zapatla jak med.
No a jestli mas nejakyho super novyho diesela s filtrem pevnych castic (hovada ekologicky) tak si rovnou jeho zivotnost sniz minimalne o 1/3. To az pak budes menit misto ve 160 tis ve 110 a vyplaznes 100 litru, tak si na vyjizdeni z garaze vzpomenes :)

2 reakcí na tento příspěvek časté startování motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 18:00 | Nahoru | #2
Kdyz pojedes stou V6 jak clovek tak se do 10L plynu vejdes a pri cene 14 Kč to vychazi lepe jak diesel . a kdyz mas strach z V6 tak si zkus nakou 1.8 nebo 2.0 oproti te 1.4 v civicu to pojede vyrazne lepe my mame doma focusa 1.8 zetec a od spoda to jede jak blazen a kdyz se prehoupnes nad 3500ot tak to jede este lepe a to vsechno pri 305tkm a spotrebe 7,5l na 100km

(reakce na) časté startování motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 18:02 | Nahoru | #3
SperkysSV> neřeš jen spořebu, ale počítej celkové náklady na provoz. A na dojíždění takové dálky (jezdil jsem několik let přes 200km/den) bych uvažoval o plynu - pokud teda netankuješ v podzemní garáži
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist