bmw_r1300gs_cartec





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

24.4.2012 v 17:31 | Nahoru | #1

z-x-r píše: WhiteS - Sezen si casak specila DIESEL-Sveta motoru.
Mas tam primo presne rozepsane ten propadak 2.0TDI



Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 14:51 | Nahoru | #2

WhiteS píše: Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.



No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom

s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku

Naposledy editováno 25.04.2012 14:52:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist