naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
Dominik-Duka píše: jj, takže si nakonec budeme kupovat volítaný mrdky
nedávno sem zahlídl inzerát 3roky starý 350000km
...přesně..mám dost známých co mají dobrá auta...a díky jejich aktivitám to má skutečně 200.t a i více za tři roky...a to auto je jak nové,když se vypucuje..před pár lety,by při prodeji,přes bazar, tam bylo cca 90.t!! ..dnes to většinou bere "prodejce" jako protiúčet a následně nabízí dál!...tak tam ty km potom jsou reálné!
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Proc mas u avataru napsano obchodnik?
Proc mas stale aktivni motorku kterou jsi prodal?
Proc mas napsanou v profilu tu hloupost ohledne Aprilie?
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Mas tam primo presne rozepsane ten propadak 2.0TDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
z-x-r píše: WhiteS - Sezen si casak specila DIESEL-Sveta motoru.
Mas tam primo presne rozepsane ten propadak 2.0TDI
Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Negativ píše: Proc si kupujes takove auto?
Proc mas u avataru napsano obchodnik?
Proc mas stale aktivni motorku kterou jsi prodal?
Proc mas napsanou v profilu tu hloupost ohledne Aprilie?
1. Protože jsem ho chtěl.
2. Protože mě admini za obchodníka považují.
3. Nevidím jediný rozumný důvod, proč ji zneaktivnit.
4. Protože je to pravda .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: 1. Protože jsem ho chtěl.
2. Protože mě admini za obchodníka považují.
3. Nevidím jediný rozumný důvod, proč ji zneaktivnit.
4. Protože je to pravda .
2. No ze nemas zadny odkaz na shop ci neco podobneho. Taky zvlastni...
3. Treba proto ze uz jsi ji prodal? Je to tady tak zvykem. Ale mozna chces byt zvlastni...
4. Tak jedine tady to chapu. Zrejme nejake trauma z tvych moto-zacatku. Neboj, cas to vse napravi...
Ale jinak bezva ze jsi zase mezi nami
Motorkar s Audinou
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: teenagersky vozitko jak ma bejt taky sem v 19ti chtel velky kombi a hlavne aby bylo usporny
Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .
Negativ píše: 1. A to je prave zvlastni...
2. No ze nemas zadny odkaz na shop ci neco podobneho. Taky zvlastni...
3. Treba proto ze uz jsi ji prodal? Je to tady tak zvykem. Ale mozna chces byt zvlastni...
4. Tak jedine tady to chapu. Zrejme nejake trauma z tvych moto-zacatku. Neboj, cas to vse napravi...
Ale jinak bezva ze jsi zase mezi nami
Motorkar s Audinou
Zvláštního na tom není nic - vždycky jsem prahl po Audi. Nabízel jsem na pronájem garáže a rázem ze mě obchodníka udělali. Co je zvykem je mi jedno .
Edit: Překlep.
Naposledy editováno 24.04.2012 21:22:45
WhiteS píše: Zpět po dálnici jsem jel 140 - 160 km/h. Okrsky 80 - 130. Spotřeba 6,8 - 7,2 . Po odstranění DPF myslím půjde o něco níž .
hele dulezity je ze si spokojenej.... pro me by to na svizny svezeni bylo "slaby" a na ekonomickou jizdu mi prijde ze ta spotreba zas tak super neni, jednickova oktavka mi v tech rychlostech co pises zrala jeste o velkej kus min....
me tohle nejak nic nerika, ale tak nejnovejsi auta co se me libi jsou tak 15let stary, zerou benzin po desitkach litru a nemaj pod 6valcu ... sem nejak predcasne zestarnul ci co
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
assassin píše: whites: jo a s tou hlaskou o aprilii v profilu, nemelo by tam byt mnozne cislo? jako si ty nebyl pochopen tady na foru, stejne tak si nepochopil ty aprilii.... a to by clovek rekl ze nekdo lehce vybocujici ze stada (ikdyz je otazka jestli ty vybocujes, spis bych rekl ze vybocuji tvi zdejsi kritici) bude mit pochopeni s "exoty"
Pokud se nepletu, tak ne. Pravidla českého pravopisu ani Ústav pro jazyk český se nad podobnými případy ani nepozastavuje.
Onen výrok, o kterém se bavíme, je však namířen proti celé značce (a ta je jen jedna, proto píšu jednotné číslo) - "v globálu" .
____________________________________________________________________________________________
A jak píšeš, že by to pro tebe na svižnou jízdu bylo slabé, to záleží, v čem jsi zvyklý jezdit. Jsou lidi, kteří jsou unesení, když z 1.2 HTP sednou do 1.6 MPI. Proč? No protože byli zvyklí na 40/47/51 kW a rázem mají o 400 ccm vyšší objem a trochu vyšší krouťák.
Já byl zvyklý na auta kolem 100 kW s turbomotorem, tak pro mě zase jede málokterá atmosféra. Tys možná vždycky jezdil v zážehovým třílitru s 200 kW, tak je pro tebe logicky 103 kW v TDI málo. Takže jak říkám - záleží, co ti prošlo pod rukama a nač jsi zvyklý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Dawe02 píše: Ďuričko> Co ty vis, treba ma potomka na ceste a potrebuje misto na kocarek a zaroven tedy bliticku odolny interier?
Potomka na cestě? To u homosexuálů snad nehrozí ...
WhiteS píše: Pokud se nepletu, tak ne. Pravidla českého pravopisu ani Ústav pro jazyk český se nad podobnými případy ani nepozastavuje.
Onen výrok, o kterém se bavíme, je však namířen proti celé značce (a ta je jen jedna, proto píšu jednotné číslo) - "v globálu" .
____________________________________________________________________________________________
A jak píšeš, že by to pro tebe na svižnou jízdu bylo slabé, to záleží, v čem jsi zvyklý jezdit. Jsou lidi, kteří jsou unesení, když z 1.2 HTP sednou do 1.6 MPI. Proč? No protože byli zvyklí na 40/47/51 kW a rázem mají o 400 ccm vyšší objem a trochu vyšší krouťák.
Já byl zvyklý na auta kolem 100 kW s turbomotorem, tak pro mě zase jede málokterá atmosféra. Tys možná vždycky jezdil v zážehovým třílitru s 200 kW, tak je pro tebe logicky 103 kW v TDI málo. Takže jak říkám - záleží, co ti prošlo pod rukama a nač jsi zvyklý.
no cesky pravidla do toho netahej, ja mluvim o tom co tam mas napsano anglicky a prave sem pochopil ze to myslis na aprilii jako na celou znacku a v tom pripade to takhle myslim neni spravne...
ad ten vykon, ja prave byl zvyklej jezdit se slabejma autama a nevadi mi v nich jezdit i ted (jezdim treba s otcovo 1.4 golfem) akorat to co mas ty mi prijde tak nejak napul cesty ... neni to ani silny, ani slaby... tzn to postrada vyhody obou tech skupin, u slabeho nizkou cenu a spotrebu a kdyz s tim chces "zavodit" tak prestoze to ze zacatku vypada jakej je to silak tak se ukaze ze dal uz tam vlastne nic navic neni.
ale souhlas ze pri "beznem" stylu jizdy se tyhle turbo ropaky chovaj jako 2,5+ litru atmosfery....
jak rikam, hlavne ze si spokojenej ty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.
No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom
s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku
Naposledy editováno 25.04.2012 14:52:28
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Jinak já teda nevím ale tohle je sice hezký auto ale podle mě takový nějaký nevím, takový bez pocitu, emocí.... a to mám audiny rád.
Nicméně mě se nejvíc líběj starý A4, pokud možno S4 nebo RS4 to je auto který má prostě styl, ale chápu že to je stará mrdka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
GRASSEL píše: Ten interier je fakt jak pro starýho dědka, toje barva jako nemocniční hole
Jinak já teda nevím ale tohle je sice hezký auto ale podle mě takový nějaký nevím, takový bez pocitu, emocí.... a to mám audiny rád.
Nicméně mě se nejvíc líběj starý A4, pokud možno S4 nebo RS4 to je auto který má prostě styl, ale chápu že to je stará mrdka
Zvlášť v kombiku - můžeš denně vozit litinový radiátory po dálnici skoro třístovkou...
3 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
tigerbou píše: naftovej traktor bych teda nechtěl
přesně, ženský, co obdivujou silný diesly čuměj po lokomotivách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
z-x-r píše: No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom
s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku
Nevidím jediný rozumný důvod, proč by tam sahal .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Nevidím jediný rozumný důvod, proč by tam sahal .
Páč do análku ti na prvním setkání nesáhne nikdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
GRASSEL píše: Páč do análku ti na prvním setkání nesáhne nikdo