bmw_r1300gs_cartec





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 14:51 | Nahoru | #1

WhiteS píše: Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.



No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom

s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku

Naposledy editováno 25.04.2012 14:52:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

25.4.2012 v 18:01 | Nahoru | #2

z-x-r píše: No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom

s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku



Nevidím jediný rozumný důvod, proč by tam sahal .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist