naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Další neználek. Propadák byl 2.0 TDI 16v. Málokdo už však ví, že 2.0 TDI 8v je převrtaná 1.9 TDI 96 kW + DPF.
No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom
s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku
Naposledy editováno 25.04.2012 14:52:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
z-x-r píše: No tak nad tim si muzes tak HONIT TY neznalku..Povedana byla stara TDI a ne pdcko..ale necham te v tom
s tim tvojim DPF ti take vyleci az ti polda sahne do vejfuku
Nevidím jediný rozumný důvod, proč by tam sahal .