naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.
Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.
Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.
Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).
Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?
Děkuji za kvalitní odpověďi ,
Whites
Edit: Malý překlep.
Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: Mně je to jasný =). Proto jdu do menšího objemu - i třeba foukanýho turbem. Dobře vím, že když se na turbo šlape, žere to ještě víc, jak atmosféra. Oturbenej motor má však daleko vyšší krouťák v nízkých otáčkách, tím pádem ho není třeba honit .
tohle je absolutní nesmysl, turbo se tam dává, aby to mělo sílu ve výškách, dole je každý turbomotor zdechlý, oproti výškám, nemusíš tolik honit auto s velkým objemem, ne s turbem
Béďa píše: tohle je absolutní nesmysl, turbo se tam dává, aby to mělo sílu ve výškách, dole je každý turbomotor zdechlý, oproti výškám, nemusíš tolik honit auto s velkým objemem, ne s turbem
no to neni uplne pravda... zalezi jak je system navrzenej.. ale ucel je aby to melo "silu" vsude... uplne kolem volnobeznych otacek jeste to turbo moc nemaka.. ale koukni na novy preplnovany auta, ty davaj plnej tlak uz kolem 1500ot... 1,6ky diesely maj ve 2tis otackach kroutak asi jako trilitrova atmosfera....
Creck píše: assassin> Tak ono uz vlastne diesel pri stejnem vykonu a skoro stejne spotrebe o nejaky peniz drazsi povinne ruceni uz ma.
Kdyz vezmu dnesni 1.4 benziny a 2.0 TDI.
Tudi ted to ,,mozna,, bude o litr plus neco. Ale tak neverim ze tohle projde, 4 z 5 cechu maji stribrne TDI.
me je to fuk, ja spadnu do nejvyssi kategorie podle objemu i vykonu...
Béďa píše: tohle je absolutní nesmysl, turbo se tam dává, aby to mělo sílu ve výškách, dole je každý turbomotor zdechlý, oproti výškám, nemusíš tolik honit auto s velkým objemem, ne s turbem
Jezdím teď v 1.4 TSI, tak dobře vím, že krouťák vrcholí při hodně nízkých otáčkách!
Tam, kde má nově navržený oturbený motor vrchol krouťáku, tam s atmosférou stejného objemu sotva pohneš!
WhiteS píše: Dá se někde zjistit kódové označení podle VIN kódu?
VIN: WAUZZZ8E26A273295
Audi A4 Avant, 2,0 TDi PD DPF 103kW
Datum výroby: 25.4.2006
Země původu: DE
Pohoněná náprava: 6S, přední
Typ motoru: BPW, výrobní číslo musí být vyšší než 028140
Typ převodovky: HCF, šestistupňová ručně řazená
Číslo laku: F5/X7Z, metalíza Delphin šedá
Výbava:
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
když už jsi nakousl 4x4 tak mě by zajímalo jestli je rozdíl mezi haldexem a 4wd markantní... videí sem viděl hodně ale to mě moc neřeklo...
časem bych chtěl čtyřkolku zkusit, třeba subo legacy by šlo, ale nejde mi přes prsty atmosféra... diesel jedině v krajním případě...
2 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion: ten haldex v prvnich generacich umel vytvorit takovy "zaludny" chovani kdyz se jelo sportovne... kdyz clovek nedela v aute kraviny tak je podle me OK.. jo a legacy se delaly i foukany... GT verze...
z myho pohledu na beznej osobak staci libovolnej pohon 4x4 protoze i s tim nejbidnejsim to auto jede dokud si nelehne na bicho, tohle je faktor co limituje ty auta at maj system pohonu jakejkoliv.
Naposledy editováno 17.02.2012 13:25:51
treba ten posledni haldex uz se dost chválí, ale furt je tam to ze trvala ctyrkolka to prej nebude nikdy... obcas jedu na hory, nicmene situace v zime je u nas takova ze vyjezd k baraku musis prohrabat nebo dojit pro štěrk, silnicar si prohrne hlavni trasu na zbytek sere, pak jedes krokem nebo protiprokluz se pokousi o rytmus stroboskopu tak me napadaj takovy kraviny, ze bych zkusil a pak ctyrkolku vzdycky nebo bych dal jezdil s 4x2....
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Lion píše: WhiteS> najeto 95 tis. bezproblémů ve všech režimech...
Konkrétní vůz, který by mě zajímal, má na DSG natočeno 141 000 km...
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Z cca 25 vozů jich v záruce měnilo 20 minimálně jednou motor.snad jen dva motory přežily 200 000km.neskutečnej shit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
Antigos píše: Můžu dát vlastní zkušenost s motory 2.0tdi u vozů superb z roku 2006.
Z cca 25 vozů jich v záruce měnilo 20 minimálně jednou motor.snad jen dva motory přežily 200 000km.neskutečnej shit
Šestnáctiventilové BKD?
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
- měl sem 2.0 TDi služební a ted tu jednaosmu taktéž čiplou, udajně na 200HP :o), ale na brzdě to nebylo
V čem to máš, Octáva ? A jak seš s tim globalně spokojenej ? :o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
chip od CIMBU 156 kw- 210 PS... asi to tam je, maximálka byla 237 kmh dle gps...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
ja mam chip od borce co to tady čipuje přímo pro škodovku, maximálku sem zatim nezkoušel, nebylo pořadně kde :o)
ten majitel CIMBU údajně dřív dělal pro škodovku, pak se trhnul a dělá sám na sebe
Naposledy editováno 18.02.2012 00:13:15
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
WhiteS píše: A to DSG - nějaké problémové součásti, atd.?
kombinace passat 2.0tdi dsg ,touran 2.0tdi dsg (dle dlouhodobeho testu autobild)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
bikes píše: kombinace passat 2.0tdi dsg ,touran 2.0tdi dsg (dle dlouhodobeho testu autobild)
Díky za odpověď. Jdu do manuálu .
1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
ad 2WD a ASR.. cece ja mam ASR v aute taky a abych neco na snehu vyjel musim ho vypnout, sice se zaplym auto drzi smer, ale zpomaluje, zpomaluje az zastavi.. s vyplym lita zadek ze strany na stranu, furt musis ridit..davat kontra, ale furt to jede ASR je kurvitko, nebrat:)
No6: jo znam to... ale da se na to zvyknout, ja kdybych bydlel nekde na horach tak bych klido O1(apod koncern) se 4x4 bral....
WhiteS: kamos to mel v R32, ted si s tim koupil A6 ... sice u R32 mu v zaruce menili komplet tu radici robotiku a ke konci rikal ze uz to sem tam "blbne" ale asi to nebylo tak zly kdyz si to koupil znova:) kdyz se radilo padlama bylo to bez problemu, v automatickym rezimu si obcas ta automatika "pripravila" blbej kvalt, tzn ze si treba myslela ze budes radit dalsi a pritom bylo treba podradit.. tak pak to prerazeni trvalo.. rikal ze tyhle kiksy byly casem horsi ale jinak to fungovalo furt.. ja myslim ze to nebude tak horky jak se rika, zalezi na stylu jak ridic jezdi, kamos jezdi dost rychle.. R32 mela dlouhodobou prumernou pres 12litru (okresky + trochu dalnice) ja sem se s tim svezl parkrat, ale kombinace VR6 + DSG byla navykova.. to rychly razeni v padlovym rezimu a zvuk te VR6
edit. to co popisuje assasin by zhruba odpovidalo... ale spis bych to přičítal tomu že nejseš připravenej tak jako v manuálu... v manuálu při akceleraci máš provozní otáčky a u dsg si jedeš 1500 ot. a při předjíždění si to vzpomene že by to chtělo něco vejš, tak tam naháže o 3 kvalty dolů a než se to sebere tak tam nějaká ta sekunda spadne... orig. to takový nejistý bylo ale od chipu je vše ok
Naposledy editováno 21.02.2012 10:55:10