globalmoto_duben_nolan





Téma: Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)
19.1.2012 v 11:01
Zdravím ,

naskytla se mi poměrně solidní možnost koupě tohoto vozu.

Jak je všeobecně známo, motory 2.0 TDI se dělají ve dvou základních verzích - osmiventilové a šestnáctiventilové.

Obecně u 16v verzí často praskají hlavy válců a jsou celkově daleko problémovější.

Velmi spolehlivý je prý však motor s označením BMM či BMP (oba osmiventily).

Nevíte prosím někdo, jak je na tom se spolehlivostí osmiventilový motor BPW? Čím se liší od motorů označených BMP, které jsou běžně k vidění např. v Passatech, či BMM (Octavie)?

Děkuji za kvalitní odpověďi ,

Whites

Edit: Malý překlep.

Naposledy editováno 19.01.2012 21:25:31

1 reakcí na tento příspěvek Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

17.2.2012 v 23:20 | Nahoru | #1
Taky sem dlouho rozmýšlel, jestli jít do 2.0 TDI ... ale když sem viěl všeobecný problémy na služebních octavkách, tak sem zksuil 1.8 TSI a vůbec nelituju, naprosto tichý, svižný - jede od spodku jak diesel a nezhebne, nenáročný a spotřeba cca o 0,5 - 1l vyšší než 2.0 TDI, která je na provoz mnohem náročnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Audi A4 2.0 TDI (8V motor - BPW)

17.2.2012 v 23:39 | Nahoru | #2
RadisPCE> s 0,5-1l bych teda nesouhlasil, spíš cca 2l pří stejným režimu jízdy ale mám chip na 152 kw... nicméně absolutní klobouk se mi poved za 6l na trase 140 km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist