globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatá směs?
 
13.1.2012 v 21:12
tak mám novou baterku a nové gumové příruby karburátoru,celej natěšenej jsem se hnal startovat ale dloho nic pak to chytlo,projel jsem to,ohřál,jede dobře ale pak jí teplou nastartovat nebylo ono.předtou opravou šla lépe startovat.
Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

13.1.2012 v 22:16 | Nahoru | #1
Je dost možný, že předchozí majite trochu poladil poměrovej šroubek, když si to sálo i jinudy než filtrem. Černá svíčka, pokud se to startuje v zimě, vydrží dost km. než se vypálí do cihlova. Nastartuješ na sytič a chce to minimálně 10km ostřejší jízdy, aby se dalo něco vyčíst z její barvy. Kdyby si dal fotky toho karbce, tak by se dalo poradit něco o šroubcích a kterým kroutit. Ono jich tam ale stejně moc nebejvá. Jeden šroub zvedá šoupě a tím volnoběžný otáčky. Někerý karbce mají jeden dole pod plovákovkou a tím se vypouští/odkaluje komora. No a ten třetí by měl být poměr vzduch/benál. Za předpokladu, že máš čistej vzduchovej filtr, a pístní kroužky, nebo válec nemají dost, mělo by stačit tento šroubek zašroubovat až kam to půjde. Potom ho vytočit o 2otáčky ven. To je základ u 4t. To že Čína teplá nechytá, nemusí bejt bohužel ani jednou z těhle blbin. Je to prostě takovej druh. Co kus to originál. On ale i značkovej motor chce každej něco jinýho. Někerej nastartuje jen bez plynu, jinej s mírným přidáním a další jedině pod plnym. Na to ale budeš muset přijít sám. No a pak je taky dobrý vypustit ten lógr, kterej Čínská motorka umí udělat z novýho oleje za pár km. Všechno maj vošizený a tak ten olej např. lamely, zaserou rychlejc, než je to zralý na výměnu. Nepřesnosti a nekvalitní hlíník a pochybná pryž tomu oleji taky nepřidává. Navíc tyhle 4t mívají altík v témže oleji a bůh ví jak ten tomu dopřává zašpinění. Když to pak vypouštíš a měníš, není tak snadný dostat ten usazenej bordel prič i z takovejhle zákoutí. Studenýmu motoru netěsněj kroužky úplně a tak i tento olej kterej prolítne kolem pístu zasere svíčky. Když je toho moc, tak je už ani ostrá jízda jen tak nevyčistí. Mrkni na olej, i když si ho třeba nedávno měnil a uvidíš jak moc je zasranej.

(reakce na) Bohatá směs?

13.1.2012 v 22:28 | Nahoru | #2
Sancu> Karbec je Keihin,olej před zimou je novej.NEŽ JSEM DAL NOVÉ TY PŘÍRUBY,MAKALO TO NA ŠKRTNUTÍ ALE PRÁVĚ PO TÉ VÝMĚNĚ TO JE HORŠÍ.tO MNĚ TAKY NAPADLO.BÝVALÉMU MAJITELI TO PŘISÁVALO FALEŠ A TAK PŘIDAL BOHATOST A JÁ VYŘEŠIL TO PŘISÁVÁNÍ A JE TO UCHLASTANÝ.JENŽE SE DOCELA BOJIM TOČIT S NASTAVOVACÍMA ŠROUBKAMA.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

13.1.2012 v 22:53 | Nahoru | #3
Záleží také na tom, jakým způsobem byl motor zaběhnut a zajet. To někdy dost ovlivní jeho další chování, kor s přihlédnutím k tomu, že čínské motory bývají opravdu "každý pes, jiná ves". S tou směsí je to dost pravděpodobné, nicméně setkal jsem se i s případem, kdy obtížné startování teplého motoru (pokud nestál aspoň 10 minut) a také mírný pokles výkonu (nižší maximálka) bylo způsobeno rozhozenými ventily. Každopádně bych se podíval i na rozvod.

(reakce na) Bohatá směs?

13.1.2012 v 23:01 | Nahoru | #4
J.M.K.> rozvody,řetízek+napínák novej loni v servisu .ještě možná filtr,tedˇstím jak se to utěsnilo je tam třeba málo vzduchu a taky se musím přiznat,ještě před výměnou prasklích přírub jsem si udělal čtyři dirky do koncovky výfukz aby to mělo zvuk ,mohlo by to zatěsnění kolem přírub mít vliv?

Bohatá směs?

13.1.2012 v 23:30 | Nahoru | #5
Pokud byly příruby popraskané tak, že sály falešný luft, což zřejmě bývalý majitel vykompenzoval "přikrmením", tak to přetěsnění vliv jistě má. Pokud jsou tedy seřízené ventily, napínák, pak bych zkontroloval olej, jak psal sancu, pro sichr vyměnil filtr, možná i svíčky (pokud jsou starší) a kompletně znovu seřídil karbce, včetně vyvážení (podtlaků).

Provrtání výfuku by motor výrazně rozhodit nemělo, čtyřtakt není na sladění výfuku moc kritický. A zvláště proražení nebo vyjmutí tlumicích vložek obvykle moc problémů nezpůsobí, horší je, když je na výfuku sběrací hrnec, rezonátor, přizpůsobené svody apod. a zasáhne se do těchto prvků.

Bohatá směs?

14.1.2012 v 01:18 | Nahoru | #6
Šroubku na poměr směs/ vzduch se neboj ! To se dělá tak, že ho nejdřív najdeš Pak do něj vrazíš většinou plochej šroubováček a zašroubováváš po směru hodinových ručiček. Než tak učiníš, označ si, nebo zapamatuj, kam směřuje ta drážka ve šroubu vůči tělíčku karbce. No a pak jen počítej otáčky. Kolik jich napočítáš, než se to zašroubováváním opře a dál nepůjde. Už tehdy by si měl zjistit, jak to bylo cca nastavený. Pokud se šroubek zastaví po jedné otáčce, jde Ti tam hodně benzínu. Pak už jen okoukneš v jaký poloze se zastavila ta drážka toho zašroubovanýho šroubku a vytočíš ho o 2otáčky ven do stejný polohy drážky od zašroubování. Pokud při zašroubovávání napočítáš 1.5 je to furt málo. To je základ pro 2t motory. Když to ale bude téměř 2kola, tak to tím nejspíš nebude. Můžeš to vrátit jak to bylo a hledat problém jinde. Nic tímhle točením nezkazíš, neboj. Zase tak citlívý to není. Spíš by mohl bejt problém jinde a to že někerý karbce mají tenhle šroubek blbě přístupnej odspoda. Furt se ale dá ten karbec vymontit a základ nastavit venku. Taky mě napadla jiná věc. Číňanům se rozpadá a drhne kde co. Jedny mají klasickou manuální klapku sání pro studený starty v podobě páčky na karbci. Ta mívá 3polohy. Jenže jejich jištění poloh klapek bejvá vachrlatý. Aby Ti nakonec nepadala ta klapka po ohřátí do přizavřena. Taky to mají ovládaný lankem v bovdenu u řidítek. Tam by to zase mohlo někde drhnout, neotevírat úplně, nebo padat do přizavřena. Jinak mladej od přítule měl Yuki Sportku a ta svině taky nechtěla za tepla chytat. Mastěj ty karbce jak je napadne. Bejvaj křivě odlitý. Zničehoš nic začne přeplavovat komora a když otevřeš plovákovku, tak je všechno jak má být a zavírá to. Fakt musíš najít v každym režimu teploty motoru tu zprávnou polohu plynu pro nastartování. Mě např. jedna motka studená i s minimálním plynem nechytne, ale jakmile blafne, musím přidat. Druhá zase jedině na půl plynu. Je to fakt kus od kusu. Tím žes odstranil přisávání, se mnohé pro starty změnilo a předchozí fígle již neplatí. Taky když to delší dobu nevrčí, musí se karburátor i motor učit bublat znova. Nevim jak je to možný, jestli to nějak z oxiduje, ale chvíli se to musí proplachovat ježděním, než to běhá jak má. To neplatí jen pro karbec, ale celej motor. Teď v tom chladným počasí, to taky na svíčkách nebude u vzduchem chlazenýho motoru ono a vrčením na místě není rovněž to pravý ořechový.

Bohatá směs?

14.1.2012 v 10:11 | Nahoru | #7
No když už jsem za lonský vylepšování mohl utratit 6000 tak ještě litr vrazím,koupím svíčky,filtr a nechám to už asi vážně na jaro.Mněl jsem takovou představu,že to přes zimu přivedu k dokonalosti a až přiletí vlaštovky,cvrknu o startér a jen budu jezdit .
Člověk ale míní a situace je jíná.
Pak až chvilku pojezdím,jak řikáš že se to po zimě třeba po čase rozběhne a když né budu řešit dál.
Ještě otázku,na co mí Yuki vista 250 na gumových přirubách(na těch co jsem měnil)šroubek?
To je nějaký otvor na diagnostiku,tlaky atd???

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

14.1.2012 v 10:54 | Nahoru | #8
Je pravda, že po delším stání se motor jakoby znovu "učí" běžet. Nejspíš to bude tím, že jednak zdegraduje benzín, jednak zatuhnou ložiska, olej apod., těch příčin tam bude víc. Je to něco podobného, jako když např. (má zkušenost s motorem FIAT 128, jež má jen jednoduchý karbec s přívěrou místo sytiče a předstih řízen jen dle otáček) motor se po nastartování zahřeje na místě, ale volnoběh je pak stejně nižší a nepravidelný, motor prostě musí jet několik km zatížen, než se "prožene" a pak běží normálně. Jen při tom rozbíhání pozor na olej, čínské motory jsou někdy opravdu "baba na zabití", mohou v nich být různé oděrky, někdy i špony, proto to doporučení olej často kontrolovat a případně měnit častěji.

Jinak ty šroubky na přírubách jsou celkem jistě zátky přípojek pro seřízení (synchronizaci) podtlaků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #9
J.M.K.> Ještě mně napadlo,kde kupujete vzduchové filtry???
Já koukal na náhr.díly do Yukiny a tam stojí čínský filtr 340kč+poštovné.To je trošku moooc .Když neseženu podle typu jinde,dá se koupit podle rozměrů a nebo obsahu motoru?
No a hlavně kde????Díky všem za rady a účast. .

Bohatá směs?

14.1.2012 v 16:10 | Nahoru | #10
Jen tak mezi náma... Já bych nevydržel čekat až do jara, kdyby se mi na motorce něco nezdálo, nebo nedej bože rozbilo. To nejdu ani do práce. Nejdu ani spát, dokud nenaleznu alespoň tu závadu ...Jelikož mám Hondu, tak filtr kupuju u prodejce Hondy. No a tam ten papírovej čtvereček cca 10 x 10cm, stojí skoro litr Kdybych měl Čínu a věděl že tam bude pasovat cokoli z podobnou propustností z nějakýho motokrámu, nebo od benzínky, tak to tam klidně nacpu. Pochybuju, že někde seženeš levnejší papír,molitan, nebo z čeho tam máš ten filtr, než od Yukínů. Spíše si hlídej kvalitu i nově prodávaného náhr.dílu od nich. Číňani to pravděpodobně házej do beden lopatou a než to připluje, už to bejvá pokřivený, zpuchřelý atd.

Bohatá směs?

14.1.2012 v 16:30 | Nahoru | #11
No mně to taky nedá spát ale zase si řikám že to může být tou zimou,Tři měsíce to stálo tak
to z jara třeba pojede líp .No bacha,já mám taky Hondu,teda motor licencovanej.
Tak fajn nacpu tam nějaký starý punčocháče místo filtru.šlohnu je sousedce až je dá na šnůru .

Bohatá směs?

14.1.2012 v 16:55 | Nahoru | #12
Ono to s těma dílama zase až tak problém není a jsou docela dobře k sehnání. Neznamená to, že když máš yuki, tak musíš nakupovat v yuki. Tvůj problém se dá snadno a jednoduše vyřešit a nehledej tam nic složitého a záhadného. Také by ti docela poradili tady

2 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:13 | Nahoru | #13
Takhle se mi to líbí. Jen aby sousedka nebyla nějaká promiskuitní potvora. Přez tu zaschlou svíčkovou na kamaších, by to taky nemuselo dobře nasávat ten správenej poměr Jo LICENC HONDA O tom už tady bylo napsáno mnohé. NICMÉNĚ OCHOTA SOUSEDKY SE SVLÍKNOUT PRO DOBRO VĚCI, SE CENÍ VŽDY Jinak- Silonkama se přidávalo vzduchu jak na věčně se uchcávající ČZ 513, tak na Blatových minibajcích, kde je každá otáčka motoru důležitá k pofackování zbytku startovního pole

Naposledy editováno 14.01.2012 17:21:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:19 | Nahoru | #14
takjanevim> Tak s tím filtrem moc neporadím, nevím, jak u této motorky vypadá a strejda google taky mlčí, nebo vyhazuje zcestné nesmysly. Třeba tam půjde připasovat filtr z jiné, podobné motorky. Jinak sancu má pravdu s tou kvalitou čínských dílů. Je třeba si ohlídat i to, aby v krabici nebylo něco jiného, než tam má být.
Stalo se mně, když jsem sháněl náhon tachecu na Virago 535 (cestou se mi vytočila spodní převlečka u kola a ztratil jsem lanko), našel jsem jeden krám s motodíly a zároveň dealera značky Yuki a Kentoya, ten náhon objednal a já až doma zjistil, že by sice pasoval, nicméně chybělo mu cca 15cm délky. Při reklamaci mi ten maník tvrdil, že se prý spletli v zásilce, objednávce a ten náhon byl prý na babettu!!! To mě dorazilo, náhon jsem vrátil a dál se tomu makovci vyhýbám obloukem. Jen mě to teď, s odstupem času, donutilo k zamyšlení nad tím, že je dost podezřelé, aby babetta měla na obou koncích náhonu stejné závity převleček a stejná zakončení lanka jako Virago...

Sousedčiny punčocháče bych tam necpal, sice jsem kdysi měl coby "vstupní filtr" z nich umotanou a na sací trubce přidrátovanou "bouli" u lednicového kompresoru, který jsem tenkrát z nouze používal k foukání pneu, nicméně u motocyklového motoru (byť číňana) bych do takových extrémů nešel.

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:25 | Nahoru | #15
Sancu> Šmarjá pano,hlavně at se nesvléká .už jsou pryč ty doby kdy jsem chtěl svlékat každou .musím jen opatrně sundat ze šnůry a uteCT.Náhodou,když mně mechanik měnil rozvodák a napínák protože cinkal tak řikal že ty motory pry zevnitř jsou docela betelné matroš.Asi ještě skusím malinko sundat tu bohatost ale bojím bojím.
Takže když budu ten šroubek bohatosti utahovat tak ochuzuji směs?četl jsem někde na netu že některé karbce to mají i obráceně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #16
Sancu> "Zaschlá svíčková na kamaších" ... Tak teď jsem smíchy splašil všechny brabčáky v okolí.

No s těmi licencemi je to sporné, může být původní motor sebelepší, ale když pak bude licenčně, byť dle kvalitního mustru, vyráběn prasecky na koleně, tak potom těžko bude kvalitní a spolehlivý. Vzpomínám, že kolega v práci měl nějaký moped připomínající babettu, 50ccm ležatý 1V 4T (nejspíš OHC) s klasickým pětikvaltem a byl s ním spokojen. Bylo to nejspíš tím, že sice motorka byla čínské výroby, nicméně byla osazena originálním motorem Honda.

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #17
J.M.K.> Já si z těma punčocháčema nezačal. To zakladatel vlákna Taky bych je necpal do motorky, od který očekávám vejlety někam, kde lišky dávaj dobrou noc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #18
J.M.K.> No filtr jsem poměřil a juknu třeba u Kellyšů jestli něco podobného neseženu.
Tak zatim díky za rady-porady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:35 | Nahoru | #19
J.M.K.> Náhodou,mně se yukina libí a jezdí docela obstojně,jde o to co kdo od toho čeká.
Na moje víkendové svezení úplně dostačující .Ještě loni si cvrdlikala pěkně,jestli ted
se vážně i projevila ta tří měsíční odstávka?Dneska jsem to opět natočil,poslouchal a trápil jí a bude fakt bohaté,jde cítit benzín jako z výfuku,není to takové vonavé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:46 | Nahoru | #20
takjanevim> Tak já netvrdím, že bych byl zarytým odpůrcem čínských motorek. Jen jsem zatím snad nenarazil na nic čínské výroby (pochopitelně s vyjímkou zavedených firem, které jen mají v číně pobočku a kvalitu si ohlídají), kde by nebyly problémy. Ale na druhou stranu kámoš má Tine125 a řešil akorat prasklou nádrž (v místě kohoutu - stačilo zavařit mosazí) a spadlý řetěz, občas prasklou žárovku (tam nechápu, proč tam Ti pitomci nemůžou dát parabolu pro normální H4) jinak bez problémů, jezdívali jsme spolu kidně přes 600km za den a nikde mě nezdržoval.

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 17:57 | Nahoru | #21
J.M.K.> To já už mám takové věci vychytané.H4,přídavné dálkové taky halogen,vše pořádně přes relátka.V loni nový řetěz a kolečka,teď ty příruby rozvodák a napínák,no prostě
mazlená .motor dobře zajetej,olej měněnej dřív než po ujetí stanovených Km.
Takže chci věřit že toto bude nějaká drobnost,buď ta bohatost,svíčky,vzducháč.
Snad jo .se musím nějak utěšit,že jo\,

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 18:03 | Nahoru | #22
takjanevim> Myslel jsem, že už lépe to nastavení směsy nešlo napsat. Když ten šroubek jakože utahuješ(neb on má furt stejnej odpor), tedy po směru hod.ručiček, tak Ti tam půjde víc benzínu. Já Ti to popsal tak, aby ses nemusel bát na to sáhnout. Prostě, abys ho nejdřív zašrouboval až kam to půjde a přitom počítal otočky toho šroubku. Tím to vždycky můžeš vrátit, jak to bylo nastavený. Když potom šroubek vytočíš o 2otočky a nebude to dobrý, tak jen šroub opět zašroubuješ a vytočíš ven jen o tolik, kolik si napočítal při prvním utažení na doraz... To otáčení šrobku na druhou staranu, se týká membránovejch karbců. Ten Tvůj Číňák bude mít dozajista obyčejnej karbec. Doprava=víc benzínu vůči vzduchu. Doleva= víc vzduchu vůči benzínu. Já ty skulinky v karbci zas tak nestuduju, ale tohle má hlavní vliv na přechod od volnoběhu. Neříkám, že to máš nastavovat, jen že bych se na to mrknul a ověřil si, zda předchozí majitel tam nenastavil úplný blbosti. Taky tam mohl vrazit větší hlavní trysku a to Ti žádnej šroubek nepomůže a příde na řadu ta PUNČOCHA OD SOUSEDKY PS: Já bych ty punčochy taky bez použitýho násilí od žádný sousedky už nedostal

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

14.1.2012 v 18:28 | Nahoru | #23
Tak to buď v naprostým klidu. Když Ti to 3měsíce stálo Opravdu bez legrace. V zimě to prostě dělá bordel. I autům chčije z vejfuků hnis. Jelikož se motor ani zdale neohřeje a filtr vzduchu je nacucanej vlhkostí a jízda nebejvá u někerých vodičou tak svižná, žádná svíčka nebude u vzduchem chlazenýho motoru cihlová jako v létě. No a jelikož už Ti to šlapalo, tak se na nějaký kroucení šroubkem vybodni. Až bude jasný, že pude jezdit dýl než do omznutí, tak tam dej novej filtr. Nech to na jaro a pak po nejetí nějaký tý stovečky a než opět zastartuješ ty svíce omrkni. Jo a divný zvuky? Jednou jsem potkal Yuki Vistu 125. Byla to funglovka a tomu klučíkovi to zněla jak ve filmu. Auto jedoucí na svatební cestu,táhajíc za sebou plechovky Zkrátka ZDRAVEJ ČÍNSKEJ ZVUK.

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 19:04 | Nahoru | #24
Sancu> Určitě jsi to stou bohatostí popsal dobře,jen jsem se chtěl ujistit .je tam
karbec Keihin,teda dva.je tady v sekci manualy na yuki vista 250 manuál na jawu-je to stejný motor i karbce,chtěl jsem zkopírovat foto karburace ale nějak mně to stoho pdf nešlo.
Jooo,já se taky utěšuju že to je zimou a vlhkem a že to chce víc než to jen 10 minut tůrovat. Já mám náhodou zvuček,nádhera.Ten motor je dobře zajetej a šlapal v pěkně jenže když majitel vyčmuchal že je potřeba řetěz,kolečka,baterka,rozvodák,příruby tak to honem ,kluk šikovná prodal .

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

14.1.2012 v 21:04 | Nahoru | #25
Nejhorší je fakt, že nejde ani tak o to že to prodal po opotřebení, jako že někerý ty nový díly nevydržej dlouho a jsou to furt ty samé šmejdy Nebudu Ti psát co všechno stojí za pozornost, když s touhle nemám osobní zkušenost. Na to postupem času přijdeš sám, ale to nejdůležitější na Číně oproti jiným motkám je, neustálé hlídání stavu oleje. Opravdu součástky v motoru vypadají dobře, ale vše co je drží pohromadě, je pro Číňana nepodstatné a bejvá problém. Začne to např žrát bez značně najetých km olej. Nebo upadne náhon otáčkoměru a než si toho majitel všimne, olej je v píči a ty skvělé součástky jdou rychle do kopru. Pak Ti tlustá, nepříjemná ku.da v servisu řekne. NEMÁME-NA DÍLY již 1/2 roku ČEKÁME a tys dojezdil na hódně dlouho, nebo nafurt. Přeju Ti, aby Tě tohle nepotkalo, neboť na rozdíl odemne, máš ještě k tomu všemu, hnusnou sousedku

Naposledy editováno 14.01.2012 21:13:49

(reakce na) Bohatá směs?

14.1.2012 v 21:51 | Nahoru | #26
Sancu> Ale asi joo,jednou tady někde bylo vlákno kde se to řešilo.Spousta lidí řikala to co ty a někteří až přehnaně hanily číny jako takové.Jeden maník tak řekl pěknou věc"Je jasné že když si koupim kolo z kauflandu za 2500kč nepojedu sním závod míru ale na cestu na houby,na pivo nebo výlet okolo chalupy mně postačí"
O tom to myslím je,žádná super kvalitní věc nemůže být laciná,třeba škodovky,1000Mb,100de luxe atd.bylo to takzvané dodo,musel jsi se o to starat,mazat,některé věci často měnit ale ona se pak odměnila že 30 let jezdila,jasně závod se stím jet nedal a ani holky balit do NSR
se stím jet nedalo .
Ty první Yukiny snad maj mít motory koupené přímo od Hondy,já teda zatím nemůžu nadávat.
Jo,klepe se to,prý blbne elektrika,relátka atd ale to já mám už předělané a povolují se
šrouby.Mám všude matky se silonem a nebo zalepené a zakontrované .
A propoo,až se bojím zeptat,Hondě se po několika měsíční odstávce nechce?Taky bublá tak nějak z hluboka ?

Bohatá směs?

15.1.2012 v 00:15 | Nahoru | #27
Mě se zeptat bát nemusíš ..Já Čínu koupil hned 2x...Honda po delší odstávce nastartuje taky blbějc, ale to je tím debilním lihem v současným benálu a dalšíma elementálama, kteří nejsou okamžitému nastartění příznivě naklonění Začalo to od tý doby, co mají dovoleno lejt tam víc lihu. Dělá mi to i 2t skutr i čtyřkolka. To co je v plovákoce rychle degraduje a vypouštět se mi to nechce... Tys vzpoměl MB-éčko a Já ze slzou v oku vzpomínám na kvalitnější benzín, kterýmu zima a čas tolik nevadily. Tenhle benál po dvou letech vylitej na beton, chytne leda od dlouho přidrženejch zapálenejch novin a hoří sotva jak nafta. Tak halt taky musím podržet strartér dýl pod plným a pak podruhý bez plynu. Jinak v zimě to nemá ani tak jinej zvuk, jako projev motoru. Prostě když je to 4t, vzducháč, tak mu to ohřátí trvá jednou tak dlouho než 2t. Až po jaký době to přestane mít ďouru bez sytiče. Pak se rozjedeš a ono to zchladne a je to zpátky tam, kde se ta směs ještě blbě odpařuje pro dokonalejší vejbuch. Tím to hůř táhne a vydává i jiný zvuky než v létě. Je to i studeným laufem, který nemá potřebnou teplotu, aby se zbavoval nudlí Jenže Já ten motor předtím v helmě na volnoběh vůbec neslyšel a tak sem mu koupil za 8500kč. zvuk. Ten lauf a již 6let stará baterka, taky ovlivní to čapnutí, ale hlavně se to s otevřeným vejfukem ohřívá ještě dýl. Kór, když je z něho venku tlumivka a je to rezonanční típek Jo a čmoudíci musí mít taky potřebnou teplotu i ve vejfuku, nejen kvůli zbavování se nudlí, ale že se tam pak i líp hejbou ...Takže ano, i Honda hůř chytá a místo ťuknutí do startéru ho musím někdy podržet až 2vteřiny Nemá ale ještě moc nalítáno. 40tis.km jsem navrkal za 3r. Pak jsem si nabil držku, zlámal žebra, ruce a na rok na ní nešlo vylízt. Dětem se mezitím rozpadly ty Čínský motorky a mě to samotnýho už tolik nebavilo PS: Nesmíš mě brát vážně. Dělám si prdel i z vážnejch věcí. Např. předloni mi nechtěl skutr vůbec nasát. Přilepily se mu klapky. Čtyřkolka nechtěla chytat, dokud sem jí nekoupil baterčičku z jednou tak silnym startovacím proudem. No a endůro už taky zazlobilo, když se mu po 5letech mírně ucpala jedna komůrka v karbci. Dřív se z motorkama běhalo, aby alespoň škytly. Dneska jsme už zmlsaní a chceme aby šly na cvrnk. Když se pak pravidelně nejezdí, tak je jasný že mohou zazlobit. Nesmí to bejt ale nikterak dlouhý startění. To je vždycky něco špatně. Jak slábne baterka, startér tím už nezatočí tak rychle jako jindy. Než se všechno zacáká od oleje a tím i dotěsní, tak to navrčení může taky trvat dýl, než při každodenním ježděním.

Naposledy editováno 15.01.2012 12:28:50

1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?

15.1.2012 v 11:55 | Nahoru | #28
O tom shánění dílů by se dala vést nekonečná debata. Dost se traduje, jak těžko a na dlouho se ahánějí díly na italské motorky, možná to tedy začíná platit i o čínách... I když záleží na konkrétním dovozci a dodavatelích... Jak jsem se zmínil to tom chytrolínovi, co mi sehnal na Virago náhon na babettu (údajně), tak nejen, že jsem na to čekal 14 dní, abych se pak musel naštvat nad tím, jak to čekání bylo zbytečné... Potom jsem překonal svou nedůvěru k e-shopům, na jednom náhon našel a spolu se spoustou dalších dílů jej objednal a měl jsem to všechno doma do dvou dnů.
Jinak s tím startováním je pravda, že se každá motorka chová jinak, zvlášť po delší odstávce. Někteří si stěžují na starty GS500, ale já měl dvě a obě startovaly na ťuknutí. Za to nastartovat Virago nejeté cca měsíc, to bylo něco... Čerpadlo sice naplnilo vyschlé karbce, ale zřejmě už ne kanálky k tryskám. Nepomáhal ani etherový sprej a dlouhé točení strterem mohlo odrovnat volnoběžku. Takže pobíhat s motorkou po ulici, 200 tam, 100 zpátky... blaf a už nás bylo slyšet na celý blok. Také jsou motory, které by dokázaly jet i na slivovici, stejně jako některé jsou hrozní mlsouni. Např. starší motory FIAT (řada 124 - 132) poznají každou kapku vody v benzinu.

(reakce na) Bohatá směs?

15.1.2012 v 19:31 | Nahoru | #29
J.M.K.> Tak já zatím to málo co jsem kupoval na vistu bylo z Pyramida v průhonicích a nebyl problém,přišlo to co jsem objednal a už při objednávání na netu vidíš jestli to mají skladem
a oni ty potvory mají skoro vše skladem.
Jinak jsem měl v mašině svíčky NGK a moc písmen a čísel ,teď si nepamatuju a v kastlíku jsem po bývalém majiteli našel páreček ojetých,orezlých svíček NGK-cr 7 hsa.
No a chytlo to podstaně lépe,takže taky možná nové svíčky a hlavně zvolit správně tu teplotu svíček,že jo?

Bohatá směs?

17.1.2012 v 13:54 | Nahoru | #30
Na to aby to líp chytlo po prvotním pokusu po namontění nějakýho čísla očištěný svíčky, jiný číslo hned nevadí. Pokud to ale není taková, která se vzhledem alespoň trochu podobá a písmenky nesedí, té co tam patří, to už může bejt setsafra problém A opět jsme u poctivého 2t pincka. Ten je na pokusy o něco horší. Pokud se podaří nacpat do něj svíčku z dlóóuhym závitem, bez patřičného vypodložení a ta potvůrka má ještě vysunutej název o Y, tak to je pak radosti na Starém Teplicku Ty se ale bát nemusíš. L-ko do ní patří a nejhorší svíčka všech dob NGK B 8HS pro 2t současnosti, Ti jen zmenší už tak nekoprOMISNÍ poměr ...Jinak by sis měl dle manuálu zjistit, co tam má opravdu být a podle toho hledat alternativy. Nejen proto, aby byly schopný ty potvůrky zapálit směs po prvním namontění, ale i po dokončení jízdy. Pokud si ale motor rád přihne oleje, tak ani teplejším svíčkám nejde ten mour z jiskřiště odstraňovat tak dobře. Ba co víc, ten rožhavenej olejovej škvarek zapaluje směs dřív než elektrika a do pístu se může udělat dírečka. Naštěstí do Yuki jsou komplet pístní sady za cenu dnes již neuvěřitelnou a dírka se pozná snadno. Hulí to z motoru jak současný veselý, mladý zemědělec po dobré sklizni a nejde do otáček. Pak to škytne víc a už nenastartuje. Diagnóza : JE TO ROZBITÝ PS : Promiň Já musel. Za chvíli jdu k zubaři s bolavim zubem a tak si dodávám odvahy, děláním si legrace z vážného dotazu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist