Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???
1 reakcí na tento příspěvek Bohatá směs?
Jinak s tím startováním je pravda, že se každá motorka chová jinak, zvlášť po delší odstávce. Někteří si stěžují na starty GS500, ale já měl dvě a obě startovaly na ťuknutí. Za to nastartovat Virago nejeté cca měsíc, to bylo něco... Čerpadlo sice naplnilo vyschlé karbce, ale zřejmě už ne kanálky k tryskám. Nepomáhal ani etherový sprej a dlouhé točení strterem mohlo odrovnat volnoběžku. Takže pobíhat s motorkou po ulici, 200 tam, 100 zpátky... blaf a už nás bylo slyšet na celý blok. Také jsou motory, které by dokázaly jet i na slivovici, stejně jako některé jsou hrozní mlsouni. Např. starší motory FIAT (řada 124 - 132) poznají každou kapku vody v benzinu.
a oni ty potvory mají skoro vše skladem.
Jinak jsem měl v mašině svíčky NGK a moc písmen a čísel ,teď si nepamatuju a v kastlíku jsem po bývalém majiteli našel páreček ojetých,orezlých svíček NGK-cr 7 hsa.
No a chytlo to podstaně lépe,takže taky možná nové svíčky a hlavně zvolit správně tu teplotu svíček,že jo?