Vyndal jsem svíčky,byly úplně černé jako od sazí.\dal jsem jiné,je to lepší ale ty teplé starty nic moc.tak nějak divně a pomalu to padá z otáček.
Ptám se,když jsem měnil ty gumové příruby byly popraskané,asi sály fal. vzduch,je možné
že teď když už to nesaje fal.vzduch je příliš bohatá směs?
Ještě jeden dotaz,na co je u\Yukiny na těch přírubách karburátoru takový ten šroubek???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?
Stalo se mně, když jsem sháněl náhon tachecu na Virago 535 (cestou se mi vytočila spodní převlečka u kola a ztratil jsem lanko), našel jsem jeden krám s motodíly a zároveň dealera značky Yuki a Kentoya, ten náhon objednal a já až doma zjistil, že by sice pasoval, nicméně chybělo mu cca 15cm délky. Při reklamaci mi ten maník tvrdil, že se prý spletli v zásilce, objednávce a ten náhon byl prý na babettu!!! To mě dorazilo, náhon jsem vrátil a dál se tomu makovci vyhýbám obloukem. Jen mě to teď, s odstupem času, donutilo k zamyšlení nad tím, že je dost podezřelé, aby babetta měla na obou koncích náhonu stejné závity převleček a stejná zakončení lanka jako Virago...
Sousedčiny punčocháče bych tam necpal, sice jsem kdysi měl coby "vstupní filtr" z nich umotanou a na sací trubce přidrátovanou "bouli" u lednicového kompresoru, který jsem tenkrát z nouze používal k foukání pneu, nicméně u motocyklového motoru (byť číňana) bych do takových extrémů nešel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatá směs?
Tak zatim díky za rady-porady