takjanevim> Myslel jsem, že už lépe to nastavení směsy nešlo napsat. Když ten šroubek jakože utahuješ(neb on má furt stejnej odpor), tedy po směru hod.ručiček, tak Ti tam půjde víc benzínu. Já Ti to popsal tak, aby ses nemusel bát na to sáhnout. Prostě, abys ho nejdřív zašrouboval až kam to půjde a přitom počítal otočky toho šroubku. Tím to vždycky můžeš vrátit, jak to bylo nastavený. Když potom šroubek vytočíš o 2otočky a nebude to dobrý, tak jen šroub opět zašroubuješ a vytočíš ven jen o tolik, kolik si napočítal při prvním utažení na doraz... To otáčení šrobku na druhou staranu, se týká membránovejch karbců. Ten Tvůj Číňák bude mít dozajista obyčejnej karbec. Doprava=víc benzínu vůči vzduchu. Doleva= víc vzduchu vůči benzínu. Já ty skulinky v karbci zas tak nestuduju, ale tohle má hlavní vliv na přechod od volnoběhu. Neříkám, že to máš nastavovat, jen že bych se na to mrknul a ověřil si, zda předchozí majitel tam nenastavil úplný blbosti. Taky tam mohl vrazit větší hlavní trysku a to Ti žádnej šroubek nepomůže a příde na řadu ta PUNČOCHA OD SOUSEDKY
PS: Já bych ty punčochy taky bez použitýho násilí od žádný sousedky už nedostal