globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
18.9.2011 v 17:56
Máte někdo zkušenosti s BMW F800 S (ST)? O TDM 900 se tu už hodně psalo, jsem rozhodnut z 90% pro TDM900 (ještě jsem neshnal ve slušném stavu).Jak jsem viděl F800 hned jsem se .
Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?

Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78

Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78


Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
Anketa:
TDM 900
36%
27
F800 S (ST)
64%
49
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 07:45 | Nahoru | #91

Váňa píše: Roman_ST1>
Výborný odkaz, zajímavá diskuze, fajn vědět jak to vidí v reichu

"TDM zuverlässig, stark und Sozius/Tourentauglich. Die ST ist ein Plastikmoped mit einigen Macken ! Finger weg ! Kauf dir ein BMW Leiberl, dann hast auch was vom Image und den Rest macht die TDM."



ano souhlasím i v německu jsou kokoti

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 17:14 | Nahoru | #92
Ano i ne, syntax raději neřešit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 20:15 | Nahoru | #93

čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.



Pěkná snůška nesmyslů. Všechno přibarveno tak aby z toho BMW vyšlo lépe, že?
TDM má samozřejmě 6-ti kvalt
TDM (suchá) váží 193kg a ne 226 jak píšeš
TDM dáš samozřejmě "na koleno" docela v pohodě, pokud je to tvá ambice
TDM jede naprosto běžně také 230km/h. Papírová hodnota je těžce papírová. A je to důležité?
Nejvíce mě rozesmála ta tvá obrácená realita, kde tvrdíš že TDM je díky většímu plexi méně vhodná na dlouhodobou rychlou jízdu

Chápu že každý chválí to své, ale netřeba to přehánět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #94

seikos píše: Pěkná snůška nesmyslů. Všechno přibarveno tak aby z toho BMW vyšlo lépe, že?
TDM má samozřejmě 6-ti kvalt
TDM (suchá) váží 193kg a ne 226 jak píšeš
TDM dáš samozřejmě "na koleno" docela v pohodě, pokud je to tvá ambice
TDM jede naprosto běžně také 230km/h. Papírová hodnota je těžce papírová. A je to důležité?
Nejvíce mě rozesmála ta tvá obrácená realita, kde tvrdíš že TDM je díky většímu plexi méně vhodná na dlouhodobou rychlou jízdu

Chápu že každý chválí to své, ale netřeba to přehánět



Nelži Seikosi žádná snůžka ale jen jeden nesmysl a to že opravdu 6 rychlostí, což stejně na věci nic nemění

Motor
Typ: kapalinou chlazený řadový dvouválec, 5 ventilů na válec, DOHC
Objem: 897 ccm
Vrtání x Zdvih: 92.0 x 67.5 mm
Max. výkon: 63.4 kW (86 k) @ 7,500 ot. za min
Max. moment: 88.8 Nm (9.1 kg-m) @ 6,000 ot. za min
Mazání: suchá skříň
Startér: elektrický
Převodovka
Typ: 6 rychlostí - řetězem
Pérování
Přední / zadní: teleskopická / kyvná vidlice
Rozměr
Délka / šířka / výška: 2.180 / 800 / 1.290 mm
Rozvor: 1.485 mm
Výška sedadla: 825 mm
Vlastní hmotnost: 223 kg / 226 kg
Palivová nádrž
Objem: 20 l

Jinak mi vysvětli co to znamená ta vlastní hmotnost na stránkách Yamahy u TDM 900 model 2011? já vidím 223kg/226kg , předpokládám že ta druhá hmotnost je s ABS? Je to hmotnost Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže??? Bo právě ST má s ABS takovou hmotnost 209kg. Já vidím rozdíl 17kg ty ne??? BMW

Další věc "koleno" já někde psal že nejde dát TDM na koleno? Ale snad i úplný laik vidí stavbu obou motorek a na které to půjde snáž ne? To je jediné co jsem chtěl říct. Vážně chceš tvrdit že TDM je ovladatelnější motorka než ST???

TDM jede naprosto běžně 230??? To ses právě probudil ne? fakt si myslíš že je na to dělaná a je to bezpečné u TDM držet takovou rychlost při dálničních přesunech??? V tom případě ti přeji mnoho šťastných km

A na závěr ti musím říct že se chechtáš vlastní blbosti bo čím vyšší plexi tím větší problém při rychlostech kolem 200 a výš

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #95
seikos> Jo a pánové redaktoři by mohli opravit kolik že rychlostí ma TDM to mě zmátlo. Ale oni raději rozebírají mou nadsázku že mám na 4taktním motoru zvuk dvoutaktu A taky že mám! Jasně to tam slyším

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 22:02 | Nahoru | #96

čydlo píše: Nelži Seikosi žádná snůžka ale jen jeden nesmysl a to že opravdu 6 rychlostí, což stejně na věci nic nemění

Motor
Typ: kapalinou chlazený řadový dvouválec, 5 ventilů na válec, DOHC
Objem: 897 ccm
Vrtání x Zdvih: 92.0 x 67.5 mm
Max. výkon: 63.4 kW (86 k) @ 7,500 ot. za min
Max. moment: 88.8 Nm (9.1 kg-m) @ 6,000 ot. za min
Mazání: suchá skříň
Startér: elektrický
Převodovka
Typ: 6 rychlostí - řetězem
Pérování
Přední / zadní: teleskopická / kyvná vidlice
Rozměr
Délka / šířka / výška: 2.180 / 800 / 1.290 mm
Rozvor: 1.485 mm
Výška sedadla: 825 mm
Vlastní hmotnost: 223 kg / 226 kg
Palivová nádrž
Objem: 20 l

Jinak mi vysvětli co to znamená ta vlastní hmotnost na stránkách Yamahy u TDM 900 model 2011? já vidím 223kg/226kg , předpokládám že ta druhá hmotnost je s ABS? Je to hmotnost Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže??? Bo právě ST má s ABS takovou hmotnost 209kg. Já vidím rozdíl 17kg ty ne??? BMW

Další věc "koleno" já někde psal že nejde dát TDM na koleno? Ale snad i úplný laik vidí stavbu obou motorek a na které to půjde snáž ne? To je jediné co jsem chtěl říct. Vážně chceš tvrdit že TDM je ovladatelnější motorka než ST???

TDM jede naprosto běžně 230??? To ses právě probudil ne? fakt si myslíš že je na to dělaná a je to bezpečné u TDM držet takovou rychlost při dálničních přesunech??? V tom případě ti přeji mnoho šťastných km

A na závěr ti musím říct že se chechtáš vlastní blbosti bo čím vyšší plexi tím větší problém při rychlostech kolem 200 a výš



Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.

Naposledy editováno 06.10.2011 22:04:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 22:46 | Nahoru | #97

seikos píše: Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.



Popravdě zvuk u TDM je úplně jinde, F800 hrůza... můj názor.
Objektivní by to bylo pokud bych měl F800 týden doma a po týdnu jezdil týden s TDM pak můžu srovnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 01:33 | Nahoru | #98
seikos> Přesto, že jsi svůj názor již vyjádřil hned po otevření příspěvku, tak jsem s hrůzou zjistil, že pravděpodobně tvoje TDM nemá žádnou chybu
Já se alespoň snažil ke každé motorce napsat, co jsou její plusy, a co jsou její mínusy. Jak k BMW, tak k Yamaze. A i přesto, že jezdím BMW, tak se na mém profilu můžeš dočíst, že není dokonalé - a to si troufnu tvrdit, že jezdím BMW o třídu jinde, než je F 800.
Jezdil jsem na obou zde zmiňovaných strojích, také rád cestuji, a také byly i v mém vlastním výběru, ale výhrady, co jsem ke každému stroji měl jsem zde už popsal. Jen mě mrzí, že jsem nejezdil na tvojí TDM, protože tu bych asi při plném zatížení nedal nadoraz a asi by také při mojí jízdě žrala srovnatelně s BMW.
TDM měla pro mě lepší posez oproti BMW (měřím 186cm a lépe jsem se na ní srovnal) a věřím, že bude provozně levnější (ne spotřebou, ale spíše servisem - živím se jako technik, tak vím skutečnost, že na motorce se nerozbije jen to, co tam není - a na BMW je mnoho věcí pro cestování naprosto zbytečných a tím pádem i mnoho věcí které se mohou potencionálně porouchat)
A také vím, že i když vozíš na svojí TDM to samé co já, tak i když mohu legálně naložit na svojí motorku 215kg nákladu, tak běžně 300kg nakládám a můj stroj si s tím dokáže poradit. Což TDM bohužel při mojí zkušební jízdě nezvládala a i F 800 se při přeložení chovalo podstatně kultivovaněji než Yamaha. Možná, že německý vepř je jinak figurálně řešený než žluťák, a proto jsou i motorky jinak "figurálně" řešené.
Posuzuješ věci zamilovaně (nevidíš chyby a i když nějakou zahlédneš, připadá tě malicherná), já už dávno nejsem zamilovaný ani do své ženy, ani do své motorky - tak už dokáži rozlišit klady a zápory střízlivějším pohledem.
Jsem rád, že jsi se svojí volbou stroje spokojen, ale dotyčný se ptal jak na klady, tak na zápory - myslím, že žabomyší války dvou "zamilovaných" ho asi zajímat moc nebudou.

2 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 12:19 | Nahoru | #99
O F800ST jsem se dost zajímal, je to jistě super motorka s malou spotřebou, s prima "fun" faktorem. Lehká, krásně ovladatelná, pohodlná.
Co me trochu odrazuje je nepřesná převodovka, u některých kusů je možné zařadit mezi 4 a 5 neutrál..To nechápu !
Podle toho co jsem četl - názory majitelů - mám z toho pocit, že nedosahuje kvalita velkých BMW .., jen pocit.

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 12:21 | Nahoru | #100

Andy B píše: O F800ST jsem se dost zajímal, je to jistě super motorka s malou spotřebou, s prima "fun" faktorem. Lehká, krásně ovladatelná, pohodlná.
Co me trochu odrazuje je nepřesná převodovka, u některých kusů je možné zařadit mezi 4 a 5 neutrál..To nechápu !
Podle toho co jsem četl - názory majitelů - mám z toho pocit, že nedosahuje kvalita velkých BMW .., jen pocit.



No protoze osmistovky maji motory Rotax ktere nedela BMW (tim nerikam nic proti Rotaxu, mel jsem ho v 650 jednobuchu a super )

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 16:42 | Nahoru | #101

seikos píše: Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.



napsal jsem suchá protože jsem nevěděl co znamená u yamahy hodnota "vlastní hmotnost" Jinak suchá u ST je 187kg s baterkou a abs pokud se nepletu a kde si vzal svou hodnotu suchá u tdm 193? to je s baterkou nebo jako u ducati bez? to je s abs nebo bez? Proč asi yamaha tak mlží s tou vahou a není transparentní a přesná jako bmw?

Jo je to přesně jak říkáš maximální rychlost kterou udržím jen chvíli a na hranici rozsypání motorky a těžce za hranicí vlastní bezpečnosti mě nezajímá...jen tak mimochodem jen fakt kokod může jet běžnou cestovní rychlostí 130 - 140 pokud není zrovna na prázdné okresce, protože v opravdovém provozu a na dálnici se motat mezi plechovkama, dodávkama a kamionama je pěkná kravina. Škoda že si se mnou nebyl na tour po evropě nebo někdy na cz dálnici když si potřebuju zkrátit cestu...já ti dám že se nedá
právě že s ST se takhle cestovat dá a není to žádný velký problém a právě v tom je ten velký rozdíl mezi tdm a st...snad už si to pochopil i ty ale jinak nic proti, taky se chystám na důchod koupit něco na "cestování 130 - 140 " ale rozhodně takhle nepojedu 800km denně...to snad ani nejde...to by mě jeblo

Nikdy jse se nebavil o tvých ambicích ale trvám na tom že st je ovladatelnější.

Co sem motáš jaké plexi má tdm v sérii? Smál jsem se tvé nevědomosti že na rychlost kolem 200 není vysoké plexi vhodné, nic víc...u jakékoli motorky.

F800 v sérii není až tak špatné...mě se tenhle zvuk líbí, sem tam si i krásně grgggne při zavření plynu a v otáčkách zní aspoň trochu jako motorka a ne traktor a přál bych ti to slyšet ted s RP na hulváta...ale to důchodci neocení, ti mi hrozí

Naposledy editováno 07.10.2011 16:44:00

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 16:47 | Nahoru | #102
Brůča> to by mě nikdy nenapadlo že mě někdo ocení že jsem zamilovaný jsem ještě nikdy do ničeho a nikoho nebyl a doufám že mě ani taková pitomost nikdy nepotká Značky motorek ani aut mě vůbec nezajímají, jde mi jen o konkrétní modely na které se zrovna zaměřím...jediná značka co jsme kdy žral byl Lotus John Player Special

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 16:49 | Nahoru | #103

Andy B píše: O F800ST jsem se dost zajímal, je to jistě super motorka s malou spotřebou, s prima "fun" faktorem. Lehká, krásně ovladatelná, pohodlná.
Co me trochu odrazuje je nepřesná převodovka, u některých kusů je možné zařadit mezi 4 a 5 neutrál..To nechápu !
Podle toho co jsem četl - názory majitelů - mám z toho pocit, že nedosahuje kvalita velkých BMW .., jen pocit.



Je to tak nedosahuje...ostatně jako každá motorka za 250tis. nedosahuje kvalit podstatně dražších strojů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 17:08 | Nahoru | #104

Sidonius78 píše: Popravdě zvuk u TDM je úplně jinde, F800 hrůza... můj názor.
Objektivní by to bylo pokud bych měl F800 týden doma a po týdnu jezdil týden s TDM pak můžu srovnat.



měl si to kolem 5tis v zátěži? bo je to potom úplně něco jiného...mě se právě na tom líbilo že to není klasika vyduněná hlava...rotax je perfektní až na tu převodovku nebo spojku to mohlo být lepší...ale projeví se to až při fakt sportovním zacházení...to nevím co by při takových nárocích udělala TDM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

11.10.2011 v 08:45 | Nahoru | #105
čydlo> podívej se na Pepu Macháčka, on má v jeho čtyřkolkách motory z TDM, tak si myslím, že ty motory vydrží opravdu hodně.

Jsem mnohaletý motorkář a k motorce pěkný zvuk patří, ale kluci co maj extrémě hlasitý výfuky mě fakt serou, zvláště když to naschvál tůrujou mezi barákama. Jsem všemi deseti pro zavedení měření hlučnosti v rámci silniční kontroly, stejně jako v DE nebo A. Vůbec se nedivím, proč lidi nadávají třeba kolem silnice na Dubou, já tam bydlet, tak ať motorkář, tak by mě to vadilo.

Naposledy editováno 11.10.2011 08:48:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

11.10.2011 v 15:52 | Nahoru | #106

Roman_ST1 píše: čydlo> podívej se na Pepu Macháčka, on má v jeho čtyřkolkách motory z TDM, tak si myslím, že ty motory vydrží opravdu hodně.

Jsem mnohaletý motorkář a k motorce pěkný zvuk patří, ale kluci co maj extrémě hlasitý výfuky mě fakt serou, zvláště když to naschvál tůrujou mezi barákama. Jsem všemi deseti pro zavedení měření hlučnosti v rámci silniční kontroly, stejně jako v DE nebo A. Vůbec se nedivím, proč lidi nadávají třeba kolem silnice na Dubou, já tam bydlet, tak ať motorkář, tak by mě to vadilo.



Nic proti motorům TDM a jejich spolehlivosti a dlouhověkosti, ale mám na motorku jiné nároky, nechci tam mít motor jako ze čtyřkolky. Chápu když si někdo kupuje ojetinu dá přednost TDM protože je finačně dostupnější a vyrábí se déle...vidím co se tady kupuje modely 2003 - 2006 to ještě ST ani nebylo. Jsem s motorem Rotax maximálně spokojen a jede fakt jak cyp

Mám se rád...nebudu jezdit tichou motorku ani pokuty mě neodradí. Že někdo tůruje mezi domy může být nepříjemné, ale na kolektivní vinu kašlu, vrknu plynem tam kde potřebuju abych byl zpozorován. Mimo obec při vyšší rychlosti mi působí potěšení slyšet se, jeden z důvodů proč jezdím...pro potěšení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

11.10.2011 v 19:38 | Nahoru | #107
čydlo> Koukám že bojuješ na dvou frontách.Což se u "ne"fandy jen tak nevidí.Dle mého je to prašť jak uhoď.Ale BMW mě s tímhle motorem zklamalo.Podle konfigurace a parametrů se mi ten motor moc líbil(což se o boxeru říct nedá),ale on má sklony k zadírání...Smutné.Teď jsem četl v ČMN že i Šímovo BMW dojezdilo.Redakce to označilo za "poločínskou plečku"
Ještě dodatek:Máš na motore laďáky?

Naposledy editováno 11.10.2011 19:39:09

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

11.10.2011 v 20:01 | Nahoru | #108
Anti> bojuju??? jen se vyjadřuju k tématům které mě zajímají...vážně nevím proč bych měl být fanda a kde si přišel na to že bojuju za BMW?

Mě se zas Rotax F800 zdál podle parametrů průměrný ale překvapil mě nehorázně v kladném slova smyslu. Nemá žádné sklony k zadírání, to je jen výmluva bo na něj nejspíš nemáš Škoda že jsis ČMN nepřečetl pořádně...neb bys musel vědět že to BMW (650 jednobuch tuším, úplně něco jiného než o čem tu je řeč) koupil těžce ojeté a všichni mu to vymlouvali že na tom žádné velké testování (rozuměj šílenou cestu přes Rusko až kamsi do Asie) už neprovede. A kupodivu dojel tak kdesik do řiti a pak jel do Španělska a tam mu vypovědělo službu...to už teda nevím co by jste od motorky za necelých 200litrů (funglovka) chtěli Že se ten typ 650 montuje v číně už snad každý ví a že se tam montuje a vyrábí kde co je snad taky každému známo

Abych to zhrnul, je mi úplně ukradené jak na tom je nějaké BMW 650 nebo že má někdo podezření že se mu zadřel motor když jel po zadním, já vím jak mi to jezdí, jsem rád že jsem si vybral zrovna tuhle motorku (podle toho co vidím kolem sebe je fakt jen velmi málo strojů za které bych eventuelně měnil kdyby schopnosti dovolily) a nehodlám ji v nejbližší době měnit za jinou, naopak chystám se v příští sezoně na ni znovu nalítat 30tis.km v kvapíkovém tempu

Moje rada: nikdo si BMW ST nekupujte nestojí za to! Nechci potkávat dvojníky

Naposledy editováno 11.10.2011 20:04:53

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

11.10.2011 v 22:25 | Nahoru | #109
Tenhle typický argument "Bawormenů": "to je jen výmluva bo na něj nejspíš nemáš" mě přivádí do varu.Tenhle pozérský přístup maximálně nenávidím.NE,BMW bych si nekoupil,i kdybych nebyl limitován penězi.NE,tuto značku opravdu nepovažuji za nic výjimečného.NE,netvrdil jsem že tento motor má sklony k zadírání,tvrdí to jiní.
Šímu nějak nesleduju,ale mám pocit že jezdil 800GS(od nova),což by mělo mít stejný motor.
www.super-moto.cz/rubriky/cestovani/zahranicni/jarda-sima-opet-brazdi-afriku-i-cast_39043.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

12.10.2011 v 17:23 | Nahoru | #110

Anti píše: Tenhle typický argument "Bawormenů": "to je jen výmluva bo na něj nejspíš nemáš" mě přivádí do varu.Tenhle pozérský přístup maximálně nenávidím.NE,BMW bych si nekoupil,i kdybych nebyl limitován penězi.NE,tuto značku opravdu nepovažuji za nic výjimečného.NE,netvrdil jsem že tento motor má sklony k zadírání,tvrdí to jiní.
Šímu nějak nesleduju,ale mám pocit že jezdil 800GS(od nova),což by mělo mít stejný motor.
www.super-moto.cz/rubriky/cestovani/zahranicni/jarda-sima-opet-brazdi-afriku-i-cast_39043.html



Z toho mám velkou radost že tě to vytáčí bo mě tež vytáčí když jen papouškuješ co jedna paní povídala a sám nevíš
Tento motor nemá sklony k zadírání a tvrdím to já který na něm najel 30tis.km
Nejde o sledování Šímy ale tvůj argument že je něco napsáno v posledním čísle ČMN...takže znova: kup si ty noviny a přečti si že jde o 650 a o co vlastně jde a za jakých podmínek
A ST si v žádném případě nekupuj! Fakt horší než TDM nebo Kawa 650 v každém ohledu!

Naposledy editováno 12.10.2011 17:23:46

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

13.10.2011 v 09:01 | Nahoru | #111

čydlo píše: Z toho mám velkou radost že tě to vytáčí bo mě tež vytáčí když jen papouškuješ co jedna paní povídala a sám nevíš
Tento motor nemá sklony k zadírání a tvrdím to já který na něm najel 30tis.km
Nejde o sledování Šímy ale tvůj argument že je něco napsáno v posledním čísle ČMN...takže znova: kup si ty noviny a přečti si že jde o 650 a o co vlastně jde a za jakých podmínek
A ST si v žádném případě nekupuj! Fakt horší než TDM nebo Kawa 650 v každém ohledu!



že se na to nevysereš..nejlepší je stejně ta co stojí v garáži a jelikož mu tam nestojí BMW neví co je dobré a to ho omlouvá

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

17.3.2012 v 08:13 | Nahoru | #112

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

14.7.2012 v 07:12 | Nahoru | #113
Anti> Tak mám najeto 50tis.km bez problémů. Žádná závada krom vyhřívání heftů a to jsem možná zdupal sám pač jsem měl řidítka otočené co nejvíc dolů a dopředu abych je měl níž a tím jsem na rukojeti neustále silně tlačil dlaní. Výměna vyhřívaných rukojetí za nové v BMW není drahá záležitost. Sám jsem s ST najel 42tis.km a fakt nejezdím na spotřebu motor a převodovka drží jak má

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

14.7.2012 v 07:28 | Nahoru | #114
čydlo> Když máš štěstí na dobrý kus a staráš se tak jezdíš.Já ti to přeju
Moje motorka taky nemá kvůli rozvodu vyvažovacích hřídelů ideální pověst,a můj kus má kolem devadesáti tisíc...

BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

27.7.2014 v 11:10 | Nahoru | #115
koupena TDM900 (9/2012)
rozhodla cena, potřeboval jsem moto hlavně na cestování

Tema ponechám otevřené (2012)
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 22 15.9.2023 v 10:36 jameseric


TOPlist