paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
18.9.2011 v 17:56
Máte někdo zkušenosti s BMW F800 S (ST)? O TDM 900 se tu už hodně psalo, jsem rozhodnut z 90% pro TDM900 (ještě jsem neshnal ve slušném stavu).Jak jsem viděl F800 hned jsem se .
Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?

Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78

Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78

Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
Anketa:
TDM 900
36%
27
F800 S (ST)
64%
49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 20:15 | Nahoru | #1

čydlo píše: a ty si na St jel že věříš ve srovnatelnost podle papírů?

si nemůžu pomoct ale nevidím ani papírově stejné hodnoty...jasně výkon a krouťák je skoro stejný u TDM i vyšší díky objemu ale co třeba kompresní poměr? 12:1 ST a 10,4:1 TDM je vidět že jde úplně o jiný motor ne? Nebo co ten podstatně větší rozvor TDM a 18ctka přední kolo? Nezdá se ti že půjde o úplně jiné svezení už podle papírových předpokladů? A co rozložení váhy? Není na první pohled patrné jak je ST menší a spíš bachratější oproti TDM, že je jasné že tyto motorky lze srovnávat jen velmi těžko? Mrkni kde jsou stupačky a jaký je posez, chápeš že se s každou jedou zatáčky úplně jinak? Dáš TDM na koleno úplně vklidečku? A proč to má jen 5 rychlostí? Nesvědčí to o zaměření tohoto stroje? A co váha? ST 187kg (209kg v plné zbroji s ABS) TDM 226kg...a to je hmotnost suchá? Kolik tvé TDM váží v plné polní včetně ABS? A nakonec když mrknem na tu papírovou maximální rychlost 220 ST (jede mi to 230 v pohodě) TDM 200...a jak se ti jede s TDM ve dvoustovce? Na ST nasadím dálniční rychlost 200 - 220 a jedu furt dokud to jde, bez problémů. Podle mě díky posezu a velkému štítu se s TDM ani kolem 200 jet dlouhodobě nedá, je to vyložený turista.
Víš mě tyhle papírové údaje říkají že jde o úplně odlišné motorky, že TDM ani vyzkoušet nechci, není to stroj který bych chtěl, je úplně jiný než ST.



Pěkná snůška nesmyslů. Všechno přibarveno tak aby z toho BMW vyšlo lépe, že?
TDM má samozřejmě 6-ti kvalt
TDM (suchá) váží 193kg a ne 226 jak píšeš
TDM dáš samozřejmě "na koleno" docela v pohodě, pokud je to tvá ambice
TDM jede naprosto běžně také 230km/h. Papírová hodnota je těžce papírová. A je to důležité?
Nejvíce mě rozesmála ta tvá obrácená realita, kde tvrdíš že TDM je díky většímu plexi méně vhodná na dlouhodobou rychlou jízdu

Chápu že každý chválí to své, ale netřeba to přehánět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #2

seikos píše: Pěkná snůška nesmyslů. Všechno přibarveno tak aby z toho BMW vyšlo lépe, že?
TDM má samozřejmě 6-ti kvalt
TDM (suchá) váží 193kg a ne 226 jak píšeš
TDM dáš samozřejmě "na koleno" docela v pohodě, pokud je to tvá ambice
TDM jede naprosto běžně také 230km/h. Papírová hodnota je těžce papírová. A je to důležité?
Nejvíce mě rozesmála ta tvá obrácená realita, kde tvrdíš že TDM je díky většímu plexi méně vhodná na dlouhodobou rychlou jízdu

Chápu že každý chválí to své, ale netřeba to přehánět



Nelži Seikosi žádná snůžka ale jen jeden nesmysl a to že opravdu 6 rychlostí, což stejně na věci nic nemění

Motor
Typ: kapalinou chlazený řadový dvouválec, 5 ventilů na válec, DOHC
Objem: 897 ccm
Vrtání x Zdvih: 92.0 x 67.5 mm
Max. výkon: 63.4 kW (86 k) @ 7,500 ot. za min
Max. moment: 88.8 Nm (9.1 kg-m) @ 6,000 ot. za min
Mazání: suchá skříň
Startér: elektrický
Převodovka
Typ: 6 rychlostí - řetězem
Pérování
Přední / zadní: teleskopická / kyvná vidlice
Rozměr
Délka / šířka / výška: 2.180 / 800 / 1.290 mm
Rozvor: 1.485 mm
Výška sedadla: 825 mm
Vlastní hmotnost: 223 kg / 226 kg
Palivová nádrž
Objem: 20 l

Jinak mi vysvětli co to znamená ta vlastní hmotnost na stránkách Yamahy u TDM 900 model 2011? já vidím 223kg/226kg , předpokládám že ta druhá hmotnost je s ABS? Je to hmotnost Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže??? Bo právě ST má s ABS takovou hmotnost 209kg. Já vidím rozdíl 17kg ty ne??? BMW

Další věc "koleno" já někde psal že nejde dát TDM na koleno? Ale snad i úplný laik vidí stavbu obou motorek a na které to půjde snáž ne? To je jediné co jsem chtěl říct. Vážně chceš tvrdit že TDM je ovladatelnější motorka než ST???

TDM jede naprosto běžně 230??? To ses právě probudil ne? fakt si myslíš že je na to dělaná a je to bezpečné u TDM držet takovou rychlost při dálničních přesunech??? V tom případě ti přeji mnoho šťastných km

A na závěr ti musím říct že se chechtáš vlastní blbosti bo čím vyšší plexi tím větší problém při rychlostech kolem 200 a výš

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 21:31 | Nahoru | #3
seikos> Jo a pánové redaktoři by mohli opravit kolik že rychlostí ma TDM to mě zmátlo. Ale oni raději rozebírají mou nadsázku že mám na 4taktním motoru zvuk dvoutaktu A taky že mám! Jasně to tam slyším
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB


TOPlist