paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 800 S (ST) vs. TDM 900
18.9.2011 v 17:56
Máte někdo zkušenosti s BMW F800 S (ST)? O TDM 900 se tu už hodně psalo, jsem rozhodnut z 90% pro TDM900 (ještě jsem neshnal ve slušném stavu).Jak jsem viděl F800 hned jsem se .
Výkonově budou asi nastejno, F800 je lehčí a více do sportovna, TDM více na cestování.
Velký plus u F800 bude i spotřeba a váha a hlavně žádné mazání řetězu.Jen ta cena , líbí se mi model ST.
Přešel někdo z TDM na F800 ?či naopak?

Uzavřeno 18.11.2012 v 19:29 uživatelem Sidonius78

Otevřeno 27.07.2014 v 11:06 uživatelem Sidonius78

Naposledy editováno 18.09.2011 18:00:19
Anketa:
TDM 900
36%
27
F800 S (ST)
64%
49

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 22:02 | Nahoru | #1

čydlo píše: Nelži Seikosi žádná snůžka ale jen jeden nesmysl a to že opravdu 6 rychlostí, což stejně na věci nic nemění

Motor
Typ: kapalinou chlazený řadový dvouválec, 5 ventilů na válec, DOHC
Objem: 897 ccm
Vrtání x Zdvih: 92.0 x 67.5 mm
Max. výkon: 63.4 kW (86 k) @ 7,500 ot. za min
Max. moment: 88.8 Nm (9.1 kg-m) @ 6,000 ot. za min
Mazání: suchá skříň
Startér: elektrický
Převodovka
Typ: 6 rychlostí - řetězem
Pérování
Přední / zadní: teleskopická / kyvná vidlice
Rozměr
Délka / šířka / výška: 2.180 / 800 / 1.290 mm
Rozvor: 1.485 mm
Výška sedadla: 825 mm
Vlastní hmotnost: 223 kg / 226 kg
Palivová nádrž
Objem: 20 l

Jinak mi vysvětli co to znamená ta vlastní hmotnost na stránkách Yamahy u TDM 900 model 2011? já vidím 223kg/226kg , předpokládám že ta druhá hmotnost je s ABS? Je to hmotnost Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže??? Bo právě ST má s ABS takovou hmotnost 209kg. Já vidím rozdíl 17kg ty ne??? BMW

Další věc "koleno" já někde psal že nejde dát TDM na koleno? Ale snad i úplný laik vidí stavbu obou motorek a na které to půjde snáž ne? To je jediné co jsem chtěl říct. Vážně chceš tvrdit že TDM je ovladatelnější motorka než ST???

TDM jede naprosto běžně 230??? To ses právě probudil ne? fakt si myslíš že je na to dělaná a je to bezpečné u TDM držet takovou rychlost při dálničních přesunech??? V tom případě ti přeji mnoho šťastných km

A na závěr ti musím říct že se chechtáš vlastní blbosti bo čím vyšší plexi tím větší problém při rychlostech kolem 200 a výš



Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.

Naposledy editováno 06.10.2011 22:04:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

6.10.2011 v 22:46 | Nahoru | #2

seikos píše: Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.



Popravdě zvuk u TDM je úplně jinde, F800 hrůza... můj názor.
Objektivní by to bylo pokud bych měl F800 týden doma a po týdnu jezdil týden s TDM pak můžu srovnat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 01:33 | Nahoru | #3
seikos> Přesto, že jsi svůj názor již vyjádřil hned po otevření příspěvku, tak jsem s hrůzou zjistil, že pravděpodobně tvoje TDM nemá žádnou chybu
Já se alespoň snažil ke každé motorce napsat, co jsou její plusy, a co jsou její mínusy. Jak k BMW, tak k Yamaze. A i přesto, že jezdím BMW, tak se na mém profilu můžeš dočíst, že není dokonalé - a to si troufnu tvrdit, že jezdím BMW o třídu jinde, než je F 800.
Jezdil jsem na obou zde zmiňovaných strojích, také rád cestuji, a také byly i v mém vlastním výběru, ale výhrady, co jsem ke každému stroji měl jsem zde už popsal. Jen mě mrzí, že jsem nejezdil na tvojí TDM, protože tu bych asi při plném zatížení nedal nadoraz a asi by také při mojí jízdě žrala srovnatelně s BMW.
TDM měla pro mě lepší posez oproti BMW (měřím 186cm a lépe jsem se na ní srovnal) a věřím, že bude provozně levnější (ne spotřebou, ale spíše servisem - živím se jako technik, tak vím skutečnost, že na motorce se nerozbije jen to, co tam není - a na BMW je mnoho věcí pro cestování naprosto zbytečných a tím pádem i mnoho věcí které se mohou potencionálně porouchat)
A také vím, že i když vozíš na svojí TDM to samé co já, tak i když mohu legálně naložit na svojí motorku 215kg nákladu, tak běžně 300kg nakládám a můj stroj si s tím dokáže poradit. Což TDM bohužel při mojí zkušební jízdě nezvládala a i F 800 se při přeložení chovalo podstatně kultivovaněji než Yamaha. Možná, že německý vepř je jinak figurálně řešený než žluťák, a proto jsou i motorky jinak "figurálně" řešené.
Posuzuješ věci zamilovaně (nevidíš chyby a i když nějakou zahlédneš, připadá tě malicherná), já už dávno nejsem zamilovaný ani do své ženy, ani do své motorky - tak už dokáži rozlišit klady a zápory střízlivějším pohledem.
Jsem rád, že jsi se svojí volbou stroje spokojen, ale dotyčný se ptal jak na klady, tak na zápory - myslím, že žabomyší války dvou "zamilovaných" ho asi zajímat moc nebudou.

(reakce na) BMW 800 S (ST) vs. TDM 900

7.10.2011 v 16:42 | Nahoru | #4

seikos píše: Já ti do tvý BMW nijak nevrtám. Ani nijak nezpochybňuju že ST je lehčí. Jen jsi výše psal že TDM má 229kg suchá, tak ať někdo napíše kolik tedy váží oproti BMW v plné polní.
Co se týče maximální rychlosti, tak TDM 230 udělá. Fakt je že na hranici červeného pole otáčkoměru, ale udělá. Že se v papírech píše 200 (někde 220), je úplně irelevantní. Nehledě na to že na max rychlost jsem naposledy koukal když jsem jezdil Hondu CR 80. Dnes je to pro mě naprosto nedůležitý údaj, protože to vůbec nepotřebuji. Maximální rychlostí u cestovní motorky se prsí snad jen uhrovití čůráčci co vylezli ze školy. Běžně cestuji rychlostí 130-140kmh.
A jestli ty tvrdíš že s BMW "běžně nasadíš cestovních 200-220kmh, tak tyhle pohádky říkej někomu jinému. Ano, ta motorka to samozřejmě snadnou udělá, ale opravdu cestovat se takovouhle rychlostí nedá. Tak možná prvních 50km po dálnici. Ale ne třeba 600-800 denně, což je pro tyhle motorky běžná denní porce.

Na koleno dáš jakoukoliv motorku. Od fichtla po Goldwinga. TDM nevyjímaje. Záježí nakolik je to tvoje životní ambice. Já to nedělám, protože to prostě nepotřebuju. Obouvám cestovní gumy, jezdím cestovních hadrech a často s kufrem a taškama. Na to je ta motorka dělaná.

Co se týče velikosti plexi, podívej se jaký plexi má TDM (tedy v sérii) a potom říkej kdo se chechtá vlastní blbosti



Jinak bychom se samozřejmě mohli bavit že TDM má v sérii alespoň nějaký zvuk, kdežto u F800 je zvuk jak když po pařbě bliješ do papírového pytlíku

Konec diskuse. Je to zbytečný. Svůj názor jsem vyjádřil hned v prvním svém příspěvku po otevření tématu.



napsal jsem suchá protože jsem nevěděl co znamená u yamahy hodnota "vlastní hmotnost" Jinak suchá u ST je 187kg s baterkou a abs pokud se nepletu a kde si vzal svou hodnotu suchá u tdm 193? to je s baterkou nebo jako u ducati bez? to je s abs nebo bez? Proč asi yamaha tak mlží s tou vahou a není transparentní a přesná jako bmw?

Jo je to přesně jak říkáš maximální rychlost kterou udržím jen chvíli a na hranici rozsypání motorky a těžce za hranicí vlastní bezpečnosti mě nezajímá...jen tak mimochodem jen fakt kokod může jet běžnou cestovní rychlostí 130 - 140 pokud není zrovna na prázdné okresce, protože v opravdovém provozu a na dálnici se motat mezi plechovkama, dodávkama a kamionama je pěkná kravina. Škoda že si se mnou nebyl na tour po evropě nebo někdy na cz dálnici když si potřebuju zkrátit cestu...já ti dám že se nedá
právě že s ST se takhle cestovat dá a není to žádný velký problém a právě v tom je ten velký rozdíl mezi tdm a st...snad už si to pochopil i ty ale jinak nic proti, taky se chystám na důchod koupit něco na "cestování 130 - 140 " ale rozhodně takhle nepojedu 800km denně...to snad ani nejde...to by mě jeblo

Nikdy jse se nebavil o tvých ambicích ale trvám na tom že st je ovladatelnější.

Co sem motáš jaké plexi má tdm v sérii? Smál jsem se tvé nevědomosti že na rychlost kolem 200 není vysoké plexi vhodné, nic víc...u jakékoli motorky.

F800 v sérii není až tak špatné...mě se tenhle zvuk líbí, sem tam si i krásně grgggne při zavření plynu a v otáčkách zní aspoň trochu jako motorka a ne traktor a přál bych ti to slyšet ted s RP na hulváta...ale to důchodci neocení, ti mi hrozí

Naposledy editováno 07.10.2011 16:44:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB


TOPlist