globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 19:11 | Nahoru | #91
kov> Chtěl bych vidět jak proháníš s tím hrochem sporty,mám v okolí dost varanu ale ještě mě nestačil ani jeden možná tak tři zatáčky na dlouhé cesty je pohodlnější to jo ale zas takoví rozdíl Měl sem možnost na varanu udělat si vyjížďku než sem koupil TDM .S tím malým kolem to zas tak nepřeháněj on to takoví rozdíl zas není je to spíš optický klam.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 19:22 | Nahoru | #92
kov> Je pravda, že přesednutí z V-stromu 1000 nebo Varadera na TDM je to opravdu pocitový skok (vlastní zkušenost). Má to ale i své výhody a pro mnoho lidí je to právě to, co rozhodne ke koupi TDM
Na cestování je TDM ideální, letos v červnu jsme na ni byli (ve dvou) ve Francii 4733km/16dní a v srpnu ve Slovinsku 2500km/6dní a jezdecká pozice a pocit únavy v pohodě.

Naposledy editováno 08.09.2011 19:27:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 19:31 | Nahoru | #93

MILOS61 píše: kov> Chtěl bych vidět jak proháníš s tím hrochem sporty,mám v okolí dost varanu ale ještě mě nestačil ani jeden možná tak tři zatáčky na dlouhé cesty je pohodlnější to jo ale zas takoví rozdíl Měl sem možnost na varanu udělat si vyjížďku než sem koupil TDM .S tím malým kolem to zas tak nepřeháněj on to takoví rozdíl zas není je to spíš optický klam.



asi takhle menší kolo uvítám ono přetahovat do zatáček 21" je fakt mazec (teda dokud se to člověk nenaučí)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 20:54 | Nahoru | #94
JMCH> v-Strom ani varan nemáj 21" ... maj 19", teda aspoň Varadero

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 21:04 | Nahoru | #95

JMCH píše: jo ježdění je pohoda ale ta manipulace na místě je mazec, ale fakt to chce skusit

Když jsem varana koupil,byl jsem z té manipulace na místě dost rozčarovaný. Dvakrát jsme se ženou plácli při otáčení na bok. Díky padacím rámům škoda téměř nula. Je to ale o cviku. Dnes si dovolím věci, které bych z počátku nedal ani omylem. Svoji roli taky hraje fakt, že sedíš vysoko, takže máš malý rozkrok do boku. Na malé, nízké motorce se víc rozkročíš,tzn,že ti na rovnováhu stačí menší síla.(Myslím tím proti sportům.) Na druhou stranu máš ,,z té výšky" a posezu skvělý přehled o tom co se děje před tebou,což z hlediska bezpečnosti má cosi do sebe.

Nedávno jsem jel za dvěma mladýma sportákama na šestkách(proto jsem psal,že nestíhám těm co jezdí první ligu), oni v zátáčce měli zadky málem až na silnici ,já se jen v zatáčce vždy jen trochu vyklonil do boku a úplně v pohodě jsem jim stíhal. Kdyby ta silnice byla trochu hrbatá, tak mi ti slimáci zavazeli v jízdě.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 21:06 | Nahoru | #96

boban01 píše: JMCH> v-Strom ani varan nemáj 21" ... maj 19", teda aspoň Varadero


Máš pravdu- 21" palců kolo má tuším jen afrika a transalp.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 21:35 | Nahoru | #97

JMCH píše: asi takhle menší kolo uvítám ono přetahovat do zatáček 21" je fakt mazec (teda dokud se to člověk nenaučí)



Zajeď půjčím ti čtvrttunovou bestii XTZ s 21" a zkus si to on je to fakt jen pocit když stojíš,jak se to pohne je to něco úplně jiného

Naposledy editováno 08.09.2011 21:35:54

TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 17:45 | Nahoru | #98
Hoj jestly mužu taky přispet tak Transalp 650 dobrý ale slabší,Strom 650 dobrá spotřeba ale slabej,TDM má kamarád a nestežuje si,já mel jak TA 650 tak Stroma i Varana 1000.Z techto stroju jednoznačne Varan.Muj názor .Pokud bych dnes šel kupovat zase cestovní endurko tak bych asi šách po TDM 900 páč jsem řadovej motor snad nikdy nemel.Vlastne mel GPX a EN ale to je z jiného soudku.

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 18:06 | Nahoru | #99
no von je sice řadovej ale má přesazenou kliku tak že se chová jak Véčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 18:12 | Nahoru | #100

JMCH píše: no von je sice řadovej ale má přesazenou kliku tak že se chová jak Véčko



A proc se teda vubec jeste vecka delaj kdyz ten radak ma mensi hmotnost a jednodussi navrh?

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 18:40 | Nahoru | #101
to Včko je užší.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 18:44 | Nahoru | #102

Begy píše: to Včko je užší.



To me taky napadlo, ale myslim ze nevyhody dost prevazujou - a presto je vecek daleko vice nez radaku s predsazenou klikou...

TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 21:39 | Nahoru | #103
Kámoš má Varana a když s ním zaparkoval z mírného kopce u obrubníku tak musel čekat než půjde někdo okolo aby mu to pomohl vytlačit.Takže pro navazování novejch známostí určitě super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 22:30 | Nahoru | #104

SirIndy píše: A proc se teda vubec jeste vecka delaj kdyz ten radak ma mensi hmotnost a jednodussi navrh?


Protože řaďák nemá koule... Stejně jako řadovej čtyřvál vs. V4!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 22:50 | Nahoru | #105

DMC.motobiker píše: Protože řaďák nemá koule... Stejně jako řadovej čtyřvál vs. V4!



tomu teda říkám informace...

ale co jsem se párkrát projel s klukama co maj Včka tak mě přijde že jim to jde víc odspodu. Že můžou točit nižší otáčky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 23:14 | Nahoru | #106
Begy> Jak u čeho , u sportovních Véček se spodek "trošku" cuká...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

9.9.2011 v 23:21 | Nahoru | #107
njn to dá rozum. Já měl na mysli Afriku atd...

tedy beru to tak, že já mám paralel s přesazenou klikou a ani klasický Včka

Naposledy editováno 09.09.2011 23:22:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 00:10 | Nahoru | #108

DMC.motobiker píše: Begy> Jak u čeho , u sportovních Véček se spodek "trošku" cuká...



Zajimave je, ze VTR 1000 F, co jsem projizdel s origo vyfuky, v nizkejch otackach pri plynu cukala jak svina, zatimco ta co jsem potom koupil s ladaky se necha nadherne podtocit, zadne priskoky po pridani...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 00:20 | Nahoru | #109
SirIndy> Taky to záleží na situaci - třeba když jedu v pomalejších zatáčkách nebo ve městě na nižší kvalty, tak táhne krásně bez cukání už skoro z volnoběhu , naopak ve vyšších rychlostech je už i 4 - 5 tisíc otáček málo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 08:35 | Nahoru | #110
tak ty laďáky můžu taky potvrdit. Nasadil jsem je a spodek je klidnější.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 08:55 | Nahoru | #111

Begy píše: tak ty laďáky můžu taky potvrdit. Nasadil jsem je a spodek je klidnější.



Jo a navic to proti origo stavu snizilo spotrebu. Jeste tam teda pry mam otevrenej filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 10:02 | Nahoru | #112

SirIndy píše: Zajimave je, ze VTR 1000 F, co jsem projizdel s origo vyfuky, v nizkejch otackach pri plynu cukala jak svina, zatimco ta co jsem potom koupil s ladaky se necha nadherne podtocit, zadne priskoky po pridani...


Měl bych pro vás jeden typ. Když se to osvědčilo u varader,není důvod,proč by se to neosvědčilo i u ostatních motorů se vstřikováním, které jsou seškrcené, aby splnovaly emisní normy. Měl jsem s tím cukáním od spodu taky problém a je to o moc lepší. Pročtěte si tuto debatu na varadero.cz a rozmyslete se. Odkazy,zkušenosti,atd tam jsou.
02 eliminator

(reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 10:06 | Nahoru | #113

kov píše: Měl bych pro vás jeden typ. Když se to osvědčilo u varader,není důvod,proč by se to neosvědčilo i u ostatních motorů se vstřikováním, které jsou seškrcené, aby splnovaly emisní normy. Měl jsem s tím cukáním od spodu taky problém a je to o moc lepší. Pročtěte si tuto debatu na varadero.cz a rozmyslete se. Odkazy,zkušenosti,atd tam jsou.
02 eliminator



VTR nema vstrikovani.

TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 11:52 | Nahoru | #114
Ahoj,ber TDM 900 , projeď se a uvidíš zda Ti sedne. Osobně jsem chtěl kupovat začátkem léta,
ale časově jsem to odložil na podzim, kdy bude větší výběr. Problém je ten, najít motorku v zachovalém stavu a nestočenou.
Možná Ti po projetí motorka přijde taková "bez emocí" něco tomu chybí,přesto jí na 90% budu kupovat.Je to o zvyku jezdil jsem 4V FZS600,ZRX1000.
Od roku 2002 nejsou téměř žádné změny, tak je nejdůležitější celkový stav.

Škoda že nemám více financí, KTM 990 STM

Odkaz na nějaké testíky

TDM - Multistrada

TDM + ostatní

TDM

TDM 2

Naposledy editováno 10.09.2011 11:56:14

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 16:32 | Nahoru | #115
JMCH -v prvom rade si mal hned na začiatku napisať vec,ako som neskoršie našiel,že nemaš v plane jazdiť dlhe trasy.
Mal si hned napisať,čo planuješ,ako planuješ jazdiť,či sam alebo vo dvojke,či naloženy,pripadne len po okoli.Take podmienky,ake si určil,ake intervaly,a podobne,sa da predsa zistiť.Nič v zlom samozrejme.No a podstatna vec ku Varaderu.Kedže si nenapisal,aky maš rozpočet,tak aj tak predpokladam,že maš na mysli Varadero už striekačku.Tam ta spotreba neni zla!!!
Takže.Ak ideš jazdiť po okoli a nemaš v plane jazdiť dlhu trasu a sam,tak uplne v pohode TDM 900.No aj tak si ta z tymi dvoma metrami neviem na TDM-ku ani predstaviť.Pri tejto vyške,by som to skutočne videl na Varana. Ak budeš jazdiť plne naloženy,aj z ladvinkou a budeš planovať dlhu trasu a maš na mysli Varadero striekačku,tak ber radšej to.
No a ak budeš jazdiť hlavne po meste a len malo dlhu trasu,tak kup maxi skutra a maš vystarane

Naposledy editováno 10.09.2011 16:34:55

(reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 18:00 | Nahoru | #116

black333 píše: JMCH -v prvom rade si mal hned na začiatku napisať vec,ako som neskoršie našiel,že nemaš v plane jazdiť dlhe trasy.
Mal si hned napisať,čo planuješ,ako planuješ jazdiť,či sam alebo vo dvojke,či naloženy,pripadne len po okoli.Take podmienky,ake si určil,ake intervaly,a podobne,sa da predsa zistiť.Nič v zlom samozrejme.No a podstatna vec ku Varaderu.Kedže si nenapisal,aky maš rozpočet,tak aj tak predpokladam,že maš na mysli Varadero už striekačku.Tam ta spotreba neni zla!!!
Takže.Ak ideš jazdiť po okoli a nemaš v plane jazdiť dlhu trasu a sam,tak uplne v pohode TDM 900.No aj tak si ta z tymi dvoma metrami neviem na TDM-ku ani predstaviť.Pri tejto vyške,by som to skutočne videl na Varana. Ak budeš jazdiť plne naloženy,aj z ladvinkou a budeš planovať dlhu trasu a maš na mysli Varadero striekačku,tak ber radšej to.
No a ak budeš jazdiť hlavne po meste a len malo dlhu trasu,tak kup maxi skutra a maš vystarane



krátký trasi nejezdim, nejkratší trasa co jezdim má 300 km, costovánim na moto beru dovolenou tak 14 dní, na novýho varana nemám a skůtra nechci, ten nemá s motorkou víceméně nic společnýho

2 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 19:48 | Nahoru | #117
Nehovorim o novom Varadere ale už o striekačke.Tie sa vyrabaju od roku 2003.Mal som na mysli to,že ak maš tu vyšku čo maš,tak neviem,či na TDM nebudeš vyzerať moc velky.Varadero je vysoke,mohutne a ak by si zobral striekačku,čiže roky 2003,2004,2005 alebo 2006,tak tam je spotreba tiež vyborna.Ak maš teda vyšku,myslim si,že pre teba nebude problem sa s tou motorkou popasovať.Maju ju aj menši a nemaju problem.akže je to na tebe.Daju sa zohnať Varadera aj z ABS už od 135000Kč,no ako som pisal,neviem aky mač rozpočet.V podstate je najlepšie si to vyskušať.No za mna teda radšej Varadero

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

10.9.2011 v 21:16 | Nahoru | #118
Nevím jak TDM, ale jezdil jsem na XTZ 750 Super ténéré a tam mi nevyhovoval moc průběh a chování motoru a navíc takový složitější servisní přístup, výměna oleje atd. Motory jsou dost shodné s TDM. Pak jsem skončil u Varadera 99, provoz zcela bez poruch, dlouhé servisní intervaly, bezporuchovost a ta spotřeba není tak hrozná. Při blbnutí to celkem tečei k 8 až 9(ale to už vyprašuje), ale při běžném cestování se třema kuframa s ženou i bez ní se motám 5,8-6,3 l/100km. A terén, ten se taky dá, chce to štuple, trochu zvyku na Varana a nemít o to strach(není to kroska). Chce si to prostě zkusit.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 08:58 | Nahoru | #119
black333> ano to chápu muj rozpočet je do 80 tis. tak že varan stříkačka padá, tak že by se jednalo o karburátor, mim problémem je parkovací prostor a špatně pohiblivá levá ruka spůsobená úrazem, tak že mám z varadera strach z manipulace na místě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

11.9.2011 v 09:20 | Nahoru | #120

Miruss píše: Nevím jak TDM, ale jezdil jsem na XTZ 750 Super ténéré a tam mi nevyhovoval moc průběh a chování motoru a navíc takový složitější servisní přístup, výměna oleje atd.



XTZ750 má koncepci motoru shodnou s TDM850 3VD (první typ 1992-1995)tam byla přesazená o 180°. Tuhle motorku jsem měl taky a musím uznat že pod 2500 se s tím nedalo prakticky jet. Teď mám TDM850 4TX novější model, tam už je klika přesazená o 270° (stejně jako TDM900) a bez problémů se to zvedá z otáček pod 2000.
Když se jedu volně projet točím +- 2500-4000
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist