globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konzistence mazani řetězu
Pěkně jsem si umyl Suzii a už jen namazat řetěz. Mám něco od Panoline, a po aplikaci je to taková srajda hnusná, vypadá to jak sádlo je to normální nebo jsem koupil nějakou hovadinu? Snad se to rozjezdí jelikož na tom zlatém to vypadá otřesně.
Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující

Konzistence mazani řetězu

30.7.2011 v 16:08 | Nahoru | #1
to co ti vyteklo na retez tak po castecnem zaschnuti otri hadrem, zvenku na retezu je mazivo k nicemu.. jinak je to mozne, mazac na retez od Silkolene dela taky pekne bilou sracku

2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

Skvělá odpověď, děkuji! 30.7.2011 v 17:23 | Nahoru | #2
Jo, PANOLIN tohle dělá. Sice nemám zlatý řetěz, ale mě se tá bílá sračka "nerozjezdila" - pokud se ti to nelíbí, vyčistit a použít něco jiného (např. MOTUL). Taky mě to štve, ale když já ho sehnal tak levně ...

Vejmi > PANOLIN jde otřít hadrem docela blbě (třeba když stříknu na ráfek, atp., tak dolů jedině čističem). Na MOTUL hadr platil, na PANOLIN bohužel ne - pouze čistič

řeč je o PANOLIN STREET RACE

Naposledy editováno 30.07.2011 17:29:42

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

30.7.2011 v 18:03 | Nahoru | #3
Pedrodelgado> panolin neznam, takze dobre... motul, silkolene a ted pouzivame s kolegou jeste neco jineho(nevim ted z hlavy znacku) a vse jde jeste pred zaschnutim setrit hadrem.. stejne se to tak "ma delat", jednak mas cisty retez z venku-nelepi se na nej bordel a nestrika ti to vsude kolem.. mrkni se nekdy na nejaky foto okruhovky nebo v realu a u nikoho neuvidis nic jinyho nez zlaty retez, a presto ho ma kazdy porad namazany

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

30.7.2011 v 22:27 | Nahoru | #4
Pedrodelgado>

" PANOLIN jde otřít hadrem docela blbě (třeba když stříknu na ráfek, atp., tak dolů jedině čističem). Na MOTUL hadr platil, na PANOLIN bohužel ne - pouze čistič "

www.kettenmax.cz/img/jak_funguje_04.jpg

Toto je výborná věc proti tomu aby jsi neměl zasraný vše kolem! Nemůžu si to vynachválit a mazat řetěz mě s tím neskutečně baví

Naposledy editováno 30.07.2011 22:29:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

31.7.2011 v 08:56 | Nahoru | #5
kratasss> Díky za tip. To je i na mazání řetězu? Já myslel, že jenom na čištění ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

31.7.2011 v 11:27 | Nahoru | #6
kratasss> To je věc názoru.Taky jsem Kettenmax pořídil,jednou použil,a už ho nechci.Hezky jsem se vátil k hadru,kartáčku a spreji.
Než ten bazmek složíš,přimontuješ... Pak chvilka točení zadním kolem a půl hodiny čištění Kettenmaxu.Mě se prostě nelíbila ta práce s tim po použití.Ale jak říkám,každýho věc.
Kdyby ten muj jednou použitej Kettenmax někdo chtěl,rád se ho zbavim.

Konzistence mazani řetězu

1.8.2011 v 07:48 | Nahoru | #7
Jednou sem někde na benzince koupil mazadlo Mafra a není to špatný-jen mě poprvé překvapila ta růžová pěna co z toho leze.

5 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

1.8.2011 v 16:09 | Nahoru | #8
nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...

je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

1.8.2011 v 16:43 | Nahoru | #9

Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...

je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...


No pucuju naftou nebo petrákem(co je zrovna po ruce)netěsněnej řetěz to zvládne a pravda mažu tím co zrovna někde koupím a nějak to neřeším.Původní řetěz by vydržel taky o něco dýl,kdybych nenaložil na motorku kámoše a po průjezdu přes brno tam řetěz plandal jak kšanda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

1.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #10

Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...

je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...



Tak toho kamaráda bych teda chtěla poznat....to nevydrží ani 525 EK MVXZ. Na Bigovi ANI OMYLEM a to se třeba kamarád může umazat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

2.8.2011 v 17:51 | Nahoru | #11
Makačice> to by neměl být problém...má tady nick VlaHa, ale už sem skoro nechodí, právě kvůli takovejm teoretikům, jako jsi ty ...přijeď 5.8. do Obrnic a tam můžeš ten řetěz vidět naživo i s majitelem...a abys měla o čem přemejšlet, tak ti povím, že on ten řetěz nijak nešetří...terén i silnice, bahno a sračky...pak vyčistí a namaže...nic víc...

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

3.8.2011 v 10:39 | Nahoru | #12
Bandaska> Jak bych mohla být teoretik, když mluvím ze zkušenosti své a dalších lidí, kteří mají naježděno desítky tisíc km? Nedokážu si vysvětlit, jak je to možný, že mu řetěz vydrží dvakrát tolik, co normálně. Pokud má okroužek, tak tím, že maže motorákem, životnost nezvýší. A jestli má neokroužkovej řetěz, tak je blázen a tady mu motorák nepomůže už vůbec. Na víkend mám už jiný program, ale pokud bys mi na něj mohl dát kontakt, tak bych toho ráda využila.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

3.8.2011 v 15:23 | Nahoru | #13
Pedrodelgado> Jasně! Z vrchu je ďoura na čištění a z boku přímo na sprej na mazání!

xsnakex> No asi v tom nejsi zručnej... Složení je za pár vteřin jsou to dva díly! A tak čistýho řetězu jsem s kartáčkem nikdy nedocílil a bylo zasraný vše okolo! Pro mě je to naprosto úžasná věc.. Je to za chvilku hotový perfektně čístý a namazaný a není zas*aný nic okolo! A po použití ho nečistím jen ho propláchnu hadicí a víc to neřeším! Ale je pravda, že když to děláš sam tak je to zdlouhavější nejlepší je to když jeden stříká sprejem a druhej točí kolem dáš dvě otočky a je to hned!

Naposledy editováno 03.08.2011 15:26:08

2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

3.8.2011 v 16:00 | Nahoru | #14
mám , nedám ... jsi opravdu teoretik(čka)...nic ve zlém, ale tenhle přístup je typicky teoretickej...je snad jasný, že když píšu, že má ORIGINÁL - původní řetěz, tak nemůže být netěsněnej(jak píšeš neokroužkovej)...originály na bigu byly vždy těsněný, to už je ale opravdu info jen pro nejneinformovanější...

a u O-kroužku mu motorovej olej nepomůže? to bych prosil vysvětlit detailně prosím, protože tahle informace by mohla být přínosná...z praxe(opravdu osobní)vím , protože jsem už pár řetězů odjezdil, rozebral a naopak i spojoval, že u staršího, ale ještě bezproblémového řetězu O-kroužky, nebo X-kroužky příliž netěsní...jasným důkazem je "prášení" rzi z čepů řetězu, i přesto že je zatěsněnej...

abys neměla pocit, že se na tebe vyvyšuju, tak ti prozradím i to, že my také netušíme , jak je to možné...ale vzhledem k typu jeho údržby, což je jediná činnost na tom řetězu, se prostě jeví logické to, že je to dané právě způsobem mazání řetězu...a to má jeho big asi 63 koní, takže se tam ten řetěz nefláká...

a k té výdrži řetězů...osobně si myslím, že jedinej problém je v údržbě...samozřejmě je spousta faktorů, ovlivňujících životnost celé sady , ale údržba je asi ta nejzásadnější...
každej kdo maže podle kilometrů je naivka, bez povědomí o mechanismech...maže se kdykoliv, kdy je potřeba...tamto je prazáklad všech mýtů, který končej hláškou " ty řetězy hovno vydržej, maximálně tak 15 tisíc"...pak se jdeš mrknout takovýmu ferdovi na řetěz a je suchej jak sahara a chrastí pomalu i ve větru...a to je druhej důležitej nešvar... lidi prostě nemažou...myslej si že je to nesmrtelná součástka...

já tvrdim, že je lepší, aby byl řetěz mazanej i víc a častěji než potřebuje, než jednou ho nenamazat...já třeba mažu téměř pokaždý, když někam jedu... prostě hodim biga na centrál naštípnu ho a zařadim jedna...vedle vrat garáže mám sklenici od kafe(Nescafé gold ) a štětec v igeliťáku vedle toho...místo zahřejvání namažu...trvá to 30 vteřin a mám klid...

no a v jakým stavu mám řetěz? za 18.000km jsem dopínal jen jednou...a to je to sada složená z nové zadní rozety, z jetého pastorku a z jetého řetězu...důvody jsou prosté, bylo to nouzové řešení za slítanou řetězovku, kdy jsme měli naplánovanou cestu a vybouchl mi dodavatel řetězu, takže jsem neměl v den odjezdu jinou šanci než poskládat sadu ze z části starých ale ještě dobrých dílů a nové rozety....a sada se zatím netváří, že jde do věčných lovišť...odhaduju, že 15.000 ještě dá...vůbec jsm s tím nepočítal, že takhle vydrží...
divný viď..?

teď mám v plánu udělat i nějakej jednoduchej přímaz...je evidentní, že se to vyplácí....

a s těma Obrnicema děláš chybu, je to soukromej bigsrázek...tak 20 bigů + další endura... všechno pohodáři a neteoretici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

3.8.2011 v 23:35 | Nahoru | #15
Bandaska> Pokud má jednoho z posledních Bigů, tak má ten řetěz přes 12 let. Viděl jsi někdy, co udělá minerální olej s vodítkama rozvoďáku po tolika letech? Co asi udělá s O nebo X kroužkama? To je asi vysvětlení, proč výrobci řetězů nabádají, aby se řetězy nemazaly minerálníma olejema. Imho, bude to nějaký baron prášil, to spíš vymámit z jalový krávy tele než z Biga 63 koní kde by je vzal???

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 00:16 | Nahoru | #16

Bandaska píše: nejlepší mazání je obyčejným motorovým olejem...je s tím víc práce, víc čištění , ale mnohem víc řetěz vydrží...mám kamaráda, kterej maže olejem a má na bigovi původní origo řetěz, kterej má najeto přes 50.000km a stále má před sebou ještě třetinu šponováku...

je to o kompromisu, buď s tím budete mít práci, a vydrží dlouho, nebo to budete patlat těma předraženejma sračkama, který zatuhnou na kejdu, která v místě pohybu prostě není v kontaktu s čepem, protože to drží všude, jen ne v ohybech čepů a okroužků a vydrží klasickejch 10 - 15 tisíc...



Presne tak, jsou to jen drahe lepidla co na sebe nachytaji vsechno mozne,ale namazou hovno.

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 01:43 | Nahoru | #17
Makačice> tak ty seš fakt ztracená...

Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 12:30 | Nahoru | #18
Možná jsem ztracená, ale na vařený nudli se utáhnout nenechám. Ztracenější mi přijde nazývat šestsetpadesátku Bigem...možná máš nějaký komplex, nevím

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 12:45 | Nahoru | #19
AAAA Vlahuv myticky retez opet v eteru

no Vlaha podle sveho vystupovani tady v dobach kdy sem jeste chodil vypadal jako celkem sveraz, ale ze by si vymejslel naky pohadky... tomu moc neverim...
tzn veril bych i retezu i 63konim...

makacice: ad mineralni vs jinej olej.. predpokladam ze Vlaha maze motorakem co pouziva do motoru.. bude to nakej "normalni" olej treba takovej jakej se uz 14let leje do meho motoru a nevsiml jsem si ze by tam nejaky gumovy soucastky ala o-krouzky byly rozleptany nebo neco takoveho...
ten Vlahuv big byl celkem dost predelanej, sani vyfuk + odpovidajici upravy na kraburaci.. vse ladene na brzde.. tzn seriozny postup, ne urvana koncovka + velka tryska a pak vymyslena hodnota vykonu.. a co rikal dolik s GSXR1000 tak je vlaha s tim bigem slusne prohanel:)

s tim mazanim retezu souhlasim s bandaskou, to cisteni a peclive promazani bude asi zasadni vec, ono u tech spesl mazadel jde jen o to ze jsou husty a tolik neodletujou z retezu, ale zase je myslim nic nenuti "stejkat" tam kde by mely mazat. ono lepivej sajrajt na retezu neni ideal, nalepi se na nej prach a funguje jako abrazivo.. tzn vycistit, namazat spoj aby nesdoslo k roztrhani o-krouzku apod a vse navic otrit a dost mozna to bude makat veky.. to same je vec napinani retezu, stav kol atd.. kdyz se vcas vymeni retezova kola ma to taky na zivotnost retezu velkej vliv.. sily v rtezu od pohonu nejsou moc velke, ty co tam vznikaj na kolech se zdeformovanejma zubama jsou o rad jinde...

Naposledy editováno 04.08.2011 12:49:02

Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 12:46 | Nahoru | #20
Bandaska: si se na stary kolena vratil na m.cz jo? no cece, preju pevny nervy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:08 | Nahoru | #21
assassin> Ten olej je nerozleptá, naopak gumová vodítka vytvrdí na šutr. Je to jako keramika, tudíž nepružné. O kroužky tak budou těžko líp těsnit. Žádnej olej, kterej se lije do motoru, není 100% syntetika, vždycky je základem minerál + aditiva, který jsou syntetický. S tím výkonem mi to přijde opravdu uhozený. Pokud teda nemá převrtáno, zvětšený kanály, karburátory z krosky, odlitý vačky a místo vejfuku metr a půl dlouhý holý trubky.

Kdyby byl Vlaha ochotný, ráda mu výkon přeměřím na naší brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:19 | Nahoru | #22
Bandaska, VlaHa, Assassin a Bestyje, tady bude veselo

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:21 | Nahoru | #23

Makačice píše: assassin> Ten olej je nerozleptá, naopak gumová vodítka vytvrdí na šutr. Je to jako keramika, tudíž nepružné. O kroužky tak budou těžko líp těsnit. Žádnej olej, kterej se lije do motoru, není 100% syntetika, vždycky je základem minerál + aditiva, který jsou syntetický. S tím výkonem mi to přijde opravdu uhozený. Pokud teda nemá převrtáno, zvětšený kanály, karburátory z krosky, odlitý vačky a místo vejfuku metr a půl dlouhý holý trubky.

Kdyby byl Vlaha ochotný, ráda mu výkon přeměřím na naší brzdě.



no vzhledem k tomu ze vetsina lidi co tu provozuje brzdu udava vykon "bez ztrat" tzn nakym zpusobem prepoctenej na kliku tak mi na 800ccm motor neprijde 63ps nerealny i jen s vyfukem, sanim apod... tyhle hodnoty mivaj "zmereny" husabergy 650 v serii...

o cislech z dynamicke zkousky.. navic prepoctenejch na kliku se tu muzem dohadovat.. kazda brzda bude ukazovat neco jinyho... vy mate brzdu s retarderem? tzn moznost staticke zkousky.. tzn moznost relativne presne brzdu zkalibrovat i pro dynamickou?

no je mi zahadou proc nemam v motoru ty okrouzky a gufera za tech 14 let vsechny tak ztvrdly jak pises.. to ze olej neni 100procentne syntetickej je jasny, ale nevidim v tom problem ... nechapu proc by mineralni olej mel mit tak "destruktivni" ucinky a syntetickej ne....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #24
VlastíkPlamínek> Já už to mrdám. Chci důkaz místo slibů .Zahraj mi na uklidnění ,,štěně-ně-ně-ně-ně...."

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:26 | Nahoru | #25

Makačice píše: VlastíkPlamínek> Já už to mrdám. Chci důkaz místo slibů .Zahraj mi na uklidnění ,,štěně-ně-ně-ně-ně...."



důkaz místo slibů? Podívejte se na mě a teď na svého muže a teď znovu na mě, i váš můž může vonět jako já. A propo, jedu na koni!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 13:29 | Nahoru | #26

Makačice píše: VlastíkPlamínek> Já už to mrdám. Chci důkaz místo slibů .Zahraj mi na uklidnění ,,štěně-ně-ně-ně-ně...."



no ono se bude tezko dokazovat ze retez na kterej koukas je origo retez s najetejma 100tis.... takze muzes bud verit/neverit.. me to zas neprijde tak neralny.. ja sem na retezu vzdycky najel kolem 15ti tis a to sem ho nikdy necistil a mazal jsem ho fakt hodne zridka.. klidne jednou za 5tis km... takze klido verim ze opecovavanej retez by moh dat nasobne vic nez me... me se akorat za tu cenu retezu nevyplati se s tim takhle drbat, to radsi at klido vydrzi 8tis bez udrzby...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #27
assassin> Teda, to jseš dobrý prase nemazat 5 tisíc km :D Věřila bych tomu u všeho jinýho, jen ne u jednoválce s 800 ccm, kterej má ze série 520 řetěz. Kdo má Biga, tak ví, jaký tlaky na ten řetěz působí. Já mám na DR najeto zatím 30tisíc a novej řetěz jsem neměla, ale přítel má už druhého Biga, celkem na nich najel víc jak 150tisíc km, mažeme co zastávku pro palivo a máme jen 1 osvědčený keťák od Repsolu, který zatéká, ty řetězy péči mají. A i přes to, že máme 525 té nejvyšší kvality, nikdy se na řetězu nepodařilo najet víc, jak 25tisíc km. Biga s řetězem na konci životnosti jsme hodili na brzdu, se starým řetězem měl o víc jak 2 koně menší výkon, než s novou 525, která se tam dala potom.

Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.

Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 15:23 | Nahoru | #28
Značkuju! Vlastův řetěz je nesmrtelnej, až tu budem na vozejcích za 20 let tak furt pojede. 500 000km jak prd. Ty koně beru. Řetěz taky, ale musel by být vyrobenej na jiný planetě. Proti motoráku nic nemám, do terénu ideál mazivo po čase to opadá s blátem a nemusí se to čistit. Já na řetězy vcelku prdím, ale mažu docela dost. Víc jak 15 tis nikdy nepřežil

(reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 15:32 | Nahoru | #29

Makačice píše: assassin> Teda, to jseš dobrý prase nemazat 5 tisíc km :D Věřila bych tomu u všeho jinýho, jen ne u jednoválce s 800 ccm, kterej má ze série 520 řetěz. Kdo má Biga, tak ví, jaký tlaky na ten řetěz působí. Já mám na DR najeto zatím 30tisíc a novej řetěz jsem neměla, ale přítel má už druhého Biga, celkem na nich najel víc jak 150tisíc km, mažeme co zastávku pro palivo a máme jen 1 osvědčený keťák od Repsolu, který zatéká, ty řetězy péči mají. A i přes to, že máme 525 té nejvyšší kvality, nikdy se na řetězu nepodařilo najet víc, jak 25tisíc km. Biga s řetězem na konci životnosti jsme hodili na brzdu, se starým řetězem měl o víc jak 2 koně menší výkon, než s novou 525, která se tam dala potom.

Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.



no ono ty hesla jednovalec 800ccm, V2 1000 apod jsou takovy drsny, ale nenapada me duvod proc by na nich trpel retez nejak zasadne vic.. sila v retezu je pomerne jasne dana tim jakej moment dokaze prenest pneu na silnici, kdyz bude motor mit 2krat vetsi moment, tak kolo hrabe a stejne se ta vetsi sila v retezu neprojevi... a kdyz se to spocita, nic nadpozemskyho se nezjisti, at uz so se tyka namahani clanku na tah, tak otlaceni v miste dotyku... tzn retez je podle me mnohem vic namahanej kdyz se ma tocit rychle.. tim ohybanim v clancich...

treba je chyba v tom repsolu.. zkus casto cistit a mazat motorakem

ad 2kone na brzde... jinej cas, jiny podminky mereni - znova upnuta motorka.. to jsou 2 kone min nez je chyba mereni... mereni takhle +- nakej kun ma smysl kdyz je motorka upnuta na brzde, v ramci toho jednoho upnuti se udela naka zmena a to se jeste musi udrzet podminky, jestli se v mistnosti v dusledku mereni hne teplota o 5stupnu uz je to vsechno jinak... a i tak namerit 2kone rozdilu bude orisek...

ono je problem ze v CR ma brzdu kde kdo, ale moc lidi s ni neumi moc pracovat.. hlavne nevedi co a jak vlastne meri.. ono ne kazdej mechanik ma predstavu co je moment setrvacnosti atd...

Naposledy editováno 04.08.2011 15:32:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu

4.8.2011 v 15:44 | Nahoru | #30
tak jsem po dlouhý době zavítal a co nevidím,já už to dávno vzdal vysvětlovat to někomu o tom řetězu,prostě tet má najeto 54 tis a je ok.kdo chce at věří,já jen vím žepřed nějakými třemi roky by jsem taky nevěřil.No a k těm koním,žádnej big nemá 50 koní,má to jen na papíru,alekdyž ho změříš v orig tak má každej kolem 55,já to mám z brzdy v Ovčárech od Petra Kauckýho,a nejsem sám,byli jsme tam 3 DR 800,druhá věc je že těch 63 koní je těsně před omezovačem tak že to moc použitelný neni,ale v používanejch otáčkách tam bylo asi 58,nic tu už obhajovat ne
budu,nebaví mně to tak čus

ps.jo a pastorek už je třetí,zadek orig

Naposledy editováno 04.08.2011 15:50:21
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 11
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist