Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.
Makačice píše: assassin> Teda, to jseš dobrý prase nemazat 5 tisíc km :D Věřila bych tomu u všeho jinýho, jen ne u jednoválce s 800 ccm, kterej má ze série 520 řetěz. Kdo má Biga, tak ví, jaký tlaky na ten řetěz působí. Já mám na DR najeto zatím 30tisíc a novej řetěz jsem neměla, ale přítel má už druhého Biga, celkem na nich najel víc jak 150tisíc km, mažeme co zastávku pro palivo a máme jen 1 osvědčený keťák od Repsolu, který zatéká, ty řetězy péči mají. A i přes to, že máme 525 té nejvyšší kvality, nikdy se na řetězu nepodařilo najet víc, jak 25tisíc km. Biga s řetězem na konci životnosti jsme hodili na brzdu, se starým řetězem měl o víc jak 2 koně menší výkon, než s novou 525, která se tam dala potom.
Co se týká brzdy, měříme v JP motu, musím se jich zeptat, co mají za technologie. Big má ze série 50 koní, zvýšení na 63 pouhým laufem je nesmysl.
no ono ty hesla jednovalec 800ccm, V2 1000 apod jsou takovy drsny, ale nenapada me duvod proc by na nich trpel retez nejak zasadne vic.. sila v retezu je pomerne jasne dana tim jakej moment dokaze prenest pneu na silnici, kdyz bude motor mit 2krat vetsi moment, tak kolo hrabe a stejne se ta vetsi sila v retezu neprojevi... a kdyz se to spocita, nic nadpozemskyho se nezjisti, at uz so se tyka namahani clanku na tah, tak otlaceni v miste dotyku... tzn retez je podle me mnohem vic namahanej kdyz se ma tocit rychle.. tim ohybanim v clancich...
treba je chyba v tom repsolu.. zkus casto cistit a mazat motorakem
ad 2kone na brzde... jinej cas, jiny podminky mereni - znova upnuta motorka.. to jsou 2 kone min nez je chyba mereni... mereni takhle +- nakej kun ma smysl kdyz je motorka upnuta na brzde, v ramci toho jednoho upnuti se udela naka zmena a to se jeste musi udrzet podminky, jestli se v mistnosti v dusledku mereni hne teplota o 5stupnu uz je to vsechno jinak... a i tak namerit 2kone rozdilu bude orisek...
ono je problem ze v CR ma brzdu kde kdo, ale moc lidi s ni neumi moc pracovat.. hlavne nevedi co a jak vlastne meri.. ono ne kazdej mechanik ma predstavu co je moment setrvacnosti atd...
Naposledy editováno 04.08.2011 15:32:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
budu,nebaví mně to tak čus
ps.jo a pastorek už je třetí,zadek orig
Naposledy editováno 04.08.2011 15:50:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Dnes v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |